Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Intrebare conectare pompa de injectie

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Intrebare conectare pompa de injectie

    Salut,
    poate sa ma ajute cineva cu niste detali despre cum e conectata pompa de injectie in circuitul motorinei?
    Ma asteptam la urmatorul circuit:

    Rezervor ->filtru grosier-> pompa de alimentare-> filtru principal-> pompa de injectie-> injectoare/retur


    in schimb am asa ceva

    Rezervor ->filtru grosier-> NECUNOSCUT->pompa de alimentare-> filtru principal-> pompa de injectie-> injectoare/retur

    Din ce am citit acest NECUNOSCUT ar putea fi
    - circuit de preincalzire combustibil
    sau/si
    - valva electronica de taiere a alimentarii cu motorina

    Aveti ceva idei?

  • #2
    Pompa injectie and stuff.

    Salutari !


    Daca ai pune ceva poze cu "necunoscutul" ala, sigur ne vin idei...

    Nu exista asa ceva ca "valva electronica de taiere a alimentarii cu motorina" pe motoarele diesel de pe W124. In primul rand, o valva de-asta ar fi electrica in cel mai bun caz, nu electronica. Mai sunt valve mecanice si de vacuum, aceasta din urma asigurand oprirea motoarelor OM601/602/603.

    Cu alte cuvinte, oprirea motorului e pe baza de vacuum, nu electrica. Si daca furtunasele de vacuum sunt sarite de la locul lor prin zona pompei sau au pori, sunt sanse sa nu mai poti opri motorul pana nu rezolvi pierderile de vacuum.


    Vezi de ceva imagini cu "necunoscutul" ala...


    Dragos

    Comment


    • #3
      Problema e ca nu am loc sa bag un aparat pe acolo pt poze fara sa desfac multe, mai ales ca nu am o problema si nu as vrea sa provoc una. Pot doar sa pipai pe acolo...

      Tu crezi ca e o valva(vacum/mecanica) care opreste alimentarea?Am OM601


      Vreau sa fac urm. modificare :
      Rezervor ->filtru grosier-> filtru principal-> pompa de alimentare-> pompa de injectie-> injectoare/retur

      Cu alte cuvinte vreau sa pun filtrul principal inainte pompei de alimentare, vreau sa fac pompa de alimentare sa traga din filtru nu sa impinga prin el. Vezi vreo problema? Ma gandeam ca ar fi un pericol sa se dezamorseze pompa de alimentare dar daca totul e etans, nu ar trebui sa fie pb...? Si mai vroam sa pun si o supapa pe furtun permita curgerea intr-un singur sens, care sper sa nu permita dezamorsarea.

      Comment


      • #4
        Buna ziua !


        Si eu am tot OM601 si n-are nevoie de nici o modificare. Poti monta o valva de sens inainte de pompa de alimentare (inainte sau dupa filtrul ala grosier). Eu asa am facut acum cativa ani la motorul Jeep-ului din dotare, si merge beton.

        Pompa de injectie trage destul din filtrul principal, adica ala fin, nu e nevoie de altceva acolo. Printre altele, daca sistemul de alimentare a fost gandit asa de aia destepti de l-au creat, de ce vrei sa faci modificari ?

        Alimentarea este oprita de sistemul ala bazat pe vacuum de care vorbeam initial, altceva nu este acolo. Sau cel putin n-ar trebui sa fie, daca totul e OEM si nu si-a bagat nimeni bocancii prin el de motor.

        Oricum, daca cineva inaintea ta a schimbat stilul de oprire al motorului de pe baza de vacuum pe baza de electrovalva, atunci e altceva.


        Dragos
        Last edited by Heavy D.; 05-13-2013, 14:11 PM.

        Comment


        • #5
          Salut. Acel NECUNOSCUT este circuitul de preincalzire motorina,este pus dupa pompa de motorina si functioneaza duar cand este deschisa caldura in habitaclu.E bine ca avem colegi curiosi printre noi dar te sfatuim, mai ales daca nu ai probleme,sa nu faci nici o modificare.Daca doresti sa ai o motorina mai curata in pompa, poti incerca o curatare a rezervorului si schimbarea filtrului din el si cel dinaintea pompei mai des decat o faci de obicei.

          Comment

          Working...
          X
          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF