Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

w124 diesel nu porneste la umezeala

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Multumesc colegi,

    Gata...am schimbat bujiile, porneste aproape ok...adica cam la a doua treia cheie pe frigul de dimineata...cu pornirea sunt multumit, dar a intervenit alta problema:

    Eu duc copilul dimineata la scoala zilnic circa 6-7 km, apoi ma intorc acasa , si abia acuma sa incalzit motorul. Acasa opresc masina si peste o ora ma duc la servici tot vreo 7 km...deci eu merg tot timpul cu motorul rece...si asta nu e bine.

    Vreau sa pun incalzitorul din poza pe traseul de apa...are cineva asa ceva??? ajuta la ceva???
    Attached Files
    Last edited by andreuta; 01-30-2015, 21:52 PM.

    Comment


    • #17
      Banuiesc ca alea 3 sunt niste bujii incandescente care incalzesc suplimentar antigelul.
      Nu cred ca exista asa ceva pe w124. Eu nu mi-as pune, pt ca streseaza mult alternatorul masinii. Cand e frig noaptea, bateria mai pierde din incarcare si dimineata cand pornesti, alternatorul debiteaza maxim pe baterie sa reincarce sarcina pierduta noaptea dar si sarcina electrica pierduta la pornire. Daca ii mai pui inca 3 consumatori electrici puternici cum sunt niste bujii, s-ar putea sa iti fortezi alternatorul prea tare. Sunt 2 modele de alternatoare: unul de 550w si unul de 700w, poate il ai pe cel mai mare si poate rezista mai bine(eu la 2.0D am de 550w). Alea 3 bujii papa vreo 20 amps adica vre-o 280W din ce poate da alternatorul, mai ai si farurile vreo 110w, stopuri, ventilatie etc...
      Nu cred ca vei vedea o imbunatatiere dramatica, poate asa lichidul ajunge cu cateva minute mai repede la 85grade. Motorul are o inertie termica mare.
      Ca sa obtii totusi un efect bun, ar trebui sa pui chestia asta inainte de caloriferul masini si sa modifici circuitul astfel ca sa faci o recirculare doar prin calorifer. Acum antigelul iese din motor, trece prin calorifer si merge inapoi in motor antrenat de pompa mecanica. daca ai pune o pompa electrica doar pt calorifer, incalzitorul tau ar trebui sa incalzeasca doar apa recirculata prin calorifer, max 1l si ar consuma mai putin
      Last edited by racataian; 02-03-2015, 14:24 PM.

      Comment


      • #18
        Eu nu m-as complica cu incalzitorul, mai bine cauta in dezmembrari un Webasto pe care il programezi cand vrei tu, la care o sa ai caldura in habitaclu + ca motorul va fi cald cand pui contactul!
        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

        W126 280SE
        W123 280CE
        W126 500SEC
        W220 500L

        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

        Comment


        • #19
          Originally posted by mer_se280 View Post
          un Webasto
          Lucru sfânt !
          Lord W126 500SE -> 2.5D
          Lady W123 230C -> 240D
          W124 -> 200D
          W208 CLK200 -> 2.0

          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

          Comment


          • #20
            Da nu? Si pe langa asta va si OEM!
            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

            W126 280SE
            W123 280CE
            W126 500SEC
            W220 500L

            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

            Comment


            • #21
              Buna ziua !


              Un incalzitor suplimentar de ulei sau apa isi are rostul doar daca este alimentat extern, adica nu de la bateria masinii, ci de la voltii unei prize de 220V.

              In plus, daca vorbim de un incalzitor de apa, aceasta ar trebui sa circule ca sa se incalzeasca toata, ceea ce este mai greu de realizat, dar nu imposibil (pompa de apa electrica). Deci inca o chestie care are nevoie de curent...

              A nu se confunda un simplu incalzitor de apa cu un engine block heater. Incalzitoare de ulei lucreaza cu rezistente electrice alimentate exterior, vezi tarile nordice.

              Legat de titlul topicului, eu vad doua variante. Una ar fi legata de bujii si de-ale bujiilor (releu/fire/contacte), cealalta legata de compresie.

              Alternatorul nu va fi exagerat de stresat cu consumatorii suplimentari daca in baterie ai destula rezerva. Cu alte cuvinte, cu cat bateria e mai OK, cu atat alternatorul e mai putin solicitat. Dar binenteles ca unul de amperaj mai mare ar avea viata mai usoara in cazuri extreme.

              In legatura cu pornire la rece-rece, cu tancul juma/juma motorina/ulei de floare soarelui, dupa o noapte cu -19 grade, dimineata pe la ora 9.00 (-14 grade), Benzul meu E200D a pornit la prima cheie. Dar am baterie desteapta de 55A cu 870A la cald si 750A la rece. Si doar 636.000 kilometri...


              Dragos

              Comment


              • #22
                Originally posted by Heavy D. View Post
                Buna ziua !


                Un incalzitor suplimentar de ulei sau apa isi are rostul doar daca este alimentat extern, adica nu de la bateria masinii, ci de la voltii unei prize de 220V.

                In plus, daca vorbim de un incalzitor de apa, aceasta ar trebui sa circule ca sa se incalzeasca toata, ceea ce este mai greu de realizat, dar nu imposibil (pompa de apa electrica). Deci inca o chestie care are nevoie de curent...

                A nu se confunda un simplu incalzitor de apa cu un engine block heater. Incalzitoare de ulei lucreaza cu rezistente electrice alimentate exterior, vezi tarile nordice.

                Legat de titlul topicului, eu vad doua variante. Una ar fi legata de bujii si de-ale bujiilor (releu/fire/contacte), cealalta legata de compresie.

                Alternatorul nu va fi exagerat de stresat cu consumatorii suplimentari daca in baterie ai destula rezerva. Cu alte cuvinte, cu cat bateria e mai OK, cu atat alternatorul e mai putin solicitat. Dar binenteles ca unul de amperaj mai mare ar avea viata mai usoara in cazuri extreme.

                In legatura cu pornire la rece-rece, cu tancul juma/juma motorina/ulei de floare soarelui, dupa o noapte cu -19 grade, dimineata pe la ora 9.00 (-14 grade), Benzul meu E200D a pornit la prima cheie. Dar am baterie desteapta de 55A cu 870A la cald si 750A la rece. Si doar 636.000 kilometri...


                Dragos
                Incearca ulei de palmier 98% ca mine)

                Comment

                Working...
                X
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF