Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Pentru ce este mufa aceasta?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pentru ce este mufa aceasta?

    Salut! Facand un pic de curatenie in masina,am dat la o parte mocheta de la picioarele ocupantului locului din dreapta si am descoperit aceasta mufa de culoare rosie care are trei pini, si este prinsa de o bucata de tabla.Intrebarea mea este una simpla:la ce foloseste mufa aceasta?Am un MB W124 230E 1989.Multumesc.
    Attached Files
    CJ-20-AMN.

  • #2
    Nu ai încercat să vezi, unde duce cablul ?
    Lord W126 500SE -> 2.5D
    Lady W123 230C -> 240D
    W124 -> 200D
    W208 CLK200 -> 2.0

    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

    Comment


    • #3
      Originally posted by Levi View Post
      Nu ai încercat să vezi, unde duce cablul ?
      Cablul de la mufa respectiva merge in spate pe sub mocheta.
      CJ-20-AMN.

      Comment


      • #4
        Originally posted by pintea paul View Post
        Cablul de la mufa respectiva merge in spate pe sub mocheta.
        ... și după ce își termină mersul, unde se oprește ?
        Lord W126 500SE -> 2.5D
        Lady W123 230C -> 240D
        W124 -> 200D
        W208 CLK200 -> 2.0

        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

        Comment


        • #5
          Originally posted by Levi View Post
          ... și după ce își termină mersul, unde se oprește ?
          ...de oprit nu stiu unde se opreste , am renuntat cercetarile din cauza unor stopi de ploaie.
          CJ-20-AMN.

          Comment


          • #6
            mufa rosie

            Salut,cred ca mufa era de la modulul care comanda antena automata.

            Comment


            • #7
              Exclus. Antenele automate primesc comandă direct de la cutia cu muzicanți, nu au modul separat, cel puțin eu nu am cunoștință de așa ceva ... După forma mufei, e ceva consumator mare. Astfel de mufe se găsesc la blocurile de lumini, de exemplu. Dar mufa asta, aflându-se sub preșul de la picioarele pasagerului, face (făcea) legătura între un modul (într-adevăr !) și un consumator, deoarece în zona aceea se află de obicei ”creierii” diferitelor accesorii. De asta sunt curios dacă acel accesoriu la care duce cablul, mai e în dotarea mașinii sau nu ... Dacă este, și îi lipsește creierul, eventual se poate readuce la viață !
              Lord W126 500SE -> 2.5D
              Lady W123 230C -> 240D
              W124 -> 200D
              W208 CLK200 -> 2.0

              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

              Comment


              • #8
                Salut! Am mai facut ceva cercetari dar fara un rezultat concludent,adica ,am aflat codul de pe mufa 0145458528 si cablul respectiv nu mai ajunge sub bancheta din spate, se opreste undeva pe la mijloc sub scaunul pasagerului.Scaunul nu am apucat sa-l dau jos ca sa vad mai exact.Astept in continuare parerile voastre! Multumesc.
                CJ-20-AMN.

                Comment


                • #9
                  Salut. Daca se opreste sub scaunu pasagerului probabil este scaun cu incalzire in el,sau contact de senzor centura(mai putin probabil).Posibil sa fie scaune de w124 care se potrivesc la fix si au incalzire in ele.Cate gauri are mufa,caci poza este neclara?
                  Last edited by valdo; 04-13-2013, 12:03 PM.

                  Comment


                  • #10
                    In mufa respectiva intra doua fire ,unul de culoare verde si celalalt de culoare maro.
                    CJ-20-AMN.

                    Comment


                    • #11
                      Posibil sa fie un contact in centura de siguranta care se deschide cind centura este introdusa la loc.Pentru linistea ta pune un aparat de masura in mufa si vezi daca schimba valorile cand introduci centura.Daca era de la incalzirea in scaune trebuia sa aibe cel putin trei fire.Exista centuri care se tensioneaza in caz de impact iar daca centura nu este pusa nu declanseaza tensionarea.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Levi View Post
                        Exclus. Antenele automate primesc comandă direct de la cutia cu muzicanți, nu au modul separat, cel puțin eu nu am cunoștință de așa ceva ... După forma mufei, e ceva consumator mare. Astfel de mufe se găsesc la blocurile de lumini, de exemplu. Dar mufa asta, aflându-se sub preșul de la picioarele pasagerului, face (făcea) legătura între un modul (într-adevăr !) și un consumator, deoarece în zona aceea se află de obicei ”creierii” diferitelor accesorii. De asta sunt curios dacă acel accesoriu la care duce cablul, mai e în dotarea mașinii sau nu ... Dacă este, și îi lipsește creierul, eventual se poate readuce la viață !
                        La mine in masina in zona respectiva este un modul cat un pachet de tigari pe care scrie Becker,ca si casetofonul original.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by corneliu View Post
                          La mine in masina in zona respectiva este un modul cat un pachet de tigari pe care scrie Becker,ca si casetofonul original.
                          Suntem off topic, dar totuși: poate fi modulul pt. alarma originală sau un amplificator al casetofonului (ambele au fost în echiparea Becker). Dacă ai codul pe el, poate aflăm ce este ...

                          On topic: mor de curios, ce poate fi cu mufa aia ...
                          Lord W126 500SE -> 2.5D
                          Lady W123 230C -> 240D
                          W124 -> 200D
                          W208 CLK200 -> 2.0

                          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                          Comment


                          • #14
                            De curiozitate am scos si eu mocheta sa vad ce si cum (W124 2.5D) si este cam la fel cu ce zice colegul Paul. Cablul vine de sub scaunul pasagerului dar mufa are alt cod - 9624. La modele cu optiuni mai multe poate are continuitate cablul - la noi este un fel de preechipare...
                            Attached Files

                            Comment


                            • #15
                              Salutare.
                              O mufa identica am folosit cand am trecut de la cutia manuala la cea automata: se conecteaza la modulul de pe cutie care permite pornirea motorului doar cand cutia este in pozitia P si care mai aprinde becurile de mers inapoi.
                              Posibil sa fie acea mufa, dar nu inteleg de ce la pasager..

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF