Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Soc automat 250 Turbo

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    rugaminte

    Buna seara
    Am nevoie de un ajutor. Domnule Mihai daca ati devenit expert, va rog dati-mi un tel si cu amabilitatea dvs ne putem vedea intr-o zi sa imi dati cateva informatii sa-mi pot termina minunea de instalatie electrica a motorului ca sa-l pot monta pe masina.
    Va multumesc

    Comment


    • #17
      Salutare.
      Schema nu e foarte complicata la mine, dar eu aveam deja alimentarea la releul respectiv facuta. Nu am facut decat sa inlocuiesc releul pe care scria ARA cu cel pe care scrie ELR, la fel cu cel din poza colegului Heavy D. Problema a fost ca masina nu avea instalatie trasa pe pinii 7 si 8 si a trebuit sa ii fac legaturile astfel: la pinul 8 a venit firul de la senzorul de temperatura aflat pe cotul de la intrarea in chiulasa. Al doilea fir al acelui senzor l-am legat la masa. De la pinul 7 am plecat cu fir in spatele pompei de injectie. Pe celalalt fir din spatele pompei trebuie sa ai 12 V permanent de la un releu general care are si o siguranta de 10 A montata pe el, si care are carcasa de aluminiu..
      Acum, nu stiu cum e cu instalatia electrica la W 140. Eu am batut campii cam o luna pe scheme trase de pe net si care ma legau de o mufa cu 25 de pini la care se leaga un controller in spatele bateriei. De fapt releul respectiv nu e numai soc ci e de fapt un regulator de turatie din ce am inteles eu de la cei de la Bosch. Ar trebui sa tureze motorul si cand pleaca AC-ul daca sunt toate firele corect trase. Am vazut la colegul Sile cum ii mergea motorul fara acel regulator la rece si, in cazul in care nu ai injectia in regula, nici nu sta pornit macar.
      Ar trebui verificat ce controller e in spatele bateriei. Daca e cel de ABS ca la mine, atunci probabil ca trebuie sa aveti si un releu pe care sa scrie ARA pe acolo.
      Spor.

      Comment


      • #18
        problema

        Buna ziua
        Va multumesc pentru amabilitate. Totusi problema este ca motorul meu e dat jos si nu il pot monta pe masina. Ma chinui tare sa-i fac instalatia.Profitam de vremea asta si poate il montam sus. Va rog sa-mi acordati 10 min.Vin oriunde imi spuneti. Cu experienta dvs si cu ajutorul catorva poze poate reusesc sa ies din incurcatura. Chiar nu stiu pe nimeni care sa aiba 250td. Socul este gestionat electronic nu cu vacuum. Deci motaoarele sunt la fel. Va rog sa ma ajutati. Cat priveste instalatia la w140 e mult mai complicata. Are multi consumatori si instalatia este mare ca volum dar si dpdv al complexitatii. Sper sa gasesc un ajutor si acolo. deocamdata vreau sa-l vad mergand si mai vad eu dupa aceea. Va multumesc mult.

        Comment


        • #19
          Salutare mihai, am o problema cam ca a ta , nu merge şocul automat, este electric, şi nu vine minus la pompa de injecţie, ce vreau să te întreb este dacă de la sonda de pe chiuloasă vine minus spre releul ELR, pînă la o anumită temperatură a motorului şi apoi nu mai vine, implicit nu mai funcţionează şocul ????

          Comment


          • #20
            Salutare.
            Eu as verifica mai intai continuitatea la fire.
            Daca ai continuitate si alimentare pe releul ELR, posibil sa fie acela sricat. Si sonda aceea de temperatura are rezistenta variabila, dar nu am gasit exact in ce parametri trebuie sa varieze. Firele eu le-am legat dupa cum scrie mai sus si im ifunctioneaza bine tot.
            Spor

            Comment


            • #21
              Salutare, am rezolvat cumva, sa zic aşa, am dat un minus de pe baterie printr_un releu şi folosesc doar dacă este nevoie, cînd este foarte rece. Eu problema mai mare am avut_o cu bujiile, nu am reuşit să mai pornesc săptămîna trecută, toate 6 arse. Acum , cu toate noi, la sfert !!!!
              Apropo de şoc, cînd o să găsesc un releu ELR, o să-l schimb să văd ce zice.
              Numai bine tuturor !!!

              Comment

              Working...
              X
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF