Sunt frumoase jantele, da' nu cred ca-s chiar asa de rare. Oricum, mi se par cam prea moderne pentru un W124. Dar e masina ta, deci nu-i treaba mea ce vrei sa pui pe ea.
Daca flansele tale sunt doar de trecere, tot la prezoane M12x1.5 ajungi, ca M14 nu vei putea infileta in masina ta. Daca ai inele de centrare, o gaura mai mare de prezon in flansa nu-ti va afecta fitment-test-ul.
Prezoanele alea idioate sunt OEM pentru jantele de aluminiu la Mercedes-urile acelor ani si au fost concepute asa pentru ca virgula capul hexagonal sa fie in acelasi plan cu janta, si nu infundate in gauri. Nici mie nu-mi plac, asa cum nu-mi place nici design-ul jantelor OEM cu care a venit W124-le "normal". Daca vorbim de versiunile AMG, aia e altceva. Chestie de design si gust, la urma urmei...
Si RH ZW13 nu exista, poate ZW3:
Dragos
Daca flansele tale sunt doar de trecere, tot la prezoane M12x1.5 ajungi, ca M14 nu vei putea infileta in masina ta. Daca ai inele de centrare, o gaura mai mare de prezon in flansa nu-ti va afecta fitment-test-ul.
Prezoanele alea idioate sunt OEM pentru jantele de aluminiu la Mercedes-urile acelor ani si au fost concepute asa pentru ca virgula capul hexagonal sa fie in acelasi plan cu janta, si nu infundate in gauri. Nici mie nu-mi plac, asa cum nu-mi place nici design-ul jantelor OEM cu care a venit W124-le "normal". Daca vorbim de versiunile AMG, aia e altceva. Chestie de design si gust, la urma urmei...
Si RH ZW13 nu exista, poate ZW3:
Dragos
Comment