Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema dificila

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Din ceea ce stiu eu,pistoanele1si4 trebuie sa fie sus,iar capatul metalic al rotorului sa fie orientat spre fisa1 de la bujii,gresesc sau este corect?

    Comment


    • #17
      Salutam!

      Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

      Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

      Comment


      • #18
        Multumesc frumos Tumar!

        Comment


        • #19
          Scuze Tumar! Nu gasesc acul de pe bloc nici cu lupa, ca e plin de namol mai ales pe 'caldura' asta,dar m-am orientat scotand prima bujie,pistonul1 e sus iar splintul fuliei de la vilbroken in diagonala spre dreapta.am pus delcoul sa plece de la fisa nr1 numerotata pe capacul delcoului,sper sa mearga.....

          Comment


          • #20
            Am rezolvat cu delcoul,dar acum am o problema si mai mare pentru nu porneste si nu sta in relanti decat daca dau injectorul de pornire la rece pe direct adica sa mearga incontinuu. In mers trebuie accelerata da in nas si rateuri pe toba,daca schimb in a doua se pune in cap si se opreste.Am verificat pompa de benzina si e buna presiunea,regulatorul de relanti lucreaza,am schimbat si capul de distributie si nimic.Curios este si faptul ca am decuplat -cuplat mufa de la calculator si nu sesizeaza nimic,am inlocuit calculatorul cu un altul si nici o schimbare...... chiar mi sa luat de ea,nu-i mai dau de cap....

            Comment


            • #21
              Nu ai alimentare pe calculatorul de motor

              Comment


              • #22
                Salutare! Si care ar fi solutia???

                Comment


                • #23
                  In principiu eu am avut la un 124 aceasi problema si era releul multifunctional cu siguranta

                  Comment


                  • #24
                    Am trei relee acest tip, le-am refacut si lipiturile reci, le-am tot probat intre ele si nici un rezultat....

                    Comment


                    • #25
                      Salutam!
                      Din cate stiu, rateurile in esapament s-ar datora amestecului foarte bogat. Sper sa nu gresesc.
                      Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                      Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                      Comment


                      • #26
                        Salutare! Astazi am scos cele doua injectoare dinspre cutia de viteze,erau negre si lipicioase,au ramas tevile de la distribuitor care vin la ele in aer.Am pus contactul si am apasat de nenumarate ori discul,insa benzina pe tevile injectoarelor nici strop,i-am dat un pic la automat pentru moment a pornit si chiar m-am mirat,benzina insa ioc,ce credeti e normal sau distribuitorul are probleme???

                        Comment


                        • #27
                          Parerea mea e sa cauti totusi un motorist bun chiar daca nu e specializat in Mercedes si injectie mecanica ar putea sa rezolve mai repede problema decat tine asa pe bajbaite. Sint posibile "n" defecte sau dereglaje si cu luatul pe ghicite poate sa te prinda primavara mestecand in motor.

                          Comment


                          • #28
                            Stai linistit ca nu o sa ma apuce primavara,am vazut lucruri mult mai complicate.Acum zece ani cand am luat primul W124,nu stiam nimic despre injectia mecanica,am dus-o pe la zeci de mecanici si...nimic,pana la urma m-am informat si avand ceva cunostiinte mecanice de pe masinile anterioare i-am dat de cap.Ultima oara acum cinci ani nu mai pornea si nu mai stiam ce sa-i fac,am dus-o la un turc care m-a mancat de 250E numai pentru curatirea filtrului imbacsit de la rezervor.Ma cheama la service si-mi spune ca problema e din K-E jetronic si sa-i duc unul bun.Ma duc la la el cu un W124 cu numere provizorii si cu doua injectii k-e jetronic in portbagaj,i-mi cere k-e jetronicul de pe masina pentru ca functiona in parametri ii-l dau,iar apoi stau patruzeci de minute ca sa fac din doua injectii una care sa functioneze pentru masina cu numere provizorii,pornesc si plec. Mentionez ca masina a stat la el o saptamana si pretul pe masura 250 E Deci....???

                            Comment


                            • #29
                              Mentionez ca injectiile le-am combinat si le-am facut sa mearga fara ajutorul turcului....

                              Comment


                              • #30
                                Cum nu am primit nici un raspuns,sunt sigur ca distribuitorul,adica, capul de injectie e de vina,altfel trebuia sa dea benzina.....

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF