Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Soc automat 250 Turbo

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Soc automat 250 Turbo

    Salutare.
    Stie cineva cum arata sonda/piesa/sistemul de soc automat la un W124 cu motor 2500 turbo?
    Imi trebuie macar o poza cu sistemul repectiv, iar un cod de piesa m-ar ajuta si mai mult.
    Multumesc

  • #2
    W124 elr/plr

    Buna ziua !


    In functie de anul de fabricatie, socul automat este gestionat electronic (ELR) sau pneumatic (PLR). Inca nu am studiat care cum isi face treaba, dar stiu ca versiunea pneumatica are de-a face cu vacuum-ul si cu ceva senzor de temperatura.

    Daca ai varianta electronica, ai si asa ceva:


    Releu ELR 1.jpg


    Dragos

    Comment


    • #3
      Salutare.
      Motorul de pe masina este luat de pe masina cu seria WDB1241281B940341.
      Nu stiu daca ajuta la identificarea tipului de soc. De cand e la mine fierul nu a avut soc automat functional. Fostul stapan mi-a zis ca e lipsa nu stiu ce sonda care se prindea pe bloc si ca e comandata. Nu a mai venit...
      In rest nu stiu ce sa caut si unde pe la motor ca sa identific tipul de soc.
      Daca ma poate ajuta cineva..
      Multumesc anticipat.

      Comment


      • #4
        Cauta in spatele pompei de injectie (spre volan) Ai o capsula pe ea ori ai o mufa cu 2 fire ori un stut ptr vacum!

        Comment


        • #5
          Salutare.
          Am modelul electronic cred. In spatele pompei de injectie am un modul cu doua fire. Problema este acum alta: unde gasesc localizat pe masina releul de care zicea colegul ?
          Attached Files

          Comment


          • #6
            Salutare.
            Am mai facut ceva cercetari si revin cu constatarile. La pompa de injectie am doua fire:
            -unul e rosu cu albastru si am pe el 12 V in permanenta de la un releu cu carcasa de aluminiu care se afla in spatele bateriei;
            -celalalt e maro cu albastru si nu am nimic pe el nici la rece, nici la cald...si nici nu stiu de unde vine.
            Ceva idei?
            Multumesc

            Comment


            • #7
              Problema poate fi acel releu de mai sus sau senzorul de temperatura ptr soc.

              Da asa este comanda se da in minus si senzorul de soc se afla pe chiuloasa unde intra furtunul cel gros de la radiator si cel subtire de la vasul de expansiune.

              Ai acolo 2 senzori unul se ocupa de soc si cel de al doilea porneste electroventilatoarele in cazul in care vascocuplajul cu elicea nu reusesc sa raceasca suficient apa din radiator!
              Eu personal nu am avut acel releu de care a zis colegul si am dat comanda la soc direct de la senzor printr-un releu,cand e rece sta la 1000-1100 de ture si cand ajunge la 60 gr scade la relantiu,numai ca scaderea se face brusca cu acel releu probabil e mai lenta!

              Comment


              • #8
                Salutare
                Si unde este releul acela plasat pe masina (cel negru)?
                Am intrebat la Bosch si mi-au spus ca nu se mai fabrica, asa ca nu am sanse decat din dezmembrari.

                Comment


                • #9
                  Salutare.
                  Am mai facut ceva cercetari astazi. Astfel am descoperit sonda...lipseste cu desavarsire
                  Ca un bun roman, cine a dat sonda jos a taiat si firul corespunzator si nici pe ala nu il gasesc.
                  Pompa de injectie merge: am pus o masa pe firul pe care nu venea nimic si s-a turat motorul.
                  Releul din poza de mai sus nu il gasesc. Am gasit altul care trimite 12V la pompa de injectie. Nu cred sa mai fie inca un releu si pe masa.
                  Acum mai am doar doua probleme:

                  -codul de piesa pentru sonda - daca nu gasesc ceva functional pe la dezmembrari;
                  -unde ducea firul de la sonda?.
                  Ceva idei?
                  Multumesc anticipat.

                  Comment


                  • #10
                    Salut.
                    Am mai facut un pas .
                    Am reusit sa gasesc o sonda cu tot cu suport de la un 250 TD. Se pare ca acel cot de pe chiulasa prin care trece apa la mine la masina era fara orificiul necesar acestei sonde.
                    M-am jucat un pic cu ea cu apa de la robinet si am vazut ca ii variaza rezistenta odata cu temperatura apei. Acum nu imi mai trebuie decat schema cu nemernicul acela de fir: duce la pompa de injectie sau in calculator si intoarce acela o comanda inapoi la pompa?
                    Daca ma poate ajuta cineva cu o schema electrica ar fi foarte bine.
                    Multumesc

                    Comment


                    • #11
                      Salutare.
                      Am gasit eu si sonda, am gasit si schema, am tras si firele...dar tot nu merge dracia.
                      Schema electrica ma leaga la un soi de controller care se afla sub baterie. Nu prea bat culorile de fir la pozitiile la care ma trimite schema... Oricum, controllerul respectiv, daca stie despre celalalt sistem de soc (fostul stapan a schimbat motorul ca era puturos cel de 2500 simplu) nu o sa mearga veci. Stiti vreun electrician care sa aibe si softuri pentru coaja mea? Si sa nu mai trimiteti la "Autoklass" ca nu vreau sa ii dublez valoarea.
                      Mulumesc

                      Comment


                      • #12
                        Salutare.
                        Am rezolvat si cu socul..
                        Imi lipsea si releul ELR. Masina se pare ca a fost benzinar, pentru ca aveam un releu pe care scria ARA in locul celui cu ELR. Nici cei doi pini necesari pentru soc nu erau instalati, la pozitiile 7 si 8 de la releu...I-am tras frumusel fire, le-am lipit in pini si acum merge super - pornesc din casa si in 5 minutele cand cobor e dezghetata si am si ceva caldura pe dinauntru.Daca are cineva probleme cu socul...sunt expert

                        Comment


                        • #13
                          Salut

                          Buna ziua.
                          Sunt nou pe forum si vreau sa va salut. Am citit randurile voastre si va rog sa ma ajutati sa montez un motor 250TD pe un benzinar. Am nevoie de o schema a instalatiei electrice a motorului. Pe pompa de injectie (mai exact pe capacul regulatorului) sunt doua bobine cred. Ce rol au si cine le comanda? pe galeria de admisie mai este o sonda. Ce rol are? Am nevoie de o schema. Ma poate ajuta cineva? Va multumesc. Tel 0740648915 Bucuresti.
                          Last edited by stelian_s320; 12-27-2013, 14:53 PM.

                          Comment


                          • #14
                            Salutare.
                            In primul rand cred ca ar trebui sa stim cine "doneaza" motorul. La mine donatorul a fost tot un W124. Instalatia pare sa fi ramas cea a masinii pe benzina la mine.
                            Spor

                            Comment


                            • #15
                              Donatorul este un w124, dar o sa-l montez pe un w140 care a fost pe benzina.Deci am nevoie de o schema sau daca se poate sa vad un motor pe masina si sa-mi fac o schema. Credeti ca ma puteti ajuta? Bobina este la fel ca in imaginea de sus pe care ati atasat-o dvs.
                              Last edited by stelian_s320; 12-27-2013, 15:11 PM.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF