Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

rezolvat ralantiul

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • rezolvat ralantiul

    124 230E 1987 Motorul avea o fluctuatie constanta, la ralanti intre 900-1400 ture ..a fost din potentiometrul de pe debitmetru. trebuia desigilat, slabite suruburile si miscat usor in sus , f usor si s-a stabilizat.Manevra asta acopera un grad f mic de uzura care apare mai ales pe rezistenta din potentiometru si chiar si o intrerupere f mica a citirii pe potentiometru provoaca un dereglaj destul de disconfortant.Unul nou sau in stare mai buna rezolva problema mai bine.Partea mecanica a debitmetrului functiona foarte bine. Apoi trebuie facut amestecul de gaze din nou...A doua problema mare se oprea motorul in mers ...mai ales cand revenea la ralanti.....mare mare problema ...si stresanta mai ales cand 1-2 minute nu poti porni motorul in mijlocul intersectiei. problema ...releul pompei ...avea traseele electrice fisurate foarte finutz chiar langa pini. ba mergea ba nu mergea...masurat cu aparat de masura ok ,apoi pe masina mergea o vreme si apoi iar oprea pompa ...si nu numai ...el mai comanda si injectorul de pornire la rece, si are legatura electrica si cu aprinderea in cazul meu unitatea EZL, deci poate da mari batai de cap...Mult timp am suspectat ca motorul e oprit de vreo protectie din alte cauze, si culmea de foarte multe ori am asteptat exact 2 minute si motorul pornea, dar a fost doar coincidenta
    Am scris astea ca poate se va mai intampla cuiva ceva asemanator sa aiba macar o idee...pe unde sa caute...
    acum masina merge ok ... deocamdata
    Ford Transit 2.5d ex
    Mercedes 230 E ex
    Mercedes 200 TE ex
    BMW 320d touring

  • #2
    mersi pentru idee si eu am asemenea probleme mie se manifesta un pic altcumva(mi-am montat gpl pe ea dar tot la fel face) voi incerca si varianta ta.

    Comment


    • #3
      da-mi niste detalii... poate te mai pot ajuta cu ceva...
      Ford Transit 2.5d ex
      Mercedes 230 E ex
      Mercedes 200 TE ex
      BMW 320d touring

      Comment


      • #4
        la mine se manifesta in felul urmator:
        dimineata cand pornesc trebuie sa stau cu motorul la relantiu aprox. 3-4 minute (dimineata cand este motorul rece), altfel daca o iau din loc la prima intersectie (cand las acceleratia) se opreste motorul (scade turatia pana la aprox 300 turatii si ori sare la loc ori moare motorul, de obicei moare). Cand motorul este cald stau aprox 1 minut cu ea la relantiu dupa care pot pleca fara probleme. Dupa ce fac operatia acesta pot face sute de kilometrii fara probleme dar numa pana ce opresc motorul chiar si pentru 2 secunde dupa care o iau de la capat . Se vede si pe acul de la turometru cand am stat destul pe loc, fiindca coboara corect (incet si la aprox 900-1000rot/min se opreste, adica sta corect la relantiu), cand acul coboara cu viteza nu se mai opreste pana la 0rot/min.
        Sper ca ai inteles ceva din explicatiile pe care le-am dat.
        Cu respect Arthur.

        Comment


        • #5
          dar cand cade la 300 rot/min rezista asa si daca da ...cat? nu prea pot sa-mi dau seama , dar am o banuiala ca nu e o probl electrica. De la electrice cade brusc tot, nu se prea chinuie... Cam in ce conditii sunt bujiile. fisele de bujii, capac distribuitor...? eu am avut o fisa de bujie veche si facea cam cum zici tu...le-am schimbat pe toate. Eventual sa le verifici ...si verifica totusi si releul pompei...sa nu fie contacte sau trasee intrerupte. asta inseamna ca trebuie sa il scoti si sa desfaci capacul sa te uiti bine pe placa cu piese electronice ...releul are comanda si la aprindere si la injectorul de pornire la rece si la regulatorul de ralanti ....toate cand pui contactul....
          tu ce stii despre el a fost scos mai des de acolo...cam in ce stare e?
          si trebuie sa vezi si de furtunele de aer de la debitmetru la reg de ralanti si apoi la galerie , sa nu iti ia aer fals...dar asta e mai putin probabil.
          daca zici ca poti merge ok pana opresti motorul ar trebui sa fie o treaba minora care cedeaza cand opresti...
          Ford Transit 2.5d ex
          Mercedes 230 E ex
          Mercedes 200 TE ex
          BMW 320d touring

          Comment


          • #6
            Chestia cu releul de pompa de benzina se confirma. Si nu se pune de altceva. Decit ceea ce trebuie.

            Comment


            • #7
              cand cade cam la 300 rot/min il arunca inapoi in 1000 rot/min dupa care scade instantaneu pana la 0 rot/min. Bujiile , fisele , capacul sunt noi toate, cand am cumparat masina astea au fost primele lucruri pe care le-am schimbat.
              Releul pompei nu cred ca poate sa fie fiindca si pe gaz imi face la fel, deci nu cred ca are deaface cu pompa de benzina, nu stiu cu injectorul cum este , fiindca pornirea se face pe benzina si parca i-mi porneste in trei pistoane si merge asa pana ce nu stau in relantiu cat este necesar , dupa care isi revine. La inceput am crezut ca este vorba de aer fals, dar de cateva zile cred ca este ceva electric iata de ce: dupa ce stau la relantiu cat este necesar si sta motorul ok (900-950 rot/min) imi aprind farurile(mi-am pus bixenon si la pornire consuma mai multa energie) si o iau de la capat (scade din nou turatia) dar daca o tin turata in timp ce aprind farul turatia ramane ok.
              Eventual daca crezi ca vei intelege mai bine am sa filmez acul de la turometru, poate iti faci o idee.
              Cu respect Arthur

              Comment


              • #8
                Apropo unde gasesc releul pompei?

                Comment


                • #9
                  In dosul bateriei, unde e shi calculatoru de injectzie. Verifica si piesa aia neagra cu trei pini de pe capul de injectzie. Ala e un potentziometru care comanda regulatorul de ralanti. Slabeshte-i suruburile shi mishca o idee de el. Nu mult... Un lat de... pasarica.
                  E posibil sa fie asta de vina.

                  Comment


                  • #10
                    ok incerc.

                    Comment


                    • #11
                      am facut rost de doua "carburatoare" sisteme de injectie sau ce denumire are. As avea nevoie de o schita daca poate cineva sa imi trimita. Vreau sa le curat dar fara schita imi este frica sa le desfac ca nu cumva sa nu le pot monta dupa aceea.
                      Va multumesc.

                      Comment


                      • #12
                        Cred ca despre debitmetrul de aer ete vorba.
                        Sper sa reusesc sa pun poza si sa fie ce iti trebuie.
                        Attached Files
                        Last edited by Razvan; 09-28-2007, 10:53 AM.

                        Comment


                        • #13
                          multumim mult pentru idei, eu am avut exact acelas defect ca si tine, si norocul meu ca a venit la mine si razvan si doctorul si mi-au facut bine cazanul care acum porneste dar mai am de rezolvat unele probleme de reglaj ca nu prea i-mi place cum porneste la cald acum.

                          Comment


                          • #14
                            mersi fain de poza.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by naghis View Post
                              multumim mult pentru idei, eu am avut exact acelas defect ca si tine, si norocul meu ca a venit la mine si razvan si doctorul si mi-au facut bine cazanul care acum porneste dar mai am de rezolvat unele probleme de reglaj ca nu prea i-mi place cum porneste la cald acum.
                              Ai incercat sa pornesti la cald fara sa lasi benzina sa vina garla catre pistoane? Eu am constatat la mine ca daca la cald ii las benzina sa vina o ia inecat

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF