Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema dificila

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema dificila

    Salutare! Am o problema la W124 al meu , 200E model 90 in sensul ca dimineata porneste foarte greu , trebuie sa ii dau mai multe chei . La cald porneste repede fara nici o problema dar dupa ce se incalzeste motorul sta in 1500 de ture . L-am reglat cu imbusul sa stea sub 1000 de ture dar in felul acesta nu mai reusesc sa il pornesc dimineata si trebuie sa il dau inapoi unde sta dupa ce se incalzeste tot in 1500 de ture . Dupa ce am schimbat o gramada de componente : bujii , fise , rotor delco , injectoare , filtre aer benzina am constatat ca nu s-a schimbat nimic . Am verificat sigurantele si toate releele si sunt bune , in aceste conditii am masurat cu voltmetrul tensiunea pe toate mufele de la debitmetru , eha si motorasul de relanti si am constatat ca aceasta este 0 . Parerea mea este ca , contactul creeaza aceasta problema . Va multumesc si astept parerile voastre !

  • #2
    Nu stie nimeni?Vreo schema electrica,ceva...?

    Comment


    • #3
      Am o mare rugaminte la voi,spuneti-mi va rog care este sonda care citeste temperatura motorului si trimite informatia la calculator la W124,200 E,benzina model '90 si cum arata cu un pin doi pini,etc.Va multumesc anticipat!

      Comment


      • #4
        Salutam!
        Sonda cu 4 pini.
        Attached Files
        Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

        Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

        Comment


        • #5
          Multumesc frumos pentru raspuns,dar la motorul meu nu exista sonda cu patru pini,cel mult doi pini...

          Comment


          • #6
            Originally posted by MIHAY View Post
            Multumesc frumos pentru raspuns,dar la motorul meu nu exista sonda cu patru pini,cel mult doi pini...
            Salut! Inseamna ca ai modelul cu doi pini de la Bosch sau Hella.Cu motorul rece se masoara rezistenta intre cei doi pini si trebuie sa fie o valoare de aprox.6 kiloohmi si in functie de cum se incalzeste motorul ,valoarea trebuie sa ajunga pe la 600 ohmi (asa este la mine).La regulatorul de relanti trebuie sa ai o tensiune de 12v si la EHA foarte ciudat 0 volti.Pornirea la rece ii comandata de releul de la pompa de benzina,este un releu multifunctional.Verifica si injectorul suplimentar la mufa lui trebuie sa ai 12 volti, bineinteles ii da comanda acea sonda cu doi pini.
            CJ-20-AMN.

            Comment


            • #7
              Daca luam in calcul imaginea postata de Tumar,eu am aceleasi sonde in afara de cea cu patru pini,iar in locul ei se afla o sonda cu un singur pin si banuiesc ca aceea da informatie calculatorului la pornirea la rece,pentru ca celelalte raspund de vascocuplaj si AC.Gresesc eu sau este corect???

              Comment


              • #8
                Desi am schimbat acea sonda cu un pin,tot nu porneste la rece,ca sa o pornesc am tras un fir de plus de la baterie la injectorul principal pe care il pun si dupa ce porneste il iau,dar e chinuiala,mai ales ca vine vaju..........

                Comment


                • #9
                  Salutare!Il rog pe colegul Tumar sau alt user sa-mi trimita o poza cu senzorii de la motorul meu,102,model '90.Ma gandeam daca nu cumva au fost schimbate sondele intre ele,ma intereseaza culoarea si pozitia la fiecare.Acum eu am pe chiulasa o sonda rosie cu doi pini(prima langa delco)care indica temperatura motorului si actioneaza vascocuplajul,apoi o sonda cu un pin care indica temperatura lichidului de racire,iar cea de a treia si ultima o sonda albastra cu doi pini care banuiesc ca este pentru AC....

                  Comment


                  • #10
                    Salutam!
                    Pai nu mai bine ai pune tu o poza cu motorul tau? Daca ai vasco cuplaj, acesta nu este actionat de nici o sonda. Poate ai ventilator cu electromagnet. Sonda ce -a albastra(alba), nu cumva are doua furtunase in ea(vacuum). Ce am pus eu, este o poza a motorului masinii mele.
                    Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                    Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                    Comment


                    • #11
                      Salut,
                      Vezi ca ai un releu cu o siguranta deasupra. Sa nu ai siguranta arsa sau lipituri reci in releu.Releul e situat in partea dreapta subt capac

                      Comment


                      • #12
                        Colegul Tumar are dreptate,o sa pun o poza cu motorul meu,cat despre releul cu siguranta in cap,am refacut lipiturile acum cateva zile. Multumesc frumos!

                        Comment


                        • #13
                          Problema dificila

                          Gata! au sosit si pozele cu motorul! Mentionez ca ieri am schimbat cele doua sonde ca pozitie pe chiulasa cea cu doi pini albastra in locul celei cu un singur pin si parca motorul porneste si mai greu,asta este,ma chinui degeaba, singura chestie neverificata a ramas releul Karstart Steuerung,deoarece nu am altul in loc cu care sa probez,desi l-am desfacut si arata ca nou la interior,respectiv circuit imprimat si piese.Daca nu este nici releul,inseamna ca undeva pe traseul cablelor lipseste un plus,treaba foarte anevoioasa de verificat....
                          Attached Files

                          Comment


                          • #14
                            Problema dificila

                            poze motor
                            Attached Files

                            Comment


                            • #15
                              Salutare! Spuneti -mi va rog,exista vreun semn dupa care se monteaza delcoul,deoarece la remontare nu mai am relanti,nu se accelereaza si-mi da rateuri...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF