Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problemă cu amortizorul de pe pompa de motorină ( de la acceleraţie )

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problemă cu amortizorul de pe pompa de motorină ( de la acceleraţie )

    Salutare prieteni, rog dacă cineva poate să mă ajute, am o problemă cu amortizorul de pe pompa de injecţie, de la acceleraţie, care nu mai funcţionează, mai precis un " meseriaş " înainte să - mi vîndă maşina a schimbat acel amortizor, şi a pus unul care nu funcţionează corect, respectiv amortizorul opune rezistenţă cînd accelerez nu cînd iau piciorul de pe acceleraţie şi crează acele hî - curi, gîtuieli, ( frîna de motor ) în mers, fapt ce a dus şi la uzarea excesivă a suporţilor de la motor , probabil şi de la cutie. El a pus unul la dimensiune, probabil second, dar care nu corespunde.
    Maşina este E 300, d, 1989, serie WIN WDB1241301A919061.
    Daca poate cineva să identifice codul pentru amortizor , vă mulţumesc foarte mult !!!

  • #2
    Ceau,
    Ai dat amortizorul jos sa vezi daca asa lucreaza? poate problema nu este de acolo...?

    Comment


    • #3
      incearca part nr asta 601 070 13 67 are 190 mm intins si 138 mm strins , dimensiunile sint pe exterior .

      Comment


      • #4
        Unde este amortizorul asta pus, eu am 2.0d si nua am habar de el. O poza eventual daca se poate
        Am si eu zmucituri cand schimb vitezele,
        merci!
        Last edited by Zeus; 09-06-2013, 06:16 AM.

        Comment


        • #5
          Vezi postul 23

          Comment


          • #6
            Eu l-am dat jos si merge perfect fara el. Adevarul e ca e si cam scump (in jur de 100 - 150 lei). Daca tii neaparat sa-l schimbi cu unul original iti pot da codul lui in functie de seria ta de sasiu.
            W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
            W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
            W 124 `93 E250 D ex 300 D


            - Bond - James Bond.
            - `Dullah - Abdullah.

            Comment


            • #7
              La mine zmuceste destul de violent si pt prietena e greu sa il conduca. La schimbatul vitezelor, cand calci ambreiajul, turatia scade imediat la 600rpm si provoaca o zmucitura cand lasi ambreiajul pt noua viteza
              Cred ca si mie mi s-au cam uzat suportii motor din cauza asta si nici nu stiam ca exista piesa asta...
              Seria mea e wdb1241201c229052

              Comment


              • #8
                Originally posted by racataian View Post
                La mine zmuceste destul de violent si pt prietena e greu sa il conduca. La schimbatul vitezelor, cand calci ambreiajul, turatia scade imediat la 600rpm si provoaca o zmucitura cand lasi ambreiajul pt noua viteza
                Cred ca si mie mi s-au cam uzat suportii motor din cauza asta si nici nu stiam ca exista piesa asta...
                Seria mea e wdb1241201c229052
                Ce model si an de masina ai ?

                Comment


                • #9
                  Eu am un 2.0D din 95 om601.912
                  Last edited by Zeus; 09-06-2013, 13:16 PM.

                  Comment


                  • #10
                    Salutam!
                    A 6010701367

                    Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                    Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                    Comment


                    • #11
                      Salut razvy64 o intrebare, daca poti sa ma ajuti, daca amortizorul identificat de tine opune rezistenta la comprimare sau la destindere ? Pentru motorul meu trebuie sa opuna rezistenta la comprimare. Pe destindere accelerez. Cel care este acum pe masina functioneaza pe destindere, exact invers.
                      Attached Files

                      Comment


                      • #12
                        Salut Leo, pe masina am montat amortizorul din imagine, pentru care am platit 175 lei la Auto Schun, dar din pacate codul nu este care ar fi trebuit. Asa a fost pe cel care l-am gasit pe masina, necorespunzator. De verificat am verificat ca de la amortizor este problema, face frina de motor , foarte enervant.
                        Attached Files

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by mariusmatei View Post
                          Salut razvy64 o intrebare, daca poti sa ma ajuti, daca amortizorul identificat de tine opune rezistenta la comprimare sau la destindere ? Pentru motorul meu trebuie sa opuna rezistenta la comprimare. Pe destindere accelerez. Cel care este acum pe masina functioneaza pe destindere, exact invers.
                          Amortizorul este montat invers , pompa sa fie jos .
                          Asa a venit masina cu amortizorul ala sau tu l-ai montat , ai transmisie manuala ?
                          Daca il dai jos ce se intimpla , ce diferenta observi ?

                          Comment


                          • #14
                            Salut razvy64, amortizorul este montat corect doar că el nu opune rezistenţă la comprimare, cînd eu iau piciorul de pe acceleraţie, asta este rolul lui, cînd ridici piciorul de pe acceleraţie să nu scadă brusc acceleraţia, fiind în viteză, pentru că face frînă de motor, brusc. cele două puncte între care se montează, cînd ridic piciorul de pe acceleraţie, se apropie, logic el trebuie să funcţioneze pe comprimare, acceleraţia trebuie să scadă puţin mai lent. Cutia de viteze este manuală cu 5 trepte. Dacă îl dau jos , funcţionează la fel, tot în hopuri, nu poţi să ţii din pedală o accelerare lină a maşinii atîta timp cît dai prin gropi, sau alte denivelări. Poziţia lui diferă de la o maşină la alta, funcţie de tipul de motor şi de pîrghiile de la acceleraţie. Mulţumesc oricum, mai căutăm.

                            Comment


                            • #15
                              Salut Leo, dacă cumva poţi, te rog să-mi dai codul pentru acest amortizor, seria de şasiu este la prima postare, dacă este pe undeva vreo postare, youtube, etc. unde este şi un demo, cum funcţionează, aştept cu interes. Am comandat la ceva dealer de piese şi tot greşit l-a adus, funcţiona pe destindere.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF