If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
Curge pompa
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
Am observat azi sub masina o mica balta de motorina,si dupa ce am sters baia am observat ca motorina se scurge de la pompa de injectie ,dar nu pot observa de unde anume din cauza galeriei de admisie.
Stie cineva pe unde ar putea curge?,ori-cum zilele viitoare ma apuc sa dau jos galeria sa vad care-i treaba.
La mine au fost doua probleme dar la intervale diferite:
-Prima - mi s-a fisurat o conducta de inalta presiune(cele care duc la injectoare)chiar de linga pompa si se prelingea la inceput, dar dupa o zi a inceput sa sara motorina ca un gheizer-rezolvarea: am inlocuit conducta
-A doua- conducta de tur a motorinei intra inainte de a ajunge in pompa de motorina intr-un,,distribuitor'' daca pot sa-l numesc asa si pe acolo imi prelingea motorina.In schimb mi se dezamorsa instalatia si se oprea motorul la fiecare 500m-rezolvarea: am ''ocolit'' acel ''distribuitor'' si am bagat turul direct in pompa.
P.S. In ambele cazuri aveam o pata de motorina sub masina. Pina nu demontezi carcasa filtrului de aer sa te uiti mai de aproape cam greu de spus ce poate fi. Succes si sa ne tii la curent.
Nici pe la "distribuitor",nu curge,ca m-am bagat sub ea si as fi vazut,dupa masa daca nu intervine nimic dau jos carcasa filtrului de aer si sper sa gasesc hiba.
Am dat jos carcasa filtrului de aer si am vazut pe unde "musteste" motorina,curge pe la reductia unei conducte de inalta presiune care duce la injectorul 3,chiar pe unde intra reductia in corpul pompei.
Treaba urata e ca nu stiu cu ce o pot strange ,ca nu are hexagon ci niste caneluri ca la planetare si nu stiu unde se gaseste asemenea cheie.
O stringi de pomana, trebuie data afara si schimbat oringul respectiv. Cauta tubulara canelata la un pompagiu, trebuie sa aiba. Sau potzi folosi drept cheie brida de calare, in care batzi cu multa grija cu ceva, sa n-o futezi.
Am dat jos carcasa filtrului de aer si am vazut pe unde "musteste" motorina,curge pe la reductia unei conducte de inalta presiune care duce la injectorul 3,chiar pe unde intra reductia in corpul pompei.
Treaba urata e ca nu stiu cu ce o pot strange ,ca nu are hexagon ci niste caneluri ca la planetare si nu stiu unde se gaseste asemenea cheie.
Are si niste sigurante,nu stiu cum de so destrans.
Deci are un o-ring sub reductie,atunci mai bine caut cheie si o-ring ca"brida de calare",nu stiu ce este.
Curgerea de motorina este o problema des intalnita la W124. Am avut si eu, am rezolvat printr-un set de garnituri originale. Nu cred ca m-a costat mai mult de 60 RON setul.
Nu de alta dar e nashpa cand miroase Mercedesul ca o troaca de ARO :-)
'94 E 250 diesel W124
'88 300 SE W126
'96 Suzuki Vitara 1.6
'01 Land Rover Discovery II
Stiu ca la tractoare in pompa de injectie (tot in linie),se baga ulei pentru ungere,stie cineva daca trebuie si la cea de 124?,sau are alta modalitate de ungere.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment