Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Curge pompa

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Curge pompa

    Am observat azi sub masina o mica balta de motorina,si dupa ce am sters baia am observat ca motorina se scurge de la pompa de injectie ,dar nu pot observa de unde anume din cauza galeriei de admisie.
    Stie cineva pe unde ar putea curge?,ori-cum zilele viitoare ma apuc sa dau jos galeria sa vad care-i treaba.
    W124.E200D
    Intek-M120 plus+Sirio Performer 5000.

  • #2
    Vezi poate sa curga de la furtunele de injectoare se poate sa fie vreunul copt,tot ce e posibil

    Comment


    • #3
      Am verificat furtunele,sunt bune,de undeva de pe corpul pompei curge.
      W124.E200D
      Intek-M120 plus+Sirio Performer 5000.

      Comment


      • #4
        La mine au fost doua probleme dar la intervale diferite:
        -Prima - mi s-a fisurat o conducta de inalta presiune(cele care duc la injectoare)chiar de linga pompa si se prelingea la inceput, dar dupa o zi a inceput sa sara motorina ca un gheizer-rezolvarea: am inlocuit conducta
        -A doua- conducta de tur a motorinei intra inainte de a ajunge in pompa de motorina intr-un,,distribuitor'' daca pot sa-l numesc asa si pe acolo imi prelingea motorina.In schimb mi se dezamorsa instalatia si se oprea motorul la fiecare 500m-rezolvarea: am ''ocolit'' acel ''distribuitor'' si am bagat turul direct in pompa.
        P.S. In ambele cazuri aveam o pata de motorina sub masina. Pina nu demontezi carcasa filtrului de aer sa te uiti mai de aproape cam greu de spus ce poate fi. Succes si sa ne tii la curent.
        Stefan

        Comment


        • #5
          Nici pe la "distribuitor",nu curge,ca m-am bagat sub ea si as fi vazut,dupa masa daca nu intervine nimic dau jos carcasa filtrului de aer si sper sa gasesc hiba.
          W124.E200D
          Intek-M120 plus+Sirio Performer 5000.

          Comment


          • #6
            Am dat jos carcasa filtrului de aer si am vazut pe unde "musteste" motorina,curge pe la reductia unei conducte de inalta presiune care duce la injectorul 3,chiar pe unde intra reductia in corpul pompei.
            Treaba urata e ca nu stiu cu ce o pot strange ,ca nu are hexagon ci niste caneluri ca la planetare si nu stiu unde se gaseste asemenea cheie.
            Last edited by mirel; 10-01-2008, 21:04 PM.
            W124.E200D
            Intek-M120 plus+Sirio Performer 5000.

            Comment


            • #7
              O stringi de pomana, trebuie data afara si schimbat oringul respectiv. Cauta tubulara canelata la un pompagiu, trebuie sa aiba. Sau potzi folosi drept cheie brida de calare, in care batzi cu multa grija cu ceva, sa n-o futezi.

              Comment


              • #8
                Originally posted by mirel View Post
                Am dat jos carcasa filtrului de aer si am vazut pe unde "musteste" motorina,curge pe la reductia unei conducte de inalta presiune care duce la injectorul 3,chiar pe unde intra reductia in corpul pompei.
                Treaba urata e ca nu stiu cu ce o pot strange ,ca nu are hexagon ci niste caneluri ca la planetare si nu stiu unde se gaseste asemenea cheie.
                Are si niste sigurante,nu stiu cum de so destrans.

                Deci are un o-ring sub reductie,atunci mai bine caut cheie si o-ring ca"brida de calare",nu stiu ce este.
                Attached Files
                Last edited by doktor4carz; 10-01-2008, 21:14 PM.
                W124.E200D
                Intek-M120 plus+Sirio Performer 5000.

                Comment


                • #9
                  Curgerea de motorina este o problema des intalnita la W124. Am avut si eu, am rezolvat printr-un set de garnituri originale. Nu cred ca m-a costat mai mult de 60 RON setul.
                  Nu de alta dar e nashpa cand miroase Mercedesul ca o troaca de ARO :-)
                  '94 E 250 diesel W124
                  '88 300 SE W126
                  '96 Suzuki Vitara 1.6
                  '01 Land Rover Discovery II

                  Comment


                  • #10
                    Despre garnituri la pompa de injectie vorbiti?,sa stiu ce sa cer.
                    P.S.
                    Nu stie nimeni unde gasesc cheie pentru reductii.
                    W124.E200D
                    Intek-M120 plus+Sirio Performer 5000.

                    Comment


                    • #11
                      Cred ca da,garnituri de pompa injectzie zice....treaba e ca nu stiu cine le face,cauta la piese auto dupa codul pompei....sau cautzi un pompagiu bun

                      Comment


                      • #12
                        Stiu ca la tractoare in pompa de injectie (tot in linie),se baga ulei pentru ungere,stie cineva daca trebuie si la cea de 124?,sau are alta modalitate de ungere.
                        W124.E200D
                        Intek-M120 plus+Sirio Performer 5000.

                        Comment

                        Working...
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF