Eu vreau sa trec de la diesel la benzina si nu cred ca o sa se concretizeze datorita birocratiei si costurilor nejustificate pentru trecerea prin testele dinamice, din cate am inteles cam 1700 RON cu tot cu taxa de omologare (nu sunt sigur decat de valoarea taxei de omologare - 550RON). Mai adauga pretul unui motor, unei cutii, unui grup, consumabile, mana de lucru, etc ... si iti vei da seama ca nu se merita, mai ales in conditiile in care sunt sanse foarte mari sa fii dezamagit de performante. Asa ca, mai bine accepti sfaturilor celorlalti oameni inscrisi in topic si ii bagi un GPL. Cea mai buna solutie. Stima!
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
transformare benzina in diesel
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
-
Eu am facut-o
Eu am transformat anul trecut un; W126/500SEC (benzinar) din 1990, in 300 SDC (diesel) de pe un W124/300D an 1992 motorul diesel 6cilindri, grup, cutie, electric, etc. (cost piese si manopera 2.000 Euro) plus omologarea R.A.R.. Am fost foarte dezamagit de rezultat, am vandut imediat masina si mi-am luat un W140 benzinar. Transformarea de care povesteam am facut-o deoarece, am luat masina cu motorul ''in plasa'' desfacut/defect/incomplet. Nu am incercat sa-l repar deoarece aflasem ca, din 01.ian.2007 impozitul anual pt. motorul de 5000 cmc va fi 30.000.000 lei. Cu toate motivele de mai sus consider ca am gresit transformandul in diesel. Acum sant convins ca trebuia sa-l transform in 300SEC (benzinar mai mic 2999cmc = 9.000.000 lei impozit) Nu fa gresala pe care am facuto eu. Despre GPL pot sa-ti spun ca firma Mercedes nu produce instalatii GPL pt. autoturismele ce le fabrica, intrebarea e de ce ? Nu stiu sa fabrice sau nu pot garanta fiabilitatea motoarelor ?
.. ________ ..
o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
(Oo\==/oO)
..U...............U.
Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif
Comment
-
Nu sunt adept gpl..dar din catea am auzit mercedesul are cele mai bune motoare care merg pe gaz. Eu am schimbat la un mertz w124 din 1993 ..un 230 benzina cu un 2500 diesel si de vre-o 4 ani nu am avut nici o problema cu el merge perfectm-a ajutat putin un mecanic cu vacumu la contact. Am mai schimbat pe ea esapamentul, cutia de viteze si grupul cu cardan tot de la un diesel.
Comment
-
@papini: parerea mea este ca nu ai unde sa te duci in jos cu consumul. sau oricum nu prea mult. varianta cu gpl, mai ales ca ai carburator deci este ieftina instalatia, mi se pare buna. eu unul as face asta, cu conditia sa si mergi cu ea, adica sa renteze instalatia.
Eu am tot w124, 200E, adica injectie, si am cautat sa cumpar benzinar ptr ca exista varianta gpl-ului.
Ca idee, masina mea, in 5 viteze, cel mai putin mi-a luat 7,8l/100 Km la cca 100/110Km/h.
Poate vii maine la intalnire si mai vorbim...
Comment
-
ma nu am facut pe desteptul deloc,pur si simplu si eu mai iau motorina cu 25 mii, ca doar e mai bine decat sa dau 35400 lei pe litru,si ca 20 mi e pret super bun.. SANATATELast edited by andrei190d; 12-16-2007, 09:25 AM.Mercedes w211 E220CDI
Bmw e46 320 d 150 cp, 330Nm
Mercedes w124 2.5 d 90 cp
Comment
-
Eu circul de vreo 6 luni cu un TD aproape gratis bag 20%motorina iar 80%ulei folosit care e gratis , motorul merge perfect ,nu am prbleme cu poluarea ,merg cu AC-ul tot timpul ,deci ...poate obrazul subtire se tine cu cheltueala ,cum am mai auzit pe aici,dar eu prefer sa ma plimb pe gratis si sa imi cheltuesc banii pe alceva .Respect
Comment
-
Salut
Părerea mea e că un diesel e mult mai bun eu am un 124 250D și sunt foarte mulțumit de el avand in vedere ca intr-un an și jumătate am făcut cca 60000 km consumul la al meu este de cca 7% combinat pe timp de iarnă. Motorină am băgat și la găleată și nu am avut probleme cu ea dar de fiecare dată o treceam prin sita de la filtru de cafea, în fine una peste alta dacă te hotărăști eu sunt pentru diesel nu sunt pentru benzină mai ales pe prafu asta când nu sunt destui bani. Dcă vrei să faci transformarea tre să schimbi următoarele: Motor, cutie, grup. dar să fie un intreg rezervoru nu tre dat jos doar dai pompa de benzină care se află în partea dreaptă a mașinii și este protejată de un capac de fibră. Să fi cu băgare de seamă că s-ar putea ca să faci cardanu din două bucăți pentru că s-ar să nu pice bine rulmentul intermediar de pe cardan, plus că la planetare mai întâmpini niște mici probleme ceva de genu să nu se pupe găurile de la flanșele planetarelor cu găurile de la flanșele grupului, și atunci ori schimbi și planetarele ori schimbi flanșele pe grup cu flanșele de la grupul de benzinar pe care îl ai. Referitor la partea electrică e simplu și anume partea din interior e una și aceeasi ca la diesel doar că tre să dai jos instalația de pornire a benzinarului și anume cea care duce la bujii din compartimentul motor iar instalația pentru diesel e foarte simpla o iei si o montezi pe releu de bujii si apio firu care indică la bord cănd se stinge bujia il duci în bord. Este mult de muncă tre să te pricepi că dacă dai pe mîna la altii s-ar putea să faci artificii din ea Spor la muncă.
Comment
-
Originally posted by florin man View PostEu circul de vreo 6 luni cu un TD aproape gratis bag 20%motorina iar 80%ulei folosit care e gratis , motorul merge perfect ,nu am prbleme cu poluarea
De gatit, ulei de motor?
Da-ne si noua mai multe amanunte ca ne intereseaza.Si pune eventual si poze ca sa fie totul si mai credibil.Sorin Priboi, aproape pieton ....
Tel 0766/24 83 24
__________________________________________________ __________________________________________________ __
Daca stii sa vezi ceva bun in fiecare om, aproape toti vor sfarsi prin a vedea ceva bun si in tine. -Ben Carson
Comment
-
Pentru mine e destul de simplu sa strecor uleiul,sunt bucatar in Cayman,efectiv cand uleiul e de schimbat,il eau direct din fripteoza la o temperatura fff mare <350 grade Farrenheit>si il stecor printr-un material fff dens,am incercat filtrul de cafea ,dar ia prea mult timp ,deci efectiv il strecor si il las sa stea o saptamana <impuritatile isesizabile se lasa la fund >dupa care il folosesc la un ISUSU Wizard din 96 de 3.1 L ,TD,4x4 ,cateodata chear il pun imediat dupa ce il strecor.Nu am facut nici o modificare la masina ,am mers o vreme si pe ulei 100% dar pornea mai greu iar motorul nu mergea rotund primele 10-15 sec.Se pot face tot felul de instalatii pentru a se folosi uleiul si la temperaturi mici. Respect.
Comment
Comment