Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Pompa Injectie w124, 2.5d

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pompa Injectie w124, 2.5d

    Buna ziua,
    O rugaminte am la colegii de pe forum-
    -Cum se da relantiul mai mic la pompa de injectie?
    Multumesc anticipat

  • #2
    up !
    Chiar nu stie nimeni?

    Comment


    • #3
      Vezi in spatele pompei sageata rosie, dar de ce vrei sa reduci relantiul?

      Comment


      • #4
        Masina este transformata in dric, si doresc ca viteza de deplasare in treapta 1 sa fie cat mai mica.
        Am inteles ca daca ii dau relantiul mai mic si conducta de motorina o strangulez putin(punand in interiorul conductei de alimentare ceva care va micsora debitul) viteza de inaintare se va reduce

        Comment


        • #5
          Masina e automata sau manuala , daca ii scazi relantiul la 6-700 in sarcina o sa moara va trebui sa compensezi din pedala , nu stiu daca va functiona cum vrei tu dar merita incercat , oricum tine minte in ce pozitie ai gasit surubul de reglaj in caz vrei sa revii cu el la loc .

          Comment


          • #6
            Nu imi dau seama unde trebuie sa umblu...este vorba de vacumul acesta din poza, sau ce?
            Attached Files

            Comment


            • #7
              Salut,
              ceea ce arati tu in poza controleaza relantiul la pornire (idle control valve) sau cand ai AC-ul pornit (il creste), de exemplu creste relantiul de la 700 la 1000, cu furtunul de vacum scos ar trebui sa ai relantiul pe la 700, relantiul poti sa-l reglezi din cablul de acceleratie sau din parghii daca ai sistem prin parghie, daca te uiti la motor este imposibil sa nu iti dai seama cum, nu te complica cu romanisme, si sper sa nu gresesc la aceste pompe de injectie nu exista surub de reglaj relanti (sper ca nu gresesc!)
              Bafta,
              Last edited by entty; 07-09-2013, 15:12 PM.

              Comment


              • #8
                Salut!
                Am incercat din cablul de acceleratie- rezultat negativ

                Comment


                • #9
                  Nu cunosc pompa ta de injectie dar pe mororul de 2.5 stiu ca avenit cu o pompa ca asta
                  vezi no 3

                  uite si valorile :
                  Last edited by razvy64; 07-10-2013, 03:18 AM.

                  Comment


                  • #10
                    Salut.In spatele capsulei vacumatice de soc(cea care ai aratato in poza) este o piulita.Slabeste-o si invarte capsula vacumatica cate putin in stinga sau dreapta dar cu motoru oprit si vezi ce rezultate optii.Normal de acolo se regleaza relantiu nu din cablu de acceleratie sau parghii.Fa un semn pe capsula si pompa sa poti reveni la normal daca rezultatul nu te multumeste.Sa ne spui si noua daca ai reusit.

                    Comment


                    • #11
                      valdo , salut !
                      Asta e o pompa tip M Euopeana asta e clar , am cautat pe net si am gasit o poza care ar putea sa ajute :

                      Comment


                      • #12
                        Salut.In ultima poza atasata ai 2 modele de pompa(w123 si w124).Primul reper"idle fine tuning"(reglaj fin inactiv) este pentru reglare relanti.Diferenta intre ele:la prima dupa slabirea piulitei se roteste surubul iar la a doua se roteste capsula vacumatica.

                        Comment


                        • #13
                          ok, multumesc, maine merg la medic cu baietelul dar sambata ma ocup de pompã.
                          Am auzit ca in afara de micsorarea relantiului din pompa trebuie sa obturez putin conducta de alimentare

                          Comment


                          • #14
                            Nu optura nici o conducta !

                            Comment


                            • #15
                              Buna ziua, daca are cineva de vanzare o pompa de injectie in 6 pistoane pentru un 124 cu motor de 3000cmc?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF