In primul rand ma bucur ca am gasit in sfarsit un site romanesc unde se aduna "lumea buna" si aici ma refer la posesorii de mercedes.
In al doilea rand, vreau sa cer si eu niste sfaturi in legatura cu problema mea.
Deci, am un 124, 200CE, din 1994, cu motorul de 16V. Am mai vazut inca un thread in care cineva cu un C-class tot cu tipul asta de motor a acuzat aceleasi probleme. Cand sta pe loc, in punctul mort, masina nu se tureaza mai mult de 4000; am crezut si eu initial ca asa are facuta oprire ca sa nu spargi motorul, dar cred ca m-am inselat. In mers, nu are probleme, urca pana la 6000 lejer. Cand il pornesc, mai ales dimineata, nu imi sta la relanti; oscileaza intre 500 si 800, ba chiar pana sub 300, si mai si cade in nas.
Acum, ca orice iubitor de mercedes, m-am dus la reprezentanta. Clapeta de acceleratie e problema. Bun. Mi-au curatat-o, iar dupa, a fost nevoie sa mi-o "invete" sa stea la relanti, lucru care nu a fost posibil dupa vreo 5 ore de incercari. Cunoscandu-l pe responsabilul cu lucrarea asta, am incercat sa punem o alta clapeta de acceleratie, si exact aceeasi problema, nu a putut-o "invata" sa stea la relanti.
Va intreb pe voi, cei care sunteti in masura sa imi raspundeti, dupa simptome, credeti ca e de vina calculatorul de motor ? Si in cazu in care 2 o sa imi spuneti ca da, o sa va rog sa ma si indrumati undeva sau la cineva care imi poate aduce si mie un calculator bun la un pret rezonabil, ca parca nu as plati (numai in ultima instanta) 1500 de euro sau poate chiar mai mult, la mercedes pe el.
Va multumesc,
In al doilea rand, vreau sa cer si eu niste sfaturi in legatura cu problema mea.
Deci, am un 124, 200CE, din 1994, cu motorul de 16V. Am mai vazut inca un thread in care cineva cu un C-class tot cu tipul asta de motor a acuzat aceleasi probleme. Cand sta pe loc, in punctul mort, masina nu se tureaza mai mult de 4000; am crezut si eu initial ca asa are facuta oprire ca sa nu spargi motorul, dar cred ca m-am inselat. In mers, nu are probleme, urca pana la 6000 lejer. Cand il pornesc, mai ales dimineata, nu imi sta la relanti; oscileaza intre 500 si 800, ba chiar pana sub 300, si mai si cade in nas.
Acum, ca orice iubitor de mercedes, m-am dus la reprezentanta. Clapeta de acceleratie e problema. Bun. Mi-au curatat-o, iar dupa, a fost nevoie sa mi-o "invete" sa stea la relanti, lucru care nu a fost posibil dupa vreo 5 ore de incercari. Cunoscandu-l pe responsabilul cu lucrarea asta, am incercat sa punem o alta clapeta de acceleratie, si exact aceeasi problema, nu a putut-o "invata" sa stea la relanti.
Va intreb pe voi, cei care sunteti in masura sa imi raspundeti, dupa simptome, credeti ca e de vina calculatorul de motor ? Si in cazu in care 2 o sa imi spuneti ca da, o sa va rog sa ma si indrumati undeva sau la cineva care imi poate aduce si mie un calculator bun la un pret rezonabil, ca parca nu as plati (numai in ultima instanta) 1500 de euro sau poate chiar mai mult, la mercedes pe el.
Va multumesc,
Comment