Încă nimic, nici eu nu am găsit o soluţie, să gasesc pe cineva care are acelaşi tip de motor, şi să văd codul de la un amortizor care să funcţioneze la fel. dacă cineva are 300 d, cutie manuală şi este pe forum rog un sfat !!! Mulţumesc !!!
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
Problemă cu amortizorul de pe pompa de motorină ( de la acceleraţie )
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests)
-
Amortizorul nu poate fi pus greşit, are o singură poziţie în care poate fi montat, între cele două puncte de pe pîrghiile de la acceleraţie, bălăngăneală poate să apară de la suporţii de la motor, care fiind uzaţi permit mişcare amplă a motorului, implicit mişcarea acceleraţiei, a cablului de acceleraţie.
Mîine o nouă tentativă să găsesc un motor de 300 d care să aibă amortizorul pentru a identifica codul corect, ptr a nu mai cumpăra unul greşit.
Comment
-
Balanganeala nu provine de la amortizor, probabil e vorba de efectul Bonanza, foarte greu de investigat si diminuat, in general se recomanda schimbarea tuturor bucsilor(bucsi grup, bucsi punte spate alea mari care sunt intre puntea spate si caroserie), suporti motor daca e cazul, flanse cardan tot ce are legatura cu transmisia pentru ca jocurile lor se aduna ducand la balanganeala asta. E un "defect" din constructie, motor longitudinal aliniat cu cutia de viteze si axul cardanic. Transmisiile automate sau modelele mai noi cu sistem ARA(Antiruckelaufschaltung) nu prezinta problema asta.
Un link spre wikipedia despre efectul Bonanza tradus cu Google Translate:
Se poate diminua efectul jongland cu acceleratia si ambreiajul.
Cu sau fara amortizor pe pompa nu prea conteaza, multe masini au amortizoare bune si balangane, altele nu au pentru ca a fost scos dar merg foarte lin, nesmucit.
Comment
-
Ceau baietzi,
Sustin cele spuse de colegul albertghioriu,mult m-a macinat si pe mine acest aspect (Bonanza), problema poate fi diminuata semnificativ schimband bucsile sau daca nu garniturile din fata jugului unde vine prins de caroserie, sau in cel mai fericit caz toate bucsile (4 buc) de pe jug, in legatura cu amortizorul de acceleratie, el trebuie sa mearga greu cand se lasa acceleratia (depinde de parghii),
Comment
-
Ms mult Albert, întradevăr problema nu este numai de la amortizorul de la pompă, am observat şi eu unele probleme la suporţii motor, la bucşele de la puntea spate, la grup cred că trebuie să verific, dar acel amortizor cred eu că este foarte important, mai atenuează senzaţia de galop, eu jonglez cu acceleraşia şi din ambreiaj dar tot sper să reduc măcar din acel balans. O să schimb tot ce se poate şi are legătură cu acest fenomen. O să postez să vă ţin la curent. Trebuie şi să identific fonduri suficiente ptr asta.
Comment
-
Nu am gresit postul , din ce am inteles topical se refera performanta motorului in timpul schimbarilor de viteza ( cutii manuale ), mai exact smucituri sau cum au fost descrise , ce vreau sa explic este ca nu suportii de motor / cutie , bucse , amortizor de la pompa ... sint responsabile cu aceasta manifestare ci doar o amplifica, motoarele echipate cu acel sistem pe care la-m mentionat in postul anterior este responsabil pentru acele fenomene.
Comment
-
Salutare tuturor, încă nu am reuşit să identific amortizorul corespunzător, urmează să verific tot ce este legat de bucşe şi suporţi motor şi cutie, este clar că datorită mişcărilor ansamblului motor - cutie, faţă de caroserie, cablul care acţionează pîrghiile de la acceleraţie se mişcă, implicit accelerează sau reduce, sufucient cît să fie deranjant, mai ales la motor de 300 d , face o frînă de motor de vai şi amar, o să verific mîine şi ce susţine răzvy 64, la filtru de aer, dar eu simt efectul din acceleraţie.
Entty dacă ştii cumva un motor de 300 d mă interesează să-mi zici codul de pe acel amortizor, sau dacă alţi prieteni de pe forum au un motor şi pot să-mi zică codul , v-aşi fi recunoscător. La magazine, după ceva coduri ce am identificat pe forum, nu reuşesc să comunic cu ei să-mi spună cum funcţionează, dacă pe compresie sau pe destindere.
Comment
-
Originally posted by mariusmatei View PostSalutare tuturor, încă nu am reuşit să identific amortizorul corespunzător, urmează să verific tot ce este legat de bucşe şi suporţi motor şi cutie, este clar că datorită mişcărilor ansamblului motor - cutie, faţă de caroserie, cablul care acţionează pîrghiile de la acceleraţie se mişcă, implicit accelerează sau reduce, sufucient cît să fie deranjant, mai ales la motor de 300 d , face o frînă de motor de vai şi amar, o să verific mîine şi ce susţine răzvy 64, la filtru de aer, dar eu simt efectul din acceleraţie.
Entty dacă ştii cumva un motor de 300 d mă interesează să-mi zici codul de pe acel amortizor, sau dacă alţi prieteni de pe forum au un motor şi pot să-mi zică codul , v-aşi fi recunoscător. La magazine, după ceva coduri ce am identificat pe forum, nu reuşesc să comunic cu ei să-mi spună cum funcţionează, dacă pe compresie sau pe destindere.Mercedes W124 200D - ex
Mercedes C124 CE200 - ex
Mercedes W124 300D Turbo - donatoare de organe
Mercedes W124 E250D - donatoare de organe
Mercedes C124 300CD - daily driven
Mercedes C124 300CE 12v
Mercedes C124 300CE 24v in proiect de restaurare
Mercedes S124 250TDT
Mercedes W210 E200 16v
Mercedes W906 2.2 CDI
Comment
-
In afara de A601 070 13 67 mai exista un alt cod (A603 070 03 67). Dupa EPC net se pare ca sunt diferite in functie de seria motorului (o gasesti in carte). Codul pe care l-ai comandat tu nici macar nu apare in lista pe seria ta de sasiu.W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
W 124 `93 E250 D ex 300 D
- Bond - James Bond.
- `Dullah - Abdullah.
Comment
-
Inca nu am nici o veste de la magazinul de piese, miine merg la el sa vad care-I situatia, cel de la magazin mi-a promis ca o sa vb cu furnizorul sa-l verifice inainte sa-trimita. Este clar din postarile voastre ca nu o sa rezolv problema doar cu amortizorul, o sa sap mai adinc, bucse , suporti etc ...
Nu pot sa accept ideea ca mercedesul sa nu mearga elegant ... de aceea este mercedes ...
Comment
-
Aici e o schema cu amortizorul ala dar pentru un motor 200D, nu conteaza ca rolul lui e acelasi, o sa vezi ca acel cod este A 6030700167:
Pt. masina ta linkul ar fii(dupa VIN):
din pacate lipseste partea cu pompa de injectie dar inca odata, principiul e acelasi cu al pompei de pe 200D numai ca tu ai 6 pistoane iar 200D 4 pistoane, in orice caz amortizorul e acelasi. Am eu un amortizor original dar defect dat jos de pe un 300D, maine o sa ma uit de curiozitate ce cod are.
Eu am rezolvat problema in felul urmator, fara prea mari pretentii. Am un prieten cu un parc de dezmembrari de masini frantuzesti, modelele mai vechi cu pompe rotative si injectie clasica folosesc pompe de injectie BOSCH, asa ca am cautat la el un amortizor care sa se potriveasca ca si cursa, nu m-a interesat codul, toate de pe pompele de injectie fac acelasi lucru. Am gasit un Bosch, l-am pus, s-a potrivit perfect la prindere la bilele alea si isi face treaba foarte bine, nici nu stiu de pe ce masina frantuzeasca provine, cred ca Renault, opune rezistenta la compresie asa cum trebuie si motorul scade lent in turatie dar asta nu a rezolvat problema balanganelii ci schimbarea bucsilor.
Comment
Comment