Salutare!
Sunt nou aici si cu ocazia acestui thread vreau sa va salut pe toti !
Am cautat destul de bine(sper) si nu am gasit nimic legat de problema mea.
Este vorba de un Mercedes w124,2.0,M102.963.
1.Din panoul cu sigurante pleaca un fir legat la siguranta A catre o mufa cu un pin care era izolata in banda,si mai departe la o masa.
Firul care este legat la siguranta A actioneaza elicea(elicea este pe radiator nu pe motor) pentru racirea motorului,care functioneaza continuu,daca iau firul de acolo elicea se opreste.
2.Am gasit doua mufe mici scoase si lasate asa.
Stie cineva pentru ce sunt mai exact ?
3.Inca o chestie care ma cam deranjeaza de la un timp.
Masina porneste greu cand motorul este rece,pana sa incalzeste putin daca o accelerez da niste rateuri mici,odata ce se incalzeste unpic merge foarte frumos.
Am schimbat siguranta releului OVP care era arsa,s-a stins martorul ABS dupa ce am facut asta dar cam atat.
Nu am apucat sa verific mare lucru,am curatat toate mufele din compartimentul motor,am verificat furtunele de vacuum si cam atat.
Va multumesc anticipat,si sper ca nu am deranjat pe nimeni cu acest thread.
Sunt nou aici si cu ocazia acestui thread vreau sa va salut pe toti !
Am cautat destul de bine(sper) si nu am gasit nimic legat de problema mea.
Este vorba de un Mercedes w124,2.0,M102.963.
1.Din panoul cu sigurante pleaca un fir legat la siguranta A catre o mufa cu un pin care era izolata in banda,si mai departe la o masa.
Firul care este legat la siguranta A actioneaza elicea(elicea este pe radiator nu pe motor) pentru racirea motorului,care functioneaza continuu,daca iau firul de acolo elicea se opreste.
2.Am gasit doua mufe mici scoase si lasate asa.
Stie cineva pentru ce sunt mai exact ?
3.Inca o chestie care ma cam deranjeaza de la un timp.
Masina porneste greu cand motorul este rece,pana sa incalzeste putin daca o accelerez da niste rateuri mici,odata ce se incalzeste unpic merge foarte frumos.
Am schimbat siguranta releului OVP care era arsa,s-a stins martorul ABS dupa ce am facut asta dar cam atat.
Nu am apucat sa verific mare lucru,am curatat toate mufele din compartimentul motor,am verificat furtunele de vacuum si cam atat.
Va multumesc anticipat,si sper ca nu am deranjat pe nimeni cu acest thread.
Comment