Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Intrebare conectare pompa de injectie

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Intrebare conectare pompa de injectie

    Salut,
    poate sa ma ajute cineva cu niste detali despre cum e conectata pompa de injectie in circuitul motorinei?
    Ma asteptam la urmatorul circuit:

    Rezervor ->filtru grosier-> pompa de alimentare-> filtru principal-> pompa de injectie-> injectoare/retur


    in schimb am asa ceva

    Rezervor ->filtru grosier-> NECUNOSCUT->pompa de alimentare-> filtru principal-> pompa de injectie-> injectoare/retur

    Din ce am citit acest NECUNOSCUT ar putea fi
    - circuit de preincalzire combustibil
    sau/si
    - valva electronica de taiere a alimentarii cu motorina

    Aveti ceva idei?

  • #2
    Pompa injectie and stuff.

    Salutari !


    Daca ai pune ceva poze cu "necunoscutul" ala, sigur ne vin idei...

    Nu exista asa ceva ca "valva electronica de taiere a alimentarii cu motorina" pe motoarele diesel de pe W124. In primul rand, o valva de-asta ar fi electrica in cel mai bun caz, nu electronica. Mai sunt valve mecanice si de vacuum, aceasta din urma asigurand oprirea motoarelor OM601/602/603.

    Cu alte cuvinte, oprirea motorului e pe baza de vacuum, nu electrica. Si daca furtunasele de vacuum sunt sarite de la locul lor prin zona pompei sau au pori, sunt sanse sa nu mai poti opri motorul pana nu rezolvi pierderile de vacuum.


    Vezi de ceva imagini cu "necunoscutul" ala...


    Dragos

    Comment


    • #3
      Problema e ca nu am loc sa bag un aparat pe acolo pt poze fara sa desfac multe, mai ales ca nu am o problema si nu as vrea sa provoc una. Pot doar sa pipai pe acolo...

      Tu crezi ca e o valva(vacum/mecanica) care opreste alimentarea?Am OM601


      Vreau sa fac urm. modificare :
      Rezervor ->filtru grosier-> filtru principal-> pompa de alimentare-> pompa de injectie-> injectoare/retur

      Cu alte cuvinte vreau sa pun filtrul principal inainte pompei de alimentare, vreau sa fac pompa de alimentare sa traga din filtru nu sa impinga prin el. Vezi vreo problema? Ma gandeam ca ar fi un pericol sa se dezamorseze pompa de alimentare dar daca totul e etans, nu ar trebui sa fie pb...? Si mai vroam sa pun si o supapa pe furtun permita curgerea intr-un singur sens, care sper sa nu permita dezamorsarea.

      Comment


      • #4
        Buna ziua !


        Si eu am tot OM601 si n-are nevoie de nici o modificare. Poti monta o valva de sens inainte de pompa de alimentare (inainte sau dupa filtrul ala grosier). Eu asa am facut acum cativa ani la motorul Jeep-ului din dotare, si merge beton.

        Pompa de injectie trage destul din filtrul principal, adica ala fin, nu e nevoie de altceva acolo. Printre altele, daca sistemul de alimentare a fost gandit asa de aia destepti de l-au creat, de ce vrei sa faci modificari ?

        Alimentarea este oprita de sistemul ala bazat pe vacuum de care vorbeam initial, altceva nu este acolo. Sau cel putin n-ar trebui sa fie, daca totul e OEM si nu si-a bagat nimeni bocancii prin el de motor.

        Oricum, daca cineva inaintea ta a schimbat stilul de oprire al motorului de pe baza de vacuum pe baza de electrovalva, atunci e altceva.


        Dragos
        Last edited by Heavy D.; 05-13-2013, 14:11 PM.

        Comment


        • #5
          Salut. Acel NECUNOSCUT este circuitul de preincalzire motorina,este pus dupa pompa de motorina si functioneaza duar cand este deschisa caldura in habitaclu.E bine ca avem colegi curiosi printre noi dar te sfatuim, mai ales daca nu ai probleme,sa nu faci nici o modificare.Daca doresti sa ai o motorina mai curata in pompa, poti incerca o curatare a rezervorului si schimbarea filtrului din el si cel dinaintea pompei mai des decat o faci de obicei.

          Comment

          Working...
          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF