Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Identificare mufe.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Identificare mufe.

    Salutare!
    Sunt nou aici si cu ocazia acestui thread vreau sa va salut pe toti !

    Am cautat destul de bine(sper) si nu am gasit nimic legat de problema mea.

    Este vorba de un Mercedes w124,2.0,M102.963.

    1.Din panoul cu sigurante pleaca un fir legat la siguranta A catre o mufa cu un pin care era izolata in banda,si mai departe la o masa.
    Firul care este legat la siguranta A actioneaza elicea(elicea este pe radiator nu pe motor) pentru racirea motorului,care functioneaza continuu,daca iau firul de acolo elicea se opreste.

    2.Am gasit doua mufe mici scoase si lasate asa.
    Stie cineva pentru ce sunt mai exact ?

    3.Inca o chestie care ma cam deranjeaza de la un timp.
    Masina porneste greu cand motorul este rece,pana sa incalzeste putin daca o accelerez da niste rateuri mici,odata ce se incalzeste unpic merge foarte frumos.
    Am schimbat siguranta releului OVP care era arsa,s-a stins martorul ABS dupa ce am facut asta dar cam atat.

    Nu am apucat sa verific mare lucru,am curatat toate mufele din compartimentul motor,am verificat furtunele de vacuum si cam atat.

    Va multumesc anticipat,si sper ca nu am deranjat pe nimeni cu acest thread.
    Attached Files
    Last edited by G.e.o.r.g.e; 03-06-2016, 16:18 PM.
    Mercedes w124,M102.963,Arctic Weiss.

  • #2
    Seara buna!
    Problema cu "racirea" cred ca e mai grava.
    Cauze:
    1. solenoidul dintre fulie si pompa de apa e un pic decedat (ex: Producator: AVA QUALITY COOLING Cod producator: MSC407) ceea ce face ca la 93-98 gr. Celsius chiar daca senzorul cu 3 pini (ex: Producator: FACET
    Cod producator: 7.3529) inchide circuitul electric, solenoidul fiind alimentat, ventilatorul nu functioneaza. Pinii apropiati inchid/deschid circuitul ce alimenteaza solenoidul, al 3-lea iti arata in bord temp. lichidului.
    O romaneasca facuta dibaci. Mufa din foto 2 si 3 e din circuitul electric (+12Vcc) ce alimenteaza solenoidul.
    2. Senzori defecti.
    Daca imi trimiti o adresa de mail iti pot da documentatie. Depaseste limitele impuse si nu pot sa postez.

    Cu pornirea grea sa stii ca ma confrunt cu aceeasi problema. Cam 5-7 secunde dau cheie pana ce misca. De la reglajul injectiei (cu imbusul de 3) la injectorul pt. pornirea la rece, regulatorul de relanti, senzorul cu 4 pini, releul pt. pompa de benzina si nu in ultimul rand calculatorul KE Jetronic, toate au fost "periate". 2 mesteri mi-au spus ca totul e sublim dar romaneste ,ceva lipseste cu desavarsire.
    Asteptam sa ne spui cum ai rezolvat problemele.

    Comment


    • #3
      Salut Dragos !

      Mersi pentru raspunsul rapid !
      Chestia e ca nu am avut probleme cu temperatura motorului niciodata,dar vreau sa fie cum au lasat-o nemtii.

      Sper ca din documentatia respectiva sa aflu si unde trebuie sa intre mufa din pozele 2 si 3.

      E-mail: murtaza.george@gmail.com

      Multumesc frumos !
      Mercedes w124,M102.963,Arctic Weiss.

      Comment


      • #4
        Cu imbusul de 3 sunt sigur ca nu s-a umblat,nu consuma si trage super,nu am schimbat bujiile,filtrul de benzina...defapt,nu am facut niciun schimb de cand am luat-o din diverse motive.
        Ideea e ca nu mai am rabdare sa aflu exact unde trebuie sa vina mufa din pozele 2 si 3.
        Cat despre cele doua mufe,ce senzori sunt mai exact ?
        Am cautat pe net dar nu am reusit sa gasesc niciun PDF care sa ma ajute.
        Last edited by G.e.o.r.g.e; 03-06-2016, 22:43 PM.
        Mercedes w124,M102.963,Arctic Weiss.

        Comment


        • #5
          Fum alb la capacul de la ulei

          BUNA SEARA. Am un 2,5 td proaspat achizitinal si scoate fum alb atunci cand sta la relanti,in momentul cand turez dispare .Ce poate avea?

          Comment


          • #6
            Salutare!

            Astazi in timp ce demontam injectorul pentru pornirea la rece sa probez daca functioneaza,am gasit un fir gros de masa lasat in gol pe langa lonjeronul stang.
            Firul este prins pe suportul de la bobina.
            Am cautat sa vad ce e cu el dar fara niciun rezultat concret.

            Legat de pornirea grea,am demontat injectorul pentru pornirea la rece si l-am pus intr-o sticla.
            Nici macar o picatura de benzina cand am dat la automat.

            Poate pune cineva o poza cu senzorul care da comanda injectorului de pornire la rece ?

            -La mine in partea din fata am un senzor cu 3 pini in care intra doua mufe,una pentru un pin si una pentru ceilalti doi.

            -Urmatorul senzor este cu 2 pini in care intra o mufa,senzorul se roteste in ambele directii fara sa opuna rezistenta,nu stiu/cred ca asa trebuie sa faca?

            -Si ultimul este cu 1 pin langa injectorul 2(din fata spre spatele masinii?).

            Nu imi da voie sa atasez nicio poza.
            Last edited by G.e.o.r.g.e; 03-19-2016, 23:31 PM.
            Mercedes w124,M102.963,Arctic Weiss.

            Comment


            • #7
              Originally posted by G.e.o.r.g.e View Post
              Legat de pornirea grea,am demontat injectorul pentru pornirea la rece si l-am pus intr-o sticla.
              Nici macar o picatura de benzina cand am dat la automat

              Daca tot l-ai dat jos, verifica injectorul ca nu cumva sa fie blocat. Alimenteazal cu 12V si vezi daca functioneaza...la alimentarea injectorului va trebui sa se auda un ''click'', semn ca electrovalva functioneaza.

              Dupa asta poti investiga mai departe!
              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

              W126 280SE
              W123 280CE
              W126 500SEC
              W220 500L

              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

              Comment


              • #8
                Salut,maine asta o sa fie primul lucru pe lista cand cobor la masina.
                Daca se aude "click" inseamna ca injectorul e bun dar e posibil sa nu primeasca curent de la mufa ?
                Nu am aparat de masura ca sa pot proba daca vine curent pe pini la mufa.
                Mercedes w124,M102.963,Arctic Weiss.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by G.e.o.r.g.e View Post
                  Daca se aude "click" inseamna ca injectorul e bun dar e posibil sa nu primeasca curent de la mufa ?
                  Corect!


                  Originally posted by G.e.o.r.g.e View Post
                  Nu am aparat de masura ca sa pot proba daca vine curent pe pini la mufa.

                  Simplu, legi un bec de 12V pe mufa care alimenteaza electrovalva si in timp ce dai la automat becul va trebui sa se aprinda, daca nu atunci nu vine curent pe instalatie...logic!


                  Stima
                  Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                  W126 280SE
                  W123 280CE
                  W126 500SEC
                  W220 500L

                  'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                  Comment


                  • #10
                    Am inteles,revin cu rezultate!

                    Mersi !
                    Mercedes w124,M102.963,Arctic Weiss.

                    Comment


                    • #11
                      Salutare din nou!
                      Am probat injectorul,functioneaza de minune.
                      Problema e ca pe mufa lui nu vine niciun fel de curent...
                      Am verificat injectotul si mufa si de aici m-am blocat.
                      Firele mufei ies dintr-o camasa groasa cu mai multe fire si intra undeva sub ansamblul stergatorului,unde nu am acces deloc.
                      Nu stiu ce sa mai fac de aici si unde sa mai verific...

                      Zi frumoasa sa aveti !
                      Mercedes w124,M102.963,Arctic Weiss.

                      Comment


                      • #12
                        Am observat ca sunt mai multe tipuri de senzori de temperatura si asta m-a cam indus in eroare,nu ca as fi stiut exact care este senzorul.

                        Poate indica cineva care este senzorul de temperatura al motorului ?
                        Ala care da comanda injectorului pentru pornire la rece.

                        Atasez doua poze cu ce am eu.



                        Last edited by G.e.o.r.g.e; 03-21-2016, 18:30 PM.
                        Mercedes w124,M102.963,Arctic Weiss.

                        Comment

                        Working...
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF