Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme relanti, Mercedes 200CE, '94

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme relanti, Mercedes 200CE, '94

    In primul rand ma bucur ca am gasit in sfarsit un site romanesc unde se aduna "lumea buna" si aici ma refer la posesorii de mercedes.

    In al doilea rand, vreau sa cer si eu niste sfaturi in legatura cu problema mea.
    Deci, am un 124, 200CE, din 1994, cu motorul de 16V. Am mai vazut inca un thread in care cineva cu un C-class tot cu tipul asta de motor a acuzat aceleasi probleme. Cand sta pe loc, in punctul mort, masina nu se tureaza mai mult de 4000; am crezut si eu initial ca asa are facuta oprire ca sa nu spargi motorul, dar cred ca m-am inselat. In mers, nu are probleme, urca pana la 6000 lejer. Cand il pornesc, mai ales dimineata, nu imi sta la relanti; oscileaza intre 500 si 800, ba chiar pana sub 300, si mai si cade in nas.

    Acum, ca orice iubitor de mercedes, m-am dus la reprezentanta. Clapeta de acceleratie e problema. Bun. Mi-au curatat-o, iar dupa, a fost nevoie sa mi-o "invete" sa stea la relanti, lucru care nu a fost posibil dupa vreo 5 ore de incercari. Cunoscandu-l pe responsabilul cu lucrarea asta, am incercat sa punem o alta clapeta de acceleratie, si exact aceeasi problema, nu a putut-o "invata" sa stea la relanti.

    Va intreb pe voi, cei care sunteti in masura sa imi raspundeti, dupa simptome, credeti ca e de vina calculatorul de motor ? Si in cazu in care 2 o sa imi spuneti ca da, o sa va rog sa ma si indrumati undeva sau la cineva care imi poate aduce si mie un calculator bun la un pret rezonabil, ca parca nu as plati (numai in ultima instanta) 1500 de euro sau poate chiar mai mult, la mercedes pe el.

    Va multumesc,

  • #2
    mai intii de toate am aceeasi masina,tot an 94.Variante eu vad 2-prima schimbi sau probezi si schimbi actuatorul de minim,adica piesa ce contine si clapeta de acceleratie(daca il vrei de la mine il am si garantez ptr el,eventual vorbim pe privat message sau mail)si daca nu te satisface iti trebuie modulul de injectie(bosch sau siemens,dupa caz..)e un motor simplu 111 dar vrea sa fie totul impecabil ptr a merge perfect.....sunt la a 2 a masina cu acest motor si sunt multumit.in caz ca vom combina ceva e totul cu banii returnati in caz de nevoie...

    Comment


    • #3
      daca si doar daca modulul de aprindere-injectie ce zici tu ca e peste 1500 aici unde sunt costa 800 euro,eventual +20-30 trimiterea ....dar nu cred ca e cazul sa batem cimpii....sau poate probezi unul uzat ar trebui sa aiba un forumist,popeye....

      Comment


      • #4
        mersi mult pentru raspunsul prompt.
        cu mecanicul de la mercedes am schimbat actuatorul de minim cu altul. e adevarat si acela uzat dar zicea ca ar fi trebuit sa mearga.Din pacate acelasi rezultat.
        maine dimineata merg sa imi iau masina, pentru ca azi am fost la lucru toata ziua. mai vorbesc fata in fata cu omul si vad ce rezultat imi da.
        cred ca o sa iau legatura cu tine, si vedem la ce ajungem. poate ca gasim si pe acolo la tine un modul de aprindere in bani mai buni, eventual uzat. sau, cum ziceai, astept si oferte, in cazul in care mecanicul imi zice ca trebuie schimbat, de la cineva de pe forum care ar avea unul uzat in bani buni.

        Cu stima,
        Last edited by claudiu.g; 09-19-2007, 01:17 AM.

        Comment


        • #5
          Salut.
          Cand ai 'diagnosticul' si stii exact ce cauti, si daca nu gasesti pe aici, da-mi datele 'problemei' .
          Daca pot te ajut.

          Comment


          • #6
            Originally posted by vortex View Post
            Cand il pornesc, mai ales dimineata, nu imi sta la relanti; oscileaza intre 500 si 800, ba chiar pana sub 300, si mai si cade in nas

            Va multumesc,
            Aceasta problema am avut-o si eu dar la cald- variatia relantiului-
            Mecanici de kkt imi spuneau ca trebuie facut motorul, ca trage nu stiu ce aer, ca trebuie sa schimb toate injectoarele, si unul este 9 mil. si cate si mai cate prostii.
            In cartier este un arab, la care m-am si dus asa de curiozitate, sa vedem asta ce imi mai zice.
            Surpriza!!!!:ii explic problema..."rezolvat eu imediat" a luat un imbus cred ca de 3 dar mai lung si a reglat aerul de pe debitmetru " marfa" zice el..... si asta a fost... 1 minut operatia
            Cand ma gandesc ca trebuia sa fac motoru dupa spusele unor asa zisi mecanici de umplutura, si motorul meu este original de 186000 de km garantati

            Comment


            • #7
              a luat un imbus cred ca de 3 dar mai lung si a reglat aerul de pe debitmetru
              Ce ai zis mai devreme se aplica la K-Jetronic, nu la Siemens VDO. Ultimele modele de W124 au avut alt tip de injectzie, electronica, nu mecanica asistata electronic cum e K-Jetronicul.

              Comment


              • #8
                Mda, atunci este valabil doar pentru injectia mecanica K-Jetronic

                Comment


                • #9
                  Pentru 300 td ştie cineva care ar fi explicaţia pentru oscilaţii la relanti, scade de parcă ar merge în 4 pistoane şi nu în 6. Merci.

                  Comment


                  • #10
                    Mda, detin un 200ce din 92, am fost la tot felul de profesori in k-jetronic si in mercedes si problema de care spuneai , cea cu relanteul , nu a fost rezolvata. La mine se comporta cam asa , porneam motorul , sipana nu ajungea la 60 de grade nici ca puteam sa iau piciorul de pe acceleratie, lumea cunoscatoare mi-a explicat ca e din broasca sau ca amestecul de carburant nu e ok. Problema era ca dupa 60 de grade pe ceas motorul imi statea in relanteu la 1000rpm, dupa multe dicutii cu expertii in mercedes am luat problemutza la rezolvat de unul singur. Am gasit manualul cu instalatia electrica al masinii, si uite ce am descoperit eu, Stiu ca o sa ti se para tampita ideea dar la mine a functionat. cel releu care e responsabil cu abs-ul(cel din spatele bateriei) pe care toata lumea il stie ca are numai una siguranta rosie de 10amp, la mine are 2 sigurante de 10 amp, iei releul il desfaci refaci lipiturile si o sa ai o surpriza la pornire.

                    Comment


                    • #11
                      Salut ptr Asterisk, am si eu un w 124, motor M111 940, 200CE, imi poti pune si mie o foto cu sigurantele despre care vorbesti, si mie imi porneste mai greu la cald si parca se si balbaie putin pana o turez putin dupa care ramane constant in 1000 rpm, poate ma ajuti cu ce va foto, ms.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by asterisk View Post
                        Mda, detin un 200ce din 92, am fost la tot felul de profesori in k-jetronic si in mercedes si problema de care spuneai , cea cu relanteul , nu a fost rezolvata. La mine se comporta cam asa , porneam motorul , sipana nu ajungea la 60 de grade nici ca puteam sa iau piciorul de pe acceleratie, lumea cunoscatoare mi-a explicat ca e din broasca sau ca amestecul de carburant nu e ok. Problema era ca dupa 60 de grade pe ceas motorul imi statea in relanteu la 1000rpm, dupa multe dicutii cu expertii in mercedes am luat problemutza la rezolvat de unul singur. Am gasit manualul cu instalatia electrica al masinii, si uite ce am descoperit eu, Stiu ca o sa ti se para tampita ideea dar la mine a functionat. cel releu care e responsabil cu abs-ul(cel din spatele bateriei) pe care toata lumea il stie ca are numai una siguranta rosie de 10amp, la mine are 2 sigurante de 10 amp, iei releul il desfaci refaci lipiturile si o sa ai o surpriza la pornire.
                        E releul de supratensiune si momentan are un pret foarte bun la Mercedes !
                        E o piese care imbatraneste, ca toate celelalte ! Merita schimbat profilactic.

                        Comment


                        • #13
                          Orvo, poti te rog sa mentionezi acest pret, la mine functioneaza dar as fi interesat. La Mercedes inseamna la reprezentanta?

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by alex_balea84 View Post
                            Orvo, poti te rog sa mentionezi acest pret, la mine functioneaza dar as fi interesat. La Mercedes inseamna la reprezentanta?
                            Da. Am platit pe el 135 de Lei, pe cand anul trecut costa 350 de Lei ...
                            Chiar ma intreba un coleg: Dar releul vechi ce-avea, nu mergea ?
                            Raspuns: Ba mergea, dar avea 23 de ani

                            Asta tocmai l-am despachetat:




                            Spre deosebire de cel vechi, cel nou e "Made in Hungary" ...

                            Comment


                            • #15
                              Motorul 111 e ceva care dupa mine a fost gandit prosteste.... masina mea a avut 111 acu e 102 ca asa am vrut eu. In primiul rand spuneai ca se tureaza pana la 4000rpm. Turatia de 4000 o ai pe liber. In mers ai tot ce poate da motorul. parerea mea LH-Jetronic(111) merita sa il cam dai in baie , e costisitor si imposibil de reglat,chiar de unii sa iti spuna "Mda ala nu stie ce zice" , odata ce ai umblat in injectie tre sa stai si cu diagnoza pe el si dupa fiecare tentativa de reglare tre sa dai reset in ECU , putin probabil sa o mai aduci inapoi asa cum era , asta daca masina mai re toti caii in grajd, succes la reglare! Recomand sa nu lasi pe oricine sa umble in amestecul de aer benzina din cel imbus atat cat nu stie ce face sau o face dupa ureche!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF