Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

transformare benzina in diesel

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • transformare benzina in diesel

    Cine ma poate lamurii si pe mine asupra unei probleme : care este difrenta intre cutia pt motor diesel si cutia pt motor otto la W124 200E,
    Ce am observat ca a mea masina (benzinar pe carburatie) merge in turatii joase ,adica pe la 110-120 km ora merge cam in 2000 ture de demarat demareaza mai lent si se asterne la drum dupa aia ,motorul dezvolta destula forta ,(am testat-o asta vara pe autostrada pina pe la 160 )
    adica pe scurt se comporta ca si cum ar fi diesel
    dar ma gindesc daca sa o trec pe motorina si cam ce modificari ar trebuii sa fac(motor -ce tip ; cutie daca e cazul -ce tip si am auzit pe la cite unii ca trebuie schimbat si grupul +rezervorul )
    Astept informatii cu combinatiile posibile si un pret estimativ
    Multumesc anticipat

  • #2
    de ce sa o schimbi pe motorina?in cat timp crezi ca vei amortiza investitia?in cati km??...pretul benzina/motorina e acelasi,doar consumul difera...trebuie sa mergi prea mult cu ea...si in plus un motor pe motorina nu se compara cu unu pe benzina.e diferenta la fiabilitate.parerea mea e sa nu schimbi.
    1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
    2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
    Si o panarama de scuter

    Comment


    • #3
      problema e ca merge cam 14 in oras si 10 afara la 90-100 ,motorul a fost schimbat de vechiul proprietar ,iar mecanic a fost un arab ,care daca nici el nu a stiut sa o regleze...,mai am un rekord break (benzina ,carbutrator varajet 2 ),aceeiasi capacitate ,aceeasi greutate ,masina aia nu a sarit de 8 afara la aceeasi viteza iar in oras mers batrineste am reusit sa o scot si la 10 (cind nu construia Videanu prin bucuresti )

      Comment


      • #4
        pune-i GPL...
        eu am GPL si sant super multumit...
        nu faci nici o schimbare, si este gata in 6 ore ...
        Last edited by Geo18; 10-26-2007, 22:02 PM.

        Comment


        • #5
          ar fi o varianta ,dar nu prea am incredere in gpl (arderea aia uscata numai bine nu face motorului )

          Comment


          • #6
            ha...
            Intreaba taximetristii sa vezii ca uni au si 100.000 mii de km cu dacia...
            eu am pe o masina de 4 ani si acum mi-am pus si pe a 2-a...
            faci cum vrei

            Comment


            • #7
              Intadevar consuma cam mult. Am avut 124 cu motor de 2000 pe carburatie si lua in jur 7,8-8 in afara si in jur de 10-11 intr-un oras nu de talia Bucurestiului.Probabil ca facandu-i niste reglaje mai adecvate ai mai putea scadea un pic consumul.
              Daca vrei sa schimbi pana la urma motorul cel mai indicat ar fi un diesel tot de pe 124 si probabil impreuna cu cutia de viteze si cu grupul. Grupurile de diesel au in general rapoarte de demultiplicare mai mici decat cele de la benzinare.
              In privinta gpl-ului e clar ca parerile sunt impartite. Unii zic ca merita altii ca nu. O instalatie de gpl de 150-200 de euro e clar ca nu va avea aceleasi performante ca o instalatie mai complexa si care ajunge chiar si in jur de 1000 de euro. Exista parca pe la Ramnicu-Sarat o firma care monteaza astfel de instalatii gpl mai scumpe, ale caror reglaje sunt facute de catre un inginer cu ajutorul unui laptop, conectat la acea instalatie, chiar in timp ce te aflii cu masina in trafic in diverse regimuri de exploatare. Evident ca o astfel de instalatie va spori performantele masinii si va micsora uzura motorului fata de o instalatie mai ieftina.
              Analizeaza costurile si vezi care solutie te avantajeaza.
              Last edited by florineasca; 10-26-2007, 23:36 PM.

              Comment


              • #8
                1000 de euroo!!!!!!!!
                la banii astia nu mi-as mai pune gpl

                Comment


                • #9
                  Deh. Obrazu subtire cu cheltuiala se tine....

                  Comment


                  • #10
                    aia e de fite
                    o instalatie foarte buna, italiana face 15-20 de milioane...

                    Comment


                    • #11
                      Fite sau nu, ramane de vazut. Eu stiu o astfel de instalatie montata pe un..........Logan, masina unui instructor auto si care si-a amortizat investitia inzecit.... Asta nu inseamna ca si recomand cuiva sa faca acest lucru. Eu sunt adeptul dieselului, care nu m-a dezamagit niciodata. Si mai gasim daca scormonim si motorina bashca pe la vreo 2 lei.
                      Last edited by florineasca; 10-26-2007, 23:32 PM.

                      Comment


                      • #12
                        Dar se mai pot face omologari de motoare alt tip fata de cel scris in talonul masinii?Stiu ca se faceau pana anul trecut dar anul asta am inteles ca nu mai e voie..poate stiti voi mai bine.

                        Comment


                        • #13
                          au dreptate baietii cu gpl. este mult mai rentabil ca si diesel-ul.unde mai socotesti ca un 124 de 2000cmc pe diesel, pe linga ca te rogi de el sa fuga, mai si consuma in oras minim 10%. cit despre omologare, esti obligat sa montezi motorul la un service autorizat in recarosari si remotorizari. nu mai merge artizanal. povestile despre gaz cum ca ar fi ardere uscata, sint legende romanesti. am avut un 124 de 2600cmc, i-am pus gaz si mergea precum calul lui fat frumos. nici vorba de uzura la motor. am avut si un vento adus din olanda cu gpl din fabrica si avea 270.000km si motorul era perfect. cine are minime cunostinte de mecanica auto stie ca arderea se face in camera de ardere si nu are nici o legatura cu camasile si segmentii. asta in cazul in care folosesti ulei de calitate.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by papini View Post
                            ar fi o varianta ,dar nu prea am incredere in gpl (arderea aia uscata numai bine nu face motorului )
                            ''ardere uscata''- probabil te referi la perioada '80-'90

                            dupa '90, s-a mai schimbat treaba...
                            la un un gaz prost iti dai seama imediat... numai trage, nu merge liniar, si alta problema consuma mai mult...

                            Comment


                            • #15
                              omule.. ai 200 E ( Einspritz..nush ce) inseamna injectie in Germana!!
                              nu ai carburator!!
                              daca ai cutie de diesel pe benzinar las-o asa ..e prea tare..bagi viteza calumea la turatii mai mici
                              Bag-o pe gaz..nu fa transformarea asta..prea multi bani dati pe omologari!!!
                              si in plus..vin si te bat cu mana mea daca distrugi un benzinar si pui un diesel aspirat.. E PACAT DE EL!!!

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF