Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Vid in rezervor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Si la tata se aude la fel cand deschide busonu,si nu este vid este presiune.
    Povestile cu rezervor de 70 de litri care sa facut de 10 litri sunt niste aberatii,este imposibil,daca se facea atata vid in rezervor nu mai deshideai busonu.
    Ps:la tata face asa de 3 ani si am fost si in grecia cu masina anu trecut,nu are absolut nimic.
    560SEL,1987

    Comment


    • #32
      Eu stiu ca se face ceva presiune in rezervor,dar nu e de speriat..am avut o sticla de benzina in portbagaj mai demult si era tare..la fel a facut 'fass' cand am deschiso. Acelasi lucru se intampla la cele 3 mert (vito-2.2d/w124-2.0d/w140-4.2i) Nu cred ca sa fie vreo problema..iar cu deformarea rezervorului sunt povesti.

      Comment


      • #33
        Originally posted by w115-124 View Post
        Salut! de obicei mansonul acela de cauciuc din capatul supapei se umpla cu noroi si din cauza asta se infunda si se blocheaza supapa. la primele semne de vacum se curata mansonul si e ok.
        Asta este rezolvarea, oricum se poate da jos si curatata si incercata, nu necesita mare inginerie.


        Originally posted by paryzyanu View Post
        ...iar cu deformarea rezervorului sunt povesti.
        Cred ca, Creanga si Ispirescu ar fi mici copii. De la 70 litri la 10 litri
        Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

        Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

        Comment


        • #34
          Originally posted by w115-124 View Post
          Salut! de obicei mansonul acela de cauciuc din capatul supapei se umpla cu noroi si din cauza asta se infunda si se blocheaza supapa. la primele semne de vacum se curata mansonul si e ok.
          Asta este rezolvarea, oricum se poate da jos si curatata si incercata, nu necesita mare inginerie.


          Originally posted by paryzyanu View Post
          ...iar cu deformarea rezervorului sunt povesti.
          Vanatoresti. De la 70 litri la 10 litri
          Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

          Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

          Comment


          • #35
            Originally posted by petru_xxl View Post
            Uitate la rezervor sa nu fie indoit.
            gata... s-a indoti rezervorul pana a cedat... l-am schimbat si am pus vreo 30 litri de benzina... parca trage mai bine... dar.... din nou am auzit parca cum se indoaie tabla.... am deschis protbagajul si nu am observat nimic deosebit, dar cand am deschis rezervorul, iar a tras aer de numa`...... ma gandesc sa ii dau si eu o gaura in buson..... mi-e sa nu il indoi si pe asta...

            Comment


            • #36
              rezervor indoit... stramtat... cum vreti sa iispuneti...

              proba pentru rezervorul indoit......
              problema e ca l-am schimbat cu unul de la diesel... si tot aud cum se face vid... cred ca am sa dau totusi o mica gaura in buson.....
              Attached Files

              Comment


              • #37
                Dovada ,,vie" oameni buni. Deci se poate.
                buzztrans 320e daca tot l-ai schimbat nu te-ai uitat si la supapa din schita lui tumar poate gaseai vreun defect pe acolo.

                Comment


                • #38
                  Originally posted by buzztrans 320e View Post
                  gata... s-a indoti rezervorul pana a cedat... l-am schimbat si am pus vreo 30 litri de benzina... parca trage mai bine... dar.... din nou am auzit parca cum se indoaie tabla.... am deschis protbagajul si nu am observat nimic deosebit, dar cand am deschis rezervorul, iar a tras aer de numa`...... ma gandesc sa ii dau si eu o gaura in buson..... mi-e sa nu il indoi si pe asta...
                  Te-ai uitat macar la supapa respectiva? Incearca sa pui un alt furtun de aerisire in locul celui original. Asta bine 'nteles daca chiar nu-l gasesti.

                  Comment


                  • #39
                    au pus baietii si alt furtun de aerisire.... dar tot simt ca face depresurizare...
                    am sa incerc sa adaptez o supapa cu sens unic pe buson

                    Comment


                    • #40
                      Eu tot nu inteleg, cine face depresiune in rezervor, in asa hal de-l indoaie si-i reduce atat de mult volumul. Pompa de alimentare? Greu de crezut! Cred ca ptr. un asa rezultat, ar trebuii sa fie cuplat la o pompa de vid de mare putere, e totusi din metal, nu? Si in cazul asta returul mai functioneaza? Prea multe nebuloase in problema asta! Sper sa ne lamureasca cineva.

                      Comment


                      • #41
                        am facut plinul ..... surpriza... iar s-a ingustat. de la 70 la 55 l... m-am dus din nou la service....... cu motorul pornit bolborosea rezervorul si nu mai reusea sa traga pompa ......... si atunci a aparut solutia: mi-a scos mecanicul un furtun de vacum de la nush ce filtru de carbon........ nu am avut timp sa inspectez prea mult problema insa acum merge brici... relanti normal si toate bune.......
                        acum tre sa vad ce e cu consumul.... revin cu informatii.......

                        Comment


                        • #42
                          Salutam! Daca citesti postul 12 de la pagina 1 vei gasii o schema cu acel filtru.
                          Numai bine!
                          Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                          Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                          Comment


                          • #43
                            Salutam! Revin cu un mic document referitor la vidul ce se "formeaza" in rezervor.
                            Numai bine va doresc.
                            Attached Files
                            Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                            Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                            Comment


                            • #44
                              Tumar, excelenta ideea cu prezentarea schemei circuitului de egalizare a presiunii din rezervor. Deci, dupa cate stiu si vad, e imposibil ca un rezervor sa scada sau sa creasca in volum in urma depresiunii sau presiunii create in interiorul lui. Nu?

                              Comment


                              • #45
                                Am auzit caz asemanator la un W126 (pe benzworld parca...). Se pare ca este posibil...
                                W123 280E Blue Green Metallic

                                W126 280SE Champagne Metallic
                                W126 280SE Black Blue Metallic
                                W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                                W126 500SE Nautical Blue Metallic
                                W126 500SE Midnight Dark Blue

                                W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                                W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF