Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

w124 diesel nu porneste la umezeala

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • w124 diesel nu porneste la umezeala

    Buna

    In primul rand multumesc colegilor care m-au ajutat cu sfaturi pana acuma si dupa circa o luna de munca am reusit si eu sa pun cat de cat pe picioare un mercedes 124 diesel pe care vechiul propietar vroia sa-l dea la programul rabla.

    Cat de cat inseamna ca deja arata cumva dupa vopsire si reparat tinichigeria , interiorul aranjat un pic , refacut foarte mult din instalatia electrica si vacumatica, plus alte maruntisuri.

    La cald porneste bine (la sfert de cheie), la rece binisor , (adica doua trei chei), la foarte rece (adica sub -10 grade ) nu a pornit de fel.

    Stiu ca probabil are compresia mai slaba, dar asta nu ar fi mare problema ca pe ger i-au masina nevesti .

    Problema este ca nu porneste atunci cand ploua si este umezeala in atmosfera, chiar daca temperatura este peste 5-6 grade.

    Cum a incetat ploaia si nu se mai simte umezeala in atmosfera porneste foarte bine.


    Ce ar putea fi ???...compresia mai slaba???...electric e totul ok, baterie noua, da bine peste cap, filtrele , uleiul schimbate.

    Daca reusesc sa-i dau de cap si cu asta ma declar multumit la banii la care mi-a iesit masina (vreo 600 euro), chiar daca este mai bolnavicioasa iarna pe ger.

    Totul e sa nu fie bolnava si pe ploaie....acuma e vorba de ploile astea cand e si rece, ca vara la ploi de vara nu cred sa aiba probleme.

    Multumesc anticipat daca cineva are ceva sfaturi la aceasta problema.

    Si uite si doua poze cu agregatul dupa reconditionare (stiu ca nu e perfect , dar nici de ras nu ma fac)
    Attached Files

  • #2
    Eu aș da vina pe bujiile incandescente. Vezi dacă îți merge curent la fiecare, dacă nu sunt oxidate (zici că problema apare când e umezeală), sau chiar scoase și verificate la baterie dacă-și mai fac treaba cum trebuie (se înroșesc ?, în câte secunde ?). Prima dată încearcă să le verifici fără a le scoate, că e destul de anevoios să ajungi la ele ...
    Lord W126 500SE -> 2.5D
    Lady W123 230C -> 240D
    W124 -> 200D
    W208 CLK200 -> 2.0

    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

    Comment


    • #3
      Scoti mufa mare de la releul de bujii tragi un plus de la baterie si unde face scanteie ma refer la pinii mufei aia e arsa daca nu e arsa nu face scanteie asa am vazut la mecanic,spor la treaba!

      Comment


      • #4
        Am uitat sa specific ...am verificat bujiile si la fiecare scanteiaza daca le dau un plus...deci sunt bune...acuma intreb eu, se poate sa fie bune din punct de vedere electric , dar ele de fapt sa nu incalzeasca insuficient ???

        De fapt la ger cand am spus ca nu porneste, nici nu am dat ca disperatul la cheie, ca daca dadeam in juma de ora tot pornea. Am dat de vreo zece ori si am abandonat incercarile.

        Ramane intradevar sa verific contactele mai bine.

        Nici nu as vrea sa le schimb pana nu sunt 100% ca au o problema.

        Am uitat sa spun ca sta pe bujii cam mult la pornire vreo 30 de secunde .
        Last edited by andreuta; 01-25-2015, 14:40 PM.

        Comment


        • #5
          Din contra ele nu trebuie sa scanteieze ,pentru ca atunci sunt arse.

          Comment


          • #6
            Chiar acuma am fost la masina si intradevar aici cred ca e buba.

            Trei scanteiaza (eu zic ca astea sunt bune ) si una nu scanteiaza (eu zic ca asta e arsa)

            Logic ar fi ca atunci cand scanteiaza sa fie buna pt ca nu e intrerupta ,deci trece un curent prin ea, daca nu scanteiaza banuiesc ca e arsa pt. ca nu trece nici un curent prin ea , bujia fiind intrerupta.

            Daca gresesc sa ma corecteze cineva.

            Comment


            • #7
              E buna si logica daca scanteieaza atunci nu este arsa, dar eu am patit exact contrariul, scanteia si era arsa.
              Si eu te sfatuiesc sa verifici toate bujiile scoase din locul lor.
              Apropo 30 de secunde este enorm, poate ca asa sunt ele fabricate, dar gandestete ca sunt bujii care si la -20 grade se incing la maxim in 10 secunde.

              Cel putin la mine la W202 asa este, cand a fost cel mai frig in iarna asta, nu a durat mai mult de 10 secunde si stins a fost martorul din bord, dupa care i-am si dat cheie si a pornit motorul.

              O bujie se verifica corect cand este in manuta ta si faci totodata si o inspectie vizuala.

              Spor la treaba.

              Apropo daca tot trebuie sa cumperi alte bujii, cauta ceva mai de calitate, gen Beru sau BOSCH, sunt mai scumpe dar merita.
              Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
              Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

              Comment


              • #8
                Maine le scot pe toate sa le vad cu ochii mei...si inca o intrebare:

                Timpul bujiilor nu ar trebuii sa fie in functie de frig???...adica vara sa stea mai putin , iarna mai mult...la mine sta 30 de secunde indiferent de frig sau cald (chiar daca motorul e cald)

                Daca timpul este functie de temperatura , atunci logic ar fi sa fie undeva si un senzor de temperatura pt releul de bujii...asa o fi ????

                Comment


                • #9
                  Cand scanteiaza e arsa oamenii buni e intrerupta,cand nu da scanteie e buna.

                  Comment


                  • #10
                    Am tot sapat pe net si intradevar mai spun unii ca scanteiaza si daca e in scurt bujia sau o parte din elementul incandescent e ars , oricum e empirica aceasta verificare si ca sa fiu sigur le voi scoate maine .

                    Cand m-am uitat mai atent la bujii , m-am ingrozit...pai trebuie sa dau jos ca sa ajung la ele o gramada de mate si fire, si galeria de admisie si d-zeu stie ce o mai fi pe acolo.

                    Stie cineva cum se schimba bujiile la un motor diesel 2000 cm , OM 601...vreun tutorial ceva???

                    Ca daca nu vad vreun tutorial nu m-as baga ...oare cat se ia la un service manopera???

                    Si ce cod au bujiile??? si cam cat costa una???

                    Scuze de atatea intrebari, dar cred ca sunt intrebari care ar interesa pe mai multi.

                    Comment


                    • #11
                      Referitor la timpul de functionare al bujiei, nu a bine daca si cand e motorul cald sa staie atata ca si cand e rece.
                      Atunci ai problema cu senzorul de temperatura de pe chiuloasa, prin acest senzor stie releul cand sa decupleze bujiile.

                      Referitor la operatia de a schimba bujiile, cauta pe Youtube sunt tutoriale cum se face acesta operatie.

                      Grija mare cand le desfaci sa nu se rupa in chiuloasa, ca atunci iti faci de lucru si daca nu ai.
                      Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                      Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                      Comment


                      • #12
                        1. Nu știu cine ce zice că a văzut și n-a văzut, dar eu mi-am schimbat bujiile acum 1 săptămână și 3 din 5 erau decedate. Le-am scos pe fiecare și le-am probat la baterie. Alea 2 care mai au vlagă ... scânteiau când am atins crocodilul de ele. La cele moarte, ghici ... nu scânteiau, puteam să frec crocodilu' pe ele până variau !
                        2. DA, trebuie să dai jos galeria de admisie pentru a putea ajunge la bujii. La mine au ieșit ușor. Eu și-aș pregăti și un spray pentru a curăța mufele și păpucii oxidați, și aș verifica și releul tot așa, la fiecare pin al mufelor. Ar mai putea fi julit cablul între releu și bujii, n-ar fi rău să-l verifici pe toată lungimea lui.
                        3. O bujie incandescentă Bosch a fost 41 de lei, nu e un capăt de lume. (Denso era 39, iar Delphi 31, dar pe aceasta din urmă am scos-o din prima din ecuație ...)
                        4. La mine ”viteza de reacție” a bujiilor este de 20 de secunde, indiferent de anotimp sau temperatură. Nu i-am dat niciodată importanță, deși știu că-i un pic cam mult, dar la fiecare pornire la rece stau cuminte până face ”țăc”, și e OK de 4 ani așa.

                        Așteptăm rezultatele, eu chiar sunt curios dacă am nimerit cu diagnosticul ...
                        Lord W126 500SE -> 2.5D
                        Lady W123 230C -> 240D
                        W124 -> 200D
                        W208 CLK200 -> 2.0

                        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                        Comment


                        • #13
                          Hai ca azi e duminica si avem timp de vorbit...de maine trec la fapte

                          Am sapat si am gasit schema releului de bujii si vine cam asa : G-urile sunt bujiile , plusul de la baterie e clar, ar mai fi un piciorus care duce la martorul din bord( banuiesc pe KI15/86) ),... DAR CARE AR FI PICIORUSUL care duce la senzorul de temperatura????

                          Intuitia i-mi spune ca ar fi piciorusul LA.... stie cineva care este piciorusul care duce la senzor?????
                          Attached Files

                          Comment


                          • #14
                            Uite care sunt culoarea firelor si unde duc, sper sa fie aceasi releu de bujii ca si la mine.
                            Pinul 15 negru cu rosu este +dupa contact
                            Pinul 31 maro este masa (caroseria)
                            Pinul 50 violet vine de la contact
                            Pinul LA negru merge in bord (martorul de bujii)
                            Pinul T Alb Senzor temperatura de pe chiuloasa.

                            Sper sa te ajute la identificare.
                            Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                            Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                            Comment


                            • #15
                              Hai Noroc ! .
                              1 - Daca ai probleme cu pornirea pe timp umed , este treaba de contacte imperfecte . Shpreiat , curatat si dat cu vaselina speciala de la sigurante pana la bujii .
                              2 - Este plin net-ul de scheme electrice W124 . Wiring diagram sau electric schaltplan , ca tot este la moda sa "shprehanim" ; shearch google sau youtube .
                              3 - http://www.dieselgiant.com/glowplugrepair.htm
                              Stima ! .

                              Ps : De compresie nu mai vorbesc . Ai zis ca sti ce probleme vor fi , iarna / vara .

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF