Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Umiditate pe circuite, nu mai porneste, help

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Umiditate pe circuite, nu mai porneste, help

    Duminica, 7 iulie, cand a plouat de 2 ori a aparut o problema tare dubioasa la W124-ul meu. De obicei tin geamurile crapate ca sa am cat de cat ventilatie in masina, pe caldurile astea, iar duminica dupa a doua ploaie am constatat ca geamurile erau aburite, cand am deschis usa am constatat ca imi plouase putin in masina pentru ca am avut geamurile crapate. Am vrut sa o pornesc: i-am dat o cheie (porneste ceva mai greu daca e motorul rece, cineva mi-a zis ca se dezamorseaza pompa de benzina) insa nu am lasat-o sa invarta suficient incat sa porneasca, am incercat din nou, dar cand i-am pus contactul pompa de benzina mergea in continuu, fara sa se opreasca, asa cum ar trebui, iar electromotorul nu mai invarte. Mentionez ca masina are o alarma dar care este dezactivata, i-am lasat unitatea acolo pentru ca nu am vrut sa mai leg fire... Se pare ca daca ii scot mufa mare din unitatea de control a alarmei, pompa se opreste atunci cand trebuie, nu mai merge de nebuna, insa tot nu pot porni motorul datorita mufei deconectate. Sa inteleg ca este ceva de la unitatea de control a alarmei, mai exact umiditate pe circuite si ca pana cand nu se usuca complet nu am ce sa fac? Va rog ajutati-ma. Mentionez si faptul ca acul de la benzina ramane neclintit cu contactul pus, doar becul se aprinde pt ca e pe rezerva. Sigurantele le-am inlocuit astazi, dar se pare ca nu are legatura cu asta... Este vorba despre un W124 2.3 benzina din 1992, cutie automata. O sa incerc sa postez un video ca sa se vada exact ce se intampla cand pun contactul. Astept parerile voastre, multumesc anticipat.
    Last edited by ciprian_schneider; 07-08-2013, 22:37 PM.

  • #2
    Sunt prea multe variabile ca sa te poata ajuta cineva de la distanta, pe forum.
    Masina oricum nu prea pornea la rece, ai o alarma care nu se stie exact ce face dar zici ca din cauza ei pompa de benzina nu se opreste, si a intrat si ceva apa in masina.

    Cred ca ar trebui sa mergi cu masina la un mecanic/service ca sa vada exact care e problema.

    Comment


    • #3
      Originally posted by paul_p View Post
      Sunt prea multe variabile ca sa te poata ajuta cineva de la distanta, pe forum.
      Masina oricum nu prea pornea la rece, ai o alarma care nu se stie exact ce face dar zici ca din cauza ei pompa de benzina nu se opreste, si a intrat si ceva apa in masina.

      Cred ca ar trebui sa mergi cu masina la un mecanic/service ca sa vada exact care e problema.
      Pai stiu sigur ca alarma restrictioneaza functionarea electromotorului pentru ca daca e scoasa mufa mare nu poate porni motorul, asta am testat si inainte cand voiam sa scap definitiv de alarma, ii puneam contactul si atat, mai departe nu puteam face nimic, de asta am pastrat unitatea de control, ca sa pot porni...

      Comment


      • #4
        In primul rind bateria este buna , incarcata si iti invirte motorul cu putere ?

        Comment


        • #5
          Da, bateria e buna, se vede si dupa cum incarca pompa de benzina, si dupa martorii din bord.... Doar ca atunci cand ii pun contactul, pompa de benzina incarca intr-una, nu se mai opreste, n-am mai intalnit asa ceva, e chiar sinistru, si asta este clar de la alarma, pentru ca daca scot mufa aia mare din alarma imi incarca normal pompa, doar ca nu pot porni motorul, pentru ca am nevoie ori de unitatea de la alarma cuplata, ori sa refac firele originale ale masinii dar nu stiu care si cum, mama ei de treaba... Va rog, sugestii sau cineva din Bucuresti care ma poate ajuta, platesc, nu-i problema, numai sa stiu ca merge masina!

          Comment


          • #6
            E greu daca nu stii cum a fost legata alarma , numai sa te duci pe traseu sa vezi exact , probabil ca e legata cu releul de la pompa de benzina sau releul de protectie OVP , incerca sa cureti contactele prima data .

            Comment


            • #7
              Si unde este situat releul de la pompa de benzina? Ce este ala OVP?

              Comment


              • #8
                Trebuie sa fie dupa baterie .

                Comment


                • #9
                  OVP relay.

                  Buna ziua !


                  Releu OVP = OverVoltage Protection Relay. Cu alte cuvinte, releu de protectie in caz de supratensiune, ca si aia se poate intampla. Undeva am pus o imagine a acestui releu, dar nu mai stiu unde.


                  Dragos

                  Comment


                  • #10
                    Ma gandesc sa curat alarma cu niste alcool tehnic, ma gandesc ca totusi o fi de la umiditate pe circuite. Stiu ca prima data cand mi-a facut figura, daca luam contactul, dupa ce am dat la cheie, mi se incuiau usile. La vreo 2 zile dupa asta, faza cu incuiatul usilor de la sine a disparut.

                    Comment


                    • #11
                      S-a rezolvat ieri oameni buni, in zi de Sfantu' Ilie, am dat jos filtrul de aer si am bajbait pe la toate mufele pe care le-am gasit pe acolo (toate sunt oxidate, mai mult sau mai putin) si am vrut sa scot o mufa si de la electromotor dar n-am gasit ce fir sa scot (nici nu stiu daca are mufa sau firele sunt prinse in suruburi), chestia este ca am facut ceea ce mi-a mai zis un prieten priceput (Gaftoneanu Eugen, il cunoasteti, multi dintre voi), sa ciocanesc de cateva ori electromotorul, si asta am facut, nu ma asteptam sa isi revina, dar dupa asta m-am dus in masina, i-am pus contact si am constatat ca pompa de benzina incarca normal (si nu in continuu ca nebuna) desi era cuplata alarma, si mai departe cand dau sa pornesc.... pai ce se putea intampla altceva in mod firesc? decat sa invarta nenorocitul de electromotor (se pare ca stie de bataie ) si sa porneasca troasca cu stea'n frunte... Si uite asa in zi de Sfantu' Ilie mi-am facut o bucurie. Prin urmare, se poate inchide thread-ul si multumesc oricum celor care au binevoit sa zica una alta pe aici. Numai bine!

                      Comment


                      • #12
                        Cred ca te bucuri prematur.
                        Tu crezi ca un ciocanit in electromotor a rezolvat problema?

                        Comment


                        • #13
                          Electromotoare, ciocane...

                          Buna ziua !


                          Cand un electromotor este sensibil la ciocan, inseamna ca nu-si mai face treaba ca lumea. In curand probabil vei avea de schimbat ansamblul cu periile colectoare (a.k.a. carbuni) si/sau alta componenta. Si vezi ca vine iarna...


                          Dragos

                          Comment


                          • #14
                            Pai iarna trecuta au fost schimbate la electromotor bucsele si carbunii, pentru ca imi invartea greu, cu siguranta nu are probleme de genul, pentru ca invarte foarte bine acum.

                            Comment

                            Working...
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF