Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

W124,e 200,distruge bateria

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Buna seara !



    Mai sus un coleg a dat o cifra de 20mA, deci aia 15mA ai tai cu siguranta scoasa sunt OK. Locatia centralei inchiderii centralizate ar trebui sa fie sub bord, pe partea stanga, oarecum in spatele comutatorului de lumini principal, ala cu pozitii si faruri. Cel putin acolo e la mine, dar eu nu mai am IR, ci RC, ca asa a venit masina de la proprietarul anterior.


    Dragos

    Comment


    • #17
      Buna Seara!Asa cum inteleg eu,valorile sunt de 8,6 mA cu siguranta pusa,iar fara siguranta-1,5mA este corect sau nu???

      Comment


      • #18
        Buna seara !


        Cu un aparat de masura analog, pe o scala de 20mA, aia 0.86mA sunt aproape nemasurabili. Si cam la fel sunt si aia 8.6mA pe o scala de 200mA. Daca totusi ai masurat corect, atunci astea sunt valorile, si bateria n-ar trebui sa moara deloc.

        Daca ai folosit un aparat de masura cu afisaj digital si valorile sunt cele indicate, atunci se intampla chestii care ma depasesc. Si cum nu sunt autorizat sa practic voodoo sau alt tip de magie, las pe altii sa continue de aici...


        Dragos

        Comment


        • #19
          Multumesc frumos Dragos! Intr-adevar aparatul de masura folosit este digital..... nici nu mai stiu ce sa cred...........!!!

          Comment


          • #20
            Buna seara !


            Mi-a venit o idee...

            Pe parcursul vietii masinii, sunt sanse ca cineva sa fi luat curent direct de pe baterie pentru a alimenta ceva ce are nevoie de curent si cand masina este in stand-by.

            "Direct" nu inseamna neaparat de la borna bateriei, ci si de undeva de pe traseul de plus catre electromotor. Pe firul ala cu care s-a luat curent sunt sanse sau nu sa fie o siguranta/releu (depinde de ce se alimenteaza cu el si de cat de bun a fost meseriasul) dar definitiv treaba nu e trecuta prin panoul de sigurante al masinii.


            Dragos

            Comment


            • #21
              Am fost acum o jumatate de ora la masina si a pornit la sfert de cheie,o sa vad maine daca mai porneste,dupa toaletarea sigurantelor........!Daca nu,o sa iau in calcul si ideea ta. Merci!

              Comment


              • #22
                Problema rezolvata! Multumesc tuturor!

                Comment


                • #23
                  Exemplu de calcul al consumului :
                  Presupunem ca
                  - ai o baterie de 60A
                  - ai un consum de 20mA/h=0.02A/h
                  - bateria e noua

                  Deci 60A/0.02A/h = 3000h = 125zile = aprox 4luni
                  ==> Bateria se descarca complet in 4 luni dar baterie descarcata sub 60% din capacitatea ei nu mai invarte corect electromotorul
                  ===Deci ca sa se descarce sub valoarea minima ar trebui sa piarda 24A
                  24A/0.02A/h = 1200h = 50zile= 1luna jumate
                  concluzie dupa 50zile masina nu mai porneste.

                  Pentru bateriile vechi, la consumul de pe masina se mai adauga descarcarea normala a bateriei in timp - care depinde de vechimea bateriei si nu de consumatori.
                  La o baterie pe terminate...pierderea bateriei este f mare, de ordinul sutelor de amperi chiar amperi, deaceea nu tine de la o zi la alta chiar daca a fost incarcata complet.

                  Comment


                  • #24
                    Bateria este un Bosch de 70A de aproximativ un an vechime si care se descarca complet peste noapte.Masina sta de 2 ani pe dreapta deoarece are numere rosii si sunt in proces cu statul,din cand in cand o mai pornesc ca sa nu am probleme cu ea.......

                    Comment


                    • #25
                      Daca consumul e de ordinul zecilo de mA si electromotorul nu pierde, pb e bateria. Poti sa o incarci, sa o lasi peste noapte deconectata si apoi sa incerci pornirea... ca sa fii sigur.

                      Comment


                      • #26
                        Problema nesolutionata,baterie moarta in 4-5 zile.Pe langa centrala inchiderii centralizate care nu mi se pare suspecta,banuiesc antena automata de Cielo care desi este aproape noua s-ar fi putut sa ia apa si sa fie undeva in scurt,dar totusi fara fata CD-ului ea ramane in Stand By....Nu inteleg ce se intampla????

                        Comment


                        • #27
                          Buna seara !


                          Un player se poate lega doar la un fir de plus permanent (pe direct) sau via contact, atunci cand ai cheia pe pozitia accesorii. Daca playerul e defect sau comanda de ridicare a antenei a fost legata altundeva decat la firul care trebuie al playerului, sunt sanse sa se intample furtul de curent.

                          Playerul trebuie legat oricum si la plus permanent pentru a nu pierde posturile memorate pe pozitiile preferate de tine. Se mai poate intampla ca si contactul in sine sa fie defect, permitand curentului sa ajunga la player sau la alti consumatori fara ca cheia sa fie in el pe pozitia accesorii sau in pozitia de motor pornit.


                          Dragos

                          Comment


                          • #28
                            Salut!
                            Trebuie sa verifici sub bancheta din spate in dreapta unde este amplasata inchiderea centralizata a masinii (cu vacuum) si eventual sa scoti mufa lunga cu 2 sau 3 pini. Se intampla ca din cauza umezelii actuatorul din usa fata sa faca probleme si sa comande din cand in cand pompa de vacuum al inchiderii centralizate. Inchiderea cu vacuum consuma undeva la 1 amper, deci ar putea sa fie o cauza! La fel si antena automata, care in mod normal are un plus permanent, deci se alimenteaza si fara contact!

                            Comment

                            Working...
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF