Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Vid in rezervor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by paryzyanu View Post
    Eu stiu ca se face ceva presiune in rezervor,dar nu e de speriat..am avut o sticla de benzina in portbagaj mai demult si era tare..la fel a facut 'fass' cand am deschiso. Acelasi lucru se intampla la cele 3 mert (vito-2.2d/w124-2.0d/w140-4.2i) Nu cred ca sa fie vreo problema..iar cu deformarea rezervorului sunt povesti.
    imi pare rau dar eu sunt patit cu rezervorul stramb si ghici ce este nr 2 pe care l schimb

    Comment


    • #47
      Originally posted by buzztrans 320e View Post
      proba pentru rezervorul indoit......
      problema e ca l-am schimbat cu unul de la diesel... si tot aud cum se face vid... cred ca am sa dau totusi o mica gaura in buson.....
      da eu te cred ca eu am doua rezervoare la fel ca cele ale tale din poza. deci am nevoie de al 3 lea.

      Comment


      • #48
        Va salut!
        Originally posted by mariuscristiann View Post
        da eu te cred ca eu am doua rezervoare la fel ca cele ale tale din poza. deci am nevoie de al 3 lea.
        Stiti de ce raman eu uimit? Cine va schimba rezervoarele? Este chiar atat de greu de observat teava ce duce la acea supapa? Oare nu le mai pune pe toate la loc?
        Cate tevi sa fie pe rezervor? Trei nu? Una este turul ce duce la pompa, a doua este returul, nu? Si a treia ce sa fie?
        O sa incerc intr-una din zile sa fac o poza pe sub masina.(Zapada ne cam incurca)
        Numai bine va doresc!
        Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

        Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

        Comment


        • #49
          Originally posted by ElCid View Post
          Eu tot nu inteleg, cine face depresiune in rezervor, in asa hal de-l indoaie si-i reduce atat de mult volumul. Pompa de alimentare? Greu de crezut! Cred ca ptr. un asa rezultat, ar trebuii sa fie cuplat la o pompa de vid de mare putere, e totusi din metal, nu? Si in cazul asta returul mai functioneaza? Prea multe nebuloase in problema asta! Sper sa ne lamureasca cineva.
          Da este vorba despre pompa formeaza o presiune de 6 bari (cel putin pompa de pe W126 atata baga)

          Doamne ...6 bari...atata nu am teava de unde primesc apa potabila

          Daca este adevarat ce spun colegii de mai sus atunci inseamna ca tabla din care este facut rezervoru; este prea subtire si este posibil ca sa se deformeze chiar in halul ala. Oricum este interesant.
          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

          W126 280SE
          W123 280CE
          W126 500SEC
          W220 500L

          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

          Comment


          • #50
            Ce este curios, e ca unii schimba rezervoarele mai des decat schimba altii uleiul la motor. Cunosc foarte multe cazuri de masini care si-au trait intreaga ,,viata'' cu un singur rezervor si atunci care e motivul ca unii au schimbat 2-3 rezervoare, la masini inca ,,tinere''? Nu cumva e mana ,,meseriasilor'' de vina? Un rezervor are doua sisteme de protectie impotriva presiunilor sau depresiunilor : supapa prezentata de colegul Tumar si busonul, care are si el o supapa. Deci in mod uzual egalizarea o face sistemul atasat de cea de a treia conducta care iese din rezervor, iar in cazul obturarii acelei supape, intervine supapa din buson ( asta lucreaza la o valoare mai mare ). Cat despre depresiunea care indoaie rezervorul si-l micsoreaza, nu poate fi creata de pompa de alimentare deoarece acea pompa e de joasa presiune, presiune inalta dezvolta pompa de injectie. In concluzie, eu cred, ca o pompa de alimentare nu poate sa ,,traga'' combustibilul, atat de tare incat sa indoaie rezervorul.

            Comment


            • #51
              Un rezervor de W124 cu supapa respectiva , dar de pe un break:
              Attached Files
              Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

              Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

              Comment

              Working...
              X
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF