Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W124,e 200,distruge bateria

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W124,e 200,distruge bateria

    Salutare tuturor!Asa cum spune titlul am un E200,model '94 cu baterie noua Bosch 70 Ah. Dupa ce a trecut iarna m-am trezit cu apa in masina pe toata partea dreapta din fata pana in spate,am desfundat orificiile de scurgere de la contraaripi,am sters apa de sub mocheta,insa partea din spate este umeda si acum,deoarece mi-a fost greu sa desfac scaunele ca sa pot da afara toata mocheta. Intre timp am observat ca descarca bateria total de la o zi la alta in asa fel incat nu mai merge deschiderea din centralizata si nici macar un bec nu-l mai poate aprinde.Ma intreb daca problema este de la apa care a creat un scurt pe undeva sau de la CD playerul SONY,cumparat acum un an din Germania si pe care il banuiesc ca ar merge incontinuu chiar si fara fata .Multumesc anticipat si astept parerile voastre!

  • #2
    In prima faza ar trebui sa masori daca ai consumatori. Inchide usile ca sa nu iti stea aprins lumina in habitaclu, dupa care masoara cu un voltmetru daca ai consumatori.

    Daca aparatul nu iti indica mai mult de 0,2-0,3 volti atunci inseamna ca ii totul OK...spun asta deoarece cu CD playerul conectat atat ar trebui sa arate voltmetrul. Daca trece de aceste valori atunci scoate alimentarea de la CD player si masoara inca odata ca sa fii sigur ca ii sau nu de la CD player.

    Daca CD playerul iese din ecuatie atunci o sa sapi mai departe pentru identificarea problemei!



    Stima
    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

    W126 280SE
    W123 280CE
    W126 500SEC
    W220 500L

    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

    Comment


    • #3
      Buna ziua !


      Ma indoiesc ca mai nou consumul unui aparat electric se masoara in volti. Dar poate s-a schimbat ceva intre timp si "I didn't get the memo"...

      Toata treaba aia de mai sus se rezolva cu un ampermetru, legat in serie cu borna de plus a bateriei. In functie de ce chestii functioneaza cand masina este in stand-by (alarma, etc.), un electrician poate sa-ti dea un verdict daca ai consumatori paraziti sau totul se incadreaza in limite normale.


      Dragos

      Comment


      • #4
        Originally posted by Heavy D. View Post
        Ma indoiesc ca mai nou consumul unui aparat electric se masoara in volti.



        Toata treaba aia de mai sus se rezolva cu un ampermetru


        Scuze...asa este...mea culpa.



        Stima
        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

        W126 280SE
        W123 280CE
        W126 500SEC
        W220 500L

        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

        Comment


        • #5
          Multumesc frumos pentru raspunsuri,dar inca nu am gasit un electrician auto care sa stie sa depisteze problema consumatorilor paraziti, desi am colindat tot Bucurestiul,de la un electrician la altul........

          Comment


          • #6
            Curenti...

            Buna seara !


            In caz ca electricienii "standard" sunt paraleli cu notiunile despre electricitate, poti apela la firmele care monteaza in masini alarme sau muzici aftermarket.

            Cel putin o persoana din cadrul unui asemenea colectiv ar trebui sa stie ce are de facut, pentru ca se poate intampla ca o alarma sa fie legata gresit de vreun meserias de cartier sau sa se defecteze astfel incat sa suga curent mai mult decat trebuie, si ca atare, s-au lovit de cazuri de baterii topite peste noapte...


            Dragos

            Comment


            • #7
              O sa incerc si aceasta varianta.Multumesc Dragos pentru informatii! O seara buna!

              Comment


              • #8
                Originally posted by MIHAY View Post
                Multumesc frumos pentru raspunsuri,dar inca nu am gasit un electrician auto care sa stie sa depisteze problema consumatorilor paraziti, desi am colindat tot Bucurestiul,de la un electrician la altul........
                Service Glucoza, etajul 1, il cauti pe Marian - electrician auto, viseaza MB. Sugestia mea...
                https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                Comment


                • #9
                  Dupa cum spunea colegul...pune un ampermetru(orice multimetru de comert are si ampermetru incorporat) in serie cu bateria. La vreo 10 sec dupa conectare dupa ce "adoarme" toata electronica, ar trebui sa ai un curent de sub 20mA. Ai grija scara ampermetrului sa fie mare(10A e ok) altfel poti sa il prajesti daca ai curenti mari pe acolo.
                  Daca ai un curent mai mare de ordinul zecilor de mA, ai clar ceva consumator. Continui prin a scoate pe rand sigurantele masinii. In felul asta mai reduci din posibilitati verificand grupa de consumatori de pe o siguranta-ar trebui sa scrie pe capacul cutiei de sigurante)
                  Daca facand asta tot nu scade consumul atunci ori alternatorul ori electromotorul fura curent( astea 2 nu se trec prin sigurante).
                  BTW cu multimetru setat pe voltmetru ar trebui sa masori tensiune pe baterie cu motorul pornit- ar trebui sa ai un minim de 13.5V. Daca ai sub, alternatorul e stricat- vreo dioda strapunsa sau limitatorul de tensiune.
                  Sper ca te ajuta.

                  Comment


                  • #10
                    Este posibil ca un electromotor sau alternator defect sa fure curent si sa descarce complet bateria atunci cand autoturismul stationeaza ziile intregi..........?Eu stiam ca numai in timpul functionarii......

                    Comment


                    • #11
                      Ceau,

                      Da, ambele pot fura curent, in special electromotorul, procedura de verificare este la fel ca si la sigurante, legi ampermetru in serie cu fiecare, ar trebuii sa ai consum zero.

                      Comment


                      • #12
                        Daca te ajuta. Eu am patit ceva asemanaror. Mi-a descarcat bateria complet in 10-12 ore (peste noapte). Am gasit oxid masiv in aparatajul sigurantelor de sub capota motorului, cel putin la mine acolo este SAM-ul. Este o cutie in care sunt niste trasee metalice, deasupra sunt sigurante si dedesupt se prinde SAM-ul. Cu ocazia asta ma inceput si sapaturile pe tot traseul cablutilor pana in spate, am mai gasit oxid pe la niste mufe care ereau dealungul contrapragului si intr-un loc cablutile dezizolate prin frecare.
                        Vreau sa spun ca am muncit vreo 2 zile, am consumat doua sprayuri de curatat contacte, doua de curatat discuri de frana si 4 role de banda izolatoare pentru matisarea firelor. Daca vrei si ai timp putem repeta operatia si la tine.
                        Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                        Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                        Onorez comenzi si in Bucuresti
                        Tel. 0736375626 Marian

                        Comment


                        • #13
                          Salutare tuturor! In primul rand vreau sa va spun ca am masurat curentul pe baterie cu motorul pornit si am 14,3V fara consumatori,cu farurile aprinse,aeroterma,etc.14,1V si cred ca e corect.Am curatat sigurantele care erau foarte oxidate si suportul lor,apoi cu ampermetrul conectat pe 10A si in serie cu plusul bateriei am verificat consumatorii paraziti.Rezultat-0.86 mA pe scala de 20 mA si 8.6 mA pe scala de 200 mA. Mentionez ca borna de plus da scanteie la conectare, ceea ce inseamna ca exista undeva consumatori, desi am inchis tot ce inseamna electric pe masina si am deconectat orice consumator aferent.Mai pe urma am scos sigurantele una cate una masurand in aceelasi timp consumul cu ampermetrul si...??? SURPRIZA! cu siguranta C scoasa ( inchidere centralizata,lumini interior fata- spate,lumina portbagaj,antena automata etc...) consumul s-a redus de la 0.86mA la 0.15 mA!!! Va multumesc si astept parerile voastre!

                          Comment


                          • #14
                            Buna ziua !


                            Cativa din consumatorii aia de pe siguranta indicata de tine pot fi exclusi:

                            - luminile de interior, ca doar vezi daca ar ramane aprinse.
                            - antena electrica iarasi poate fi exclusa, as zice.

                            Ar ramane centrala inchiderii centralizate care ar putea suge curent sau partea de lumina in portbagaj, desi si asta s-ar putea exclude rapid daca switch-ul aferent functioneaza corect la inchiderea capotei.


                            Dragos

                            Comment


                            • #15
                              Spuneti-mi va rog daca consumul se incadreaza in limite sau nu??? si locatia centralei inchiderii centralizate.....Multumesc!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF