Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Pompa Injectie w124, 2.5d

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pompa Injectie w124, 2.5d

    Buna ziua,
    O rugaminte am la colegii de pe forum-
    -Cum se da relantiul mai mic la pompa de injectie?
    Multumesc anticipat

  • #2
    up !
    Chiar nu stie nimeni?

    Comment


    • #3
      Vezi in spatele pompei sageata rosie, dar de ce vrei sa reduci relantiul?

      Comment


      • #4
        Masina este transformata in dric, si doresc ca viteza de deplasare in treapta 1 sa fie cat mai mica.
        Am inteles ca daca ii dau relantiul mai mic si conducta de motorina o strangulez putin(punand in interiorul conductei de alimentare ceva care va micsora debitul) viteza de inaintare se va reduce

        Comment


        • #5
          Masina e automata sau manuala , daca ii scazi relantiul la 6-700 in sarcina o sa moara va trebui sa compensezi din pedala , nu stiu daca va functiona cum vrei tu dar merita incercat , oricum tine minte in ce pozitie ai gasit surubul de reglaj in caz vrei sa revii cu el la loc .

          Comment


          • #6
            Nu imi dau seama unde trebuie sa umblu...este vorba de vacumul acesta din poza, sau ce?
            Attached Files

            Comment


            • #7
              Salut,
              ceea ce arati tu in poza controleaza relantiul la pornire (idle control valve) sau cand ai AC-ul pornit (il creste), de exemplu creste relantiul de la 700 la 1000, cu furtunul de vacum scos ar trebui sa ai relantiul pe la 700, relantiul poti sa-l reglezi din cablul de acceleratie sau din parghii daca ai sistem prin parghie, daca te uiti la motor este imposibil sa nu iti dai seama cum, nu te complica cu romanisme, si sper sa nu gresesc la aceste pompe de injectie nu exista surub de reglaj relanti (sper ca nu gresesc!)
              Bafta,
              Last edited by entty; 07-09-2013, 15:12 PM.

              Comment


              • #8
                Salut!
                Am incercat din cablul de acceleratie- rezultat negativ

                Comment


                • #9
                  Nu cunosc pompa ta de injectie dar pe mororul de 2.5 stiu ca avenit cu o pompa ca asta
                  vezi no 3

                  uite si valorile :
                  Last edited by razvy64; 07-10-2013, 03:18 AM.

                  Comment


                  • #10
                    Salut.In spatele capsulei vacumatice de soc(cea care ai aratato in poza) este o piulita.Slabeste-o si invarte capsula vacumatica cate putin in stinga sau dreapta dar cu motoru oprit si vezi ce rezultate optii.Normal de acolo se regleaza relantiu nu din cablu de acceleratie sau parghii.Fa un semn pe capsula si pompa sa poti reveni la normal daca rezultatul nu te multumeste.Sa ne spui si noua daca ai reusit.

                    Comment


                    • #11
                      valdo , salut !
                      Asta e o pompa tip M Euopeana asta e clar , am cautat pe net si am gasit o poza care ar putea sa ajute :

                      Comment


                      • #12
                        Salut.In ultima poza atasata ai 2 modele de pompa(w123 si w124).Primul reper"idle fine tuning"(reglaj fin inactiv) este pentru reglare relanti.Diferenta intre ele:la prima dupa slabirea piulitei se roteste surubul iar la a doua se roteste capsula vacumatica.

                        Comment


                        • #13
                          ok, multumesc, maine merg la medic cu baietelul dar sambata ma ocup de pompã.
                          Am auzit ca in afara de micsorarea relantiului din pompa trebuie sa obturez putin conducta de alimentare

                          Comment


                          • #14
                            Nu optura nici o conducta !

                            Comment


                            • #15
                              Buna ziua, daca are cineva de vanzare o pompa de injectie in 6 pistoane pentru un 124 cu motor de 3000cmc?

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF