Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Vid in rezervor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Face, dar numai peste o anumita limita a presiunii negative din rezervor.
    A gasit cineva rezervorul torsionat dupa ce nu a mers vreo 2 saptamani cu masina...?!

    Comment


    • #17
      Aceiasi problema o am si yo de frica, sa nu indoi rezervorul, i-am dat o gaurica de 2mm in buson la mine facea vid 100%, nu stiu cu ce ar putea sa afecteze performantele. Oricum pompa de benzina baga destul ce e in plus da pe retur nu? Problema e sa nu traga prea greu.

      Un prieten de-al meu a patit la o dacie asa, si cu spunea si mariuscristiann iti indoaie rezervorul, numai ca prietenul meu a fost ajuns sa-i faca plinul cu 5 litri ).

      Comment


      • #18
        am si eu problema cu rezervorul de vreo saptamana. am pus vreo 10 l benzina cu motorul pornit si de abia am reusit sa desfac busonul de la rezervor. dupa un timp acul a inceput sa indice aiurea. oscila foarte tare. a doua zi imi arata rezervorul plin si totodata becul aprins.
        cand alimentez nu imi intra mai mult de 10 litri... ce as putea sa ii fac?

        Comment


        • #19
          Originally posted by buzztrans 320e View Post
          am si eu problema cu rezervorul de vreo saptamana. am pus vreo 10 l benzina cu motorul pornit si de abia am reusit sa desfac busonul de la rezervor. dupa un timp acul a inceput sa indice aiurea. oscila foarte tare. a doua zi imi arata rezervorul plin si totodata becul aprins.
          cand alimentez nu imi intra mai mult de 10 litri... ce as putea sa ii fac?
          Uitate la rezervor sa nu fie indoit.

          Comment


          • #20
            Deja chestia asta cu reyervoru e de+a dreptu enervanta , da chiar nimeni nu cunoaste unde este o valva de aerisire si cum se poate desfunda ? Gaurit busonu si alte chestii mi se par totushi tiganii...

            Comment


            • #21
              Originally posted by florynu View Post
              Deja chestia asta cu reyervoru e de+a dreptu enervanta , da chiar nimeni nu cunoaste unde este o valva de aerisire si cum se poate desfunda ? Gaurit busonu si alte chestii mi se par totushi tiganii...
              Salutam! Incearca sa nu te enervezi ca nu face bine la sanatate. Mai sus sunt niste poze ale unei supape. Daca te vei baga sub masina si vei urmarii tevile de combustibil ce ies(intra) in rezervor o vei gasii cu siguranta. Ti-as fi facut eu o fotografie, dar la gerul ce este afara nu intru sub masina.
              Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

              Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

              Comment


              • #22
                Originally posted by tumar View Post
                Salutam! Incearca sa nu te enervezi ca nu face bine la sanatate. Mai sus sunt niste poze ale unei supape. Daca te vei baga sub masina si vei urmarii tevile de combustibil ce ies(intra) in rezervor o vei gasii cu siguranta. Ti-as fi facut eu o fotografie, dar la gerul ce este afara nu intru sub masina.
                Deci asa zici ? Pai nu ma bag eu de nebun da ma duc la mecanic sa o urce pe elevator si sa se uite el pe acolo ca de aia tot ii dau bani ...

                E bine de stiut ca exista acea valva si nu stiu de ce nu a rezolvat nimeni nimic pana acum .

                Am auzit de la toti ca s-au indoit rezervoare ca au gaurit bushoane da de rezolvat vava aceea nimic ...

                Comment


                • #23
                  Originally posted by florynu View Post
                  Deja chestia asta cu reyervoru e de+a dreptu enervanta , da chiar nimeni nu cunoaste unde este o valva de aerisire si cum se poate desfunda ? Gaurit busonu si alte chestii mi se par totushi tiganii...
                  Cauta tu unde e valva de aerisire si spunene si noua. Sa nu mai facem tiganii.

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by petru_xxl View Post
                    Cauta tu unde e valva de aerisire si spunene si noua. Sa nu mai facem tiganii.
                    Salutam!
                    O schema cu ceea ce se gaseste pe rezervor. Ce este incercuit este supapa respectiva.

                    Cei care au rezervorul "supt", cand il schimbati faceti va rog o poza. Sunt curios, sincer, ca de la o capacitate de 70 de litri sa ajunga la 10 litri..., nu vezi in fiecare zi asa ceva.(Si la pompa de benzina, va rog)Numai bine va doresc.
                    Attached Files
                    Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                    Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                    Comment


                    • #25
                      Ca sa fie atat de deformat incat sa ajunga de la 70 de litri, la 10 litri, s-ar sparge! Si mai e si din metal nu din flacon de plastic, de apa minerala! Sunt si eu curios, cum arata un astfel de rezervor. Si cum de nu se aude cand se deformeaza in halul ala! Si daca ar fi asa o depresiune, incat sa deformeze rezervorul, atunci nici motorul nu ar mai merge. Curioase treburi!

                      Comment


                      • #26
                        Pun si schema de la varianta kombi.
                        Attached Files
                        Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                        Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                        Comment


                        • #27
                          Merci tumar pt. shema asta. Cred ca ne v-a da niste raspunsuri la toti.

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by tumar View Post
                            Pun si schema de la varianta kombi.
                            Daca gasesti si schema pt coupe atunci iti trimit un Plic cu felicitari . Mersi mult

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by florynu View Post
                              Daca gasesti si schema pt coupe atunci iti trimit un Plic cu felicitari . Mersi mult
                              Este la fel cu cel de pe sedan. Si pe sedan si pe coupe sunt doua tipuri de rezervoare, de 90 si de 70 litri, iar instalatiile sunt la fel.
                              Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                              Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                              Comment


                              • #30
                                Salut! de obicei mansonul acela de cauciuc din capatul supapei se umpla cu noroi si din cauza asta se infunda si se blocheaza supapa. la primele semne de vacum se curata mansonul si e ok.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF