Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

ajutor reglaje ;diagnoza

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ajutor reglaje ;diagnoza

    Salut tuturor .De ceva zile caut un ,,doctor '' pentru al meu motor 102963 injectie mecanica si nu prea vrea sa se bage nimeni la asa ceva .As dori ceva recomandari din partea voastra pentru o diagnoza si un reglaj amestec aer -benzina [consum cam mare] in Bucuresti sau Ploiesti.Astept sfaturile si parerile voastre Va multumesc

  • #2
    Salut
    Daca erai din Timisoara iti recomadam 2 persoane care se baga la asa ceva. Totusi despre ce consum urban este vorba?
    Multumesc

    Comment


    • #3
      Salut scuze de raspuns intirziat nu prea ajung devreme acasa. In mare dupa niste aprecieri relative ,adica alimentat cind s a aprins becul si luat km cind s a aprins din nou am calculat cam 18 % urban cu un condus foarte linistit deloc sportiv ceea ce mi se pare cam f.f. mult pentru 2.0 motorul se aude bine relantiul sta perfect la 7- 800 rpm nu intrerupe merge rotunddesi din ceea ce am citit pe aici asta este o mare problema la tipul asta de injectie banuiesc eu ca prolema vine de la reglajul amestecului aer benzina care se face cu imbusul iar cineva a presupus ca si pozitia acelui senzor din fata pompei de frina de care se trage si se muta in citeva pozitii nu este corecta(EZL KAT)am facut ceva poze cu tel dar nu au iesit bine.Deasupra farului dreapta este un colant alb cu ceva valori in grade si rpm legate de acest EZL Stie cineva despre ele? Multumesc anticipat tuturor ,o sa revin si cu foto ,mii de scuze daca nu pot raspunde in fiecare zi

      Comment


      • #4
        0760348887.te pot ajuta.in bucuresti.

        Comment


        • #5
          S-a rezolvat problema???Si eu as fi curios cum a decurs si ce se poate face in legatura cu un consum mare...

          Comment


          • #6
            Incearca si la Marian (mastermario71), Bucuresti.
            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

            Comment


            • #7
              Salut Patrik.nu am rezolvat o .saptamina asta ajung acasa numai pe la orele 21 doar am vorbit ceva cu colegul Falci ,lui iar fi iesit treaba asta ,am mai gasit ceva aici: corect adjusment mixture & EZL KAT w 124 .Multumesc Cutaresku l am gasit si pe dl Marian aici pe forum am vazut ca este super apreciat de catre toti care l au solicitat o sa il contactez . Oricum saptamina asta nu cred ca o sa am timp poate vineri simbata pina atunci 20 -30 minute seara in parcare o sa incerc si eu cu minutele mele sa mai invat (stric) cite ceva . Este prima masina mai ,,old" primul MB masina asta este super nu pot sa o compar cu multe alte masini de generatie mai noua sper sa incep sa o ,,simt"si sa o inteleg .Multumesc tuturor pentru ajutor si .sfaturi

              Comment


              • #8
                Originally posted by arnie_arnie View Post
                Salut
                Daca erai din Timisoara iti recomadam 2 persoane care se baga la asa ceva. Totusi despre ce consum urban este vorba?
                Multumesc
                Salut,

                Pe cine stii din Timisoara? Si eu as avea nevoie de ajutor la ceva reglaje fine de acest gen.

                Mersi

                Comment


                • #9
                  Salut. Colegul arnie_arnie este din zona si iti poate recomanda pe cineva .Eu am inceput si aproape ca am reusit sa o reglez singur .La mine pozitia senzorului EZLKAT nu era corecta pentru benzina de 95 pozitia corecta este S iar reglajul cu inbusul de 3 l am facut la un prieten ce are o statie ITP. Cu analizorul de gaze in coada am facut mici ajustari iar prietenul imi traducea pe intelesul meu valorile indicatesi cam unde ar trebui sa ajungem Ideea este ca indicele lambda care arata raportul aer benzina(asa am inteles eu daca gresesc sa ma corecteze cineva )trebuie sa fie intre 1 si max1.05.La mine era undeva cam 1,4 am ajuns pe la 1,1 si un nivel CO cit mai scazut,Bineinteles cu conditia ca toti senzorii sa lucreze corect.reglajul trebuie facut cu mare finete dupa fiecare rotire se lasa motorul sa mearga 20-30sec si apoi se citesc valorile.Teoretic la rotirea spre stinga se obtine un amestec sarac spredreapta unul bogat

                  Comment


                  • #10
                    unde mai exact trebuie reglat?? multumesc,si eu am aceeasi problema,respectiv amestec PREA BOGAT

                    Comment


                    • #11
                      Salut.Personal dupa ce m am documentat,, un pic" prin diverse forumuri, colegi,mecanici,prieteni si citeva experimentari proprii am ajuns la o conluzie personala:acest tip de injectie nu poate fi reglat in parametrii optimidupa ureche si mirosit evacuarea.In concluzie:daca toti senzorii vacuumurile sondele sunt ok mergi la o statie ITP baga i analizorul de gaze in coada si in maxim 20 min ai terminat treaba.Pe acest forum am gasit la colegul ORWO intrun post vechi un tabel cu valorileexacte care ar trebui sa le scoti momentan nu le am linga mine cred ca le am in masina Pentru niste valori cit mai precise ar trebui ca si evacuarea cap coada sa fie in buna stare.reglajul trebuie facut cu mare finete dupa fiecare rotire mica din imbus lasi motorul sa mearga 20 30 secpentru a citi noile valori obtinute apoi reiei si mergi din aproape in aproape .Tel meu 0763606795 suna ma iti pot explica cum si ce am facut eu,nu ma deranjezi m as bucura sa ti fie de folos si sa rezolvi problema,eu personal sint multumit de rezultat

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by deathborred View Post
                        Salut,

                        Pe cine stii din Timisoara? Si eu as avea nevoie de ajutor la ceva reglaje fine de acest gen.

                        Mersi
                        Sunt doi oameni (din ce stiu eu) care se baga la MB 124.
                        Unul e Sorin (din Sag 0722 446 965) si celalat Dragan din Sinnmartinu Sirbesc(unde mi-au schimbat motorul si sunt foarte multumit - 0768 610 976).
                        La Sorin primesti diagnoza si eventual reglaj (daca e necesar) asa am aflat si eu de compresia din vechiul motor , Dragan e tipu care "ti-o repara". Ai o problema majora, te duci la el si te rezolva.
                        In rest, parca mai era un arab prin Arad cu Mb-urile.

                        Numai bine.

                        Comment


                        • #13
                          Legat de subiect,intreb colegii din Constanta daca stiu pe cineva din zona priceput in Mercedes-Benz : motoare si in special KE Jetronic.Meseriasi care fac asta din pasiune si dragoste pentru MB.

                          Comment

                          Working...
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF