Salut Valdo.
Ai dreptate cu concentratie de 10%, am gresit, 100g/1L apa, asta a fost concentratia folosita de mine cand am curatat sistemul de racire la masina mea.
Ai dreptate si cu termostatul mie imi statea apa peste 95*si termostatul trebuia sa deschida la 80*.
Si totusi ce ar putea fi, un cod de motor nu ar strica.
Cam cu o luna in urma am lucrat la w123 230 cu o problema la pompa de apa, mentionez ca motorul era M102.982 iar cuplarea ventilatorului era facuta de un electro magnet care prelua semnal de la o sonda de temperatura de pe chiuloasa.
Daca si colegul are acelasi motor si aceasi configuratie e cam greu de crezut cuplajul ar fi de suspectat mai degraba sonda care citeste temperatura.
Ai dreptate cu concentratie de 10%, am gresit, 100g/1L apa, asta a fost concentratia folosita de mine cand am curatat sistemul de racire la masina mea.
Ai dreptate si cu termostatul mie imi statea apa peste 95*si termostatul trebuia sa deschida la 80*.
Si totusi ce ar putea fi, un cod de motor nu ar strica.
Cam cu o luna in urma am lucrat la w123 230 cu o problema la pompa de apa, mentionez ca motorul era M102.982 iar cuplarea ventilatorului era facuta de un electro magnet care prelua semnal de la o sonda de temperatura de pe chiuloasa.
Daca si colegul are acelasi motor si aceasi configuratie e cam greu de crezut cuplajul ar fi de suspectat mai degraba sonda care citeste temperatura.
Comment