Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Sa ne consultam... Ulei grup w124!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sa ne consultam... Ulei grup w124!

    Mercedes recomanda pentru grup, ulei 75W85 care spre surprinderea mea costa in jur de 200ron litru' si la noi intra 1,1 litri. Se gaseste doar la reprezentanta, after-market nu am gasit. Știe cineva de ce este mai special, ca eu n-am reușit sa aflu pana acum...

  • #2
    Buna seara !


    Daca trotineta ta are LSD in grup, trebuie ulei cu aditiv incorporat, d-ala "scump". Sau bagi ulei "clasic", mai budget-friendly si aditivul pentru LSD separat, ca si d-asta este de cumparat.


    Dragos

    Comment


    • #3
      1. "Trotineta" mea, este impecabila, daca vrei, iti pun si poze...
      2. "Trotineta" mea este 100% made in Germany si nu le-as da pe alta trotineta after-market. Ca am mai multe!
      3. Daca ai placerea, ai putea fi mai explicit in declarații ca sa înțeleagã si cei cu "trotinete"!
      4. Toți cei din comunitate, meritam respect... Din orice punct de vedere!
      5. Multumesc pentru explicatii... N-am inteles!

      Comment


      • #4
        Buna ziua !


        Cred ca notiunea de respect o intelegem diferit, indiferent de cat de "made in Germany" este trotineta in cauza...

        Decat sa enumeri atat de ordonat atatea cuvinte/propozitii, era mai bine sa specifici precis ce anume nu intelegi din explicatia mea, cu atat mai mult cu cat se pare ca background-ul tau pe teme auto nu este prea ferm.

        Nu inteleg aici cine sunt acei "altii" care n-au inteles, ca numai noi doi am scris aici, doar unul din noi nu a inteles si ala nu sunt eu... Si daca vrei sa ne rupem in gramatici, ortografii sau sintaxe, te astept pe PM, nu aici e locul...


        Dragos

        Comment


        • #5
          Originally posted by shahir View Post
          1. "Trotineta" mea, este impecabila, daca vrei, iti pun si poze...
          Stimate , coleg ! . Nu fi asa de sensibil . Multi isi denumesc masinile cu apelativul , "trotinete" .

          Colegul Dragos nu a vrut sa fie malitios vis a vis de masina ta .

          Din contra . Si-a gasit timp sa-ti raspunda si a fost amabil sa te ajute .

          Tine aproape de dumnealui caci ai multe de invatat de la dansul pe teme auto .

          Comment


          • #6
            La o simpla cautare am gasit asta: http://fiatshop.ro/ulei-transmisie-t...x-75w85/51.htm
            Ca raspuns la intrebare: Inginerii proectanti au decis ca uleiul cu caracteristicile respective sunt cele mai potrivite. Poti baga si alt tip de ulei dar este raspunderea ta.
            Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
            Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
            Onorez comenzi si in Bucuresti
            Tel. 0736375626 Marian

            Comment


            • #7
              �� Eu am înțeles aluzia. Doar ca Dragos nu a înțeles ceea ce am vrut eu sa spun...
              - multe din problemele tehnice, mi le-am rezolvat singur pe parcursul timpului, sau pe forumuri externe. Numai ca am vrut sa aduc in discuție un subiect care, foarte mulți mecanici de la noi din tara nu-l pot dezbate, nu-l știu. Pun pariu, ca daca noi astia cu "trotinete" mergem la service, din 10, cel puțin 8 o sa ne recomande clasicele uleiuri de grup...
              - de aceea apar probleme la grup, schimbãri de grup sau zgomote in acesta.
              - cat de importante sunt cele doua bucsi care susțin grupul???

              Comment


              • #8
                Uleiul gresit intr-un diferential cu LSD va scurta mai mult sau mai putin drastic viata mecanismului LSD in sine, dar nu va afecta mai deloc viata unui rulment sau a ansamblului pinion/coroana.

                In 2014 banuiesc ca orice service are acces la informatii legate de tipul de ulei si cantitatea necesare unui diferential, ori pe baza tipului de vehicul/motorizarii acestuia ori pe baza VIN-ului masinii in cauza.

                Mai sunt in schimb situatii in care masina aia trage remorci, caz in care in ar cam trebui alt tip de ulei decat cel recomandat de producator in mod uzual, si informatii legate de acest aspect nu se regasesc chiar intotdeauna in manualul masinii. Si atunci tot la mana mecanicului ajungi daca n-ai habar cu ce se mananca domeniul auto...

                Zgomotele sau alte probleme ale grupurilor non-LSD apar 95% din cauza rularii fara ulei suficient, si nu din cauza tipului gresit de ulei ales. Ceilalti 5% vin de la reglarea incorecta a jocului si a petei de contact la schimbarea grupului conic, asa cum se practica foarte des in lumea masinilor de teren modificate extrem. De exemplu, eu am schimbat de doua ori in sase ani rapoartele in puntile masinii mele secundare, ca la roti de 31" si apoi de 33" in diametru nu se putea rula bine cu raportul OEM si cu cel ulterior lui.

                Rulmentii aia dinauntru respectiv coroana ar fi extrem de happy sa fie imbaiati cu orice tip de ulei, dar daca idiotu' de proprietar nu casca ochii sub masina doar daca i-au cazut cheile acolo, el nu va vedea scurgerile care pot aparea la semeringurile de catre planetare, la cel al pinionului sau pe la busonul de golire al diferentialului...

                Asa ca, din cand in cand, urcati-va masinile la inaltime si vedeti unde le doare, ca ele vor "spune" doar cand e prea tarziu... Adica atunci cand huruie sau bate ceva, fenomene asociate de obicei cu schimbarea imediata a directiei in care se va duce o parte din buget in perioada urmatoare...


                Legat de bucsile de sustinere a grupului, cata vreme au fost puse acolo cu un scop, ca sa-si faca treaba ele trebuie sa fie in stare buna. In caz ca nu sunt, vei auzi asta, poate vei si simti asta, si pana la urma tot la un mecanic vei ajunge.



                Dragos
                Last edited by Heavy D.; 01-13-2014, 23:07 PM.

                Comment


                • #9
                  Asa da!!! Acum putem spune ca avem toate informațiile legate de întrebarea pe care am înaintat-o eu... ( si profi!) Felicitãri, Dragos...

                  Comment


                  • #10
                    Detin un program autodata unde este specificat ce tip de ulei pentru masina , depinde ce an de fabricatie si model tip etc, de exemplu ptr mercedes 124 benzina 230 te an 1992 ulei grup W90 . 1.1 litri

                    Comment


                    • #11
                      Salut Liviu,

                      Te rog sa imi spui si mie ce ulei trebuie sa folosesc pentru caruta mea (w124 260E 4mati din 89)
                      Este in reparatie capitala si daca tot am facut motorul, vreau sa schimb si uleiul din cutie si din diferentiale.
                      Domnisoara scot din ea

                      Comment


                      • #12
                        Intervin si eu in discutie pt.ca sunt nelamurit! Ce inseamna LSD? Eu am in bord ASD dar probabil e ceva diferit! Intreb pt ca am bagat ulei in grup 85w-90 fara nici un alt aditiv si ma intreb daca e ok asa! Multumesc!

                        Comment


                        • #13
                          LSD = Limited slip differential
                          ASD = Automatisches Sperrdifferenzial in germana sau Automatic locking differential in engleza
                          Mercedes W124 200D - ex
                          Mercedes C124 CE200 - ex
                          Mercedes W124 300D Turbo - donatoare de organe
                          Mercedes W124 E250D - donatoare de organe
                          Mercedes C124 300CD - daily driven
                          Mercedes C124 300CE 12v
                          Mercedes C124 300CE 24v in proiect de restaurare
                          Mercedes S124 250TDT
                          Mercedes W210 E200 16v
                          Mercedes W906 2.2 CDI

                          Comment


                          • #14
                            Hai sa intelegem cu totii ASD= LSD?
                            La ambele trebuie aditiv?

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by luciandelaiasi View Post
                              Hai sa intelegem cu totii ASD= LSD?
                              La ambele trebuie aditiv?
                              Si eu tot nelamurit am ramas...

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF