124 230E 1987 Motorul avea o fluctuatie constanta, la ralanti intre 900-1400 ture ..a fost din potentiometrul de pe debitmetru. trebuia desigilat, slabite suruburile si miscat usor in sus , f usor si s-a stabilizat.Manevra asta acopera un grad f mic de uzura care apare mai ales pe rezistenta din potentiometru si chiar si o intrerupere f mica a citirii pe potentiometru provoaca un dereglaj destul de disconfortant.Unul nou sau in stare mai buna rezolva problema mai bine.Partea mecanica a debitmetrului functiona foarte bine. Apoi trebuie facut amestecul de gaze din nou...A doua problema mare se oprea motorul in mers ...mai ales cand revenea la ralanti.....mare mare problema ...si stresanta mai ales cand 1-2 minute nu poti porni motorul in mijlocul intersectiei. problema ...releul pompei ...avea traseele electrice fisurate foarte finutz chiar langa pini. ba mergea ba nu mergea...masurat cu aparat de masura ok ,apoi pe masina mergea o vreme si apoi iar oprea pompa ...si nu numai ...el mai comanda si injectorul de pornire la rece, si are legatura electrica si cu aprinderea in cazul meu unitatea EZL, deci poate da mari batai de cap...Mult timp am suspectat ca motorul e oprit de vreo protectie din alte cauze, si culmea de foarte multe ori am asteptat exact 2 minute si motorul pornea, dar a fost doar coincidenta
Am scris astea ca poate se va mai intampla cuiva ceva asemanator sa aiba macar o idee...pe unde sa caute...
acum masina merge ok ... deocamdata

Am scris astea ca poate se va mai intampla cuiva ceva asemanator sa aiba macar o idee...pe unde sa caute...
acum masina merge ok ... deocamdata

Comment