Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Joc rulmenti fata-reglare sau inlocuire?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Joc rulmenti fata-reglare sau inlocuire?

    Salut,baieti!Am o nelamurire sau o mica problema cu masinuta mea(W124 E220 din 95).Am descoperit ca am joc la ambele roti pe fata,iar jocul e din rulmenti.Nu huruie,nu scot nici un zgomot,nimic!Ce ma sfatuiti,sa-i schimb sau sa ii reglez doar?Daca ii schimb,nu pot alege SKF,Meyle sau mai stiu ce din cauza pretului.O belea nu vine niciodata singura,dupa cum vedeti mai departe..
    Mi-a picat rola intinzatoare a curelei de accesorii si trebuie neaparat sa o schimb.Vreau sa iau Mapco(90 ron) sau Febi-Bilstein(106 ron).Pe care o recomandati?Va multumesc anticipat!
    W124 E220 din 95

  • #2
    Sincer sa fiu de Mapco nu am auzit da de febi da.
    Deci poti merge pe febi .



    stima
    Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

    Comment


    • #3
      Zavelk,multam pentru raspuns.Cica si Mapco e tot din Germania ca si Febi,dar dracu mai stie,ca avem atatea variante..Si eu la fel ma gandeam ca am mai auzit
      de Febi,chiar am si cumparat niste ulei de cutie de la ei.Culmea e ca rulmentul rolei tensoare e un NTN 5202(made in Japan) care costa peste 200 ron.E de inteles de ce a tinut aproape 300 000 km.
      W124 E220 din 95

      Comment


      • #4
        Eu am schimbat intinzatoru cu tot cu rola si e de la Febi si antigelul tot de la febi este.
        Acum cu rola de la intinzator nu stiu ce sa zic , dar slabe sanse sa ma tina 300000 km , pe intinzatorul vechi nu scria nimic parca sau poate scria dar nu m-am deranjat sa-l mai sterg sa vad
        Orium sunt curios cat o sa ma duca in conditiile in care fac in jur de 2500 km lunar .


        stima
        Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

        Comment


        • #5
          Originally posted by dan12101983 View Post
          Salut,baieti!Am o nelamurire sau o mica problema cu masinuta mea(W124 E220 din 95).Am descoperit ca am joc la ambele roti pe fata,iar jocul e din rulmenti.Nu huruie,nu scot nici un zgomot,nimic!Ce ma sfatuiti,sa-i schimb sau sa ii reglez doar?Daca ii schimb,nu pot alege SKF,Meyle sau mai stiu ce din cauza pretului.O belea nu vine niciodata singura,dupa cum vedeti mai departe..
          Mi-a picat rola intinzatoare a curelei de accesorii si trebuie neaparat sa o schimb.Vreau sa iau Mapco(90 ron) sau Febi-Bilstein(106 ron).Pe care o recomandati?Va multumesc anticipat!
          Salut! Pentru rola am un sfat si scapi super ieftin,iti dau un pont super...0765823836.

          Comment


          • #6
            Originally posted by Marius32b View Post
            Salut! Pentru rola am un sfat si scapi super ieftin,iti dau un pont super...0765823836.


            Pai daca tot ai un pont ...lumineaza-ne si pe noi te rugam.






            stima
            Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

            Comment


            • #7
              Conform google, e telefonul lui Marius Mihaila, adica Marius32b, probabil vrea sa-ti vanda ceva. Nu inteleg nici eu rostul suspansului...
              https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

              Comment


              • #8
                Poate se refera la faptul ca acel rulment merge schimbat cu unul autohton ceva foarte ieftin.
                Eu am mai incercat improvizatii de genul si m-au tinut 3 zile cu aia de alaltaieri.




                stima
                Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

                Comment


                • #9
                  Marius,chiar m-ai facut curios.Ideea e ca daca sfatul tau e bun,poate mai ajuta si pe altcineva sa scape mai ieftin si sa-si rezolve problema!Posteaza aici daca nu-i vreun secret!M-am gandit si eu sa schimb doar rulmentul de la rola,dar nu prea tine ca cei care sunt echivalenti cu ala japonez,adica 5202,au codul 3202 si sunt mai scumpi ca rola.E un tip ciudat de rulment,cu doua randuri de bile.Sincer,nu as face improvizatii pe masina mea,eventual sa-mi zboare rola prin radiator pe la mama dracu pe vreun camp si sa raman pe acolo.Am mai schimbat un rulment la un alternator de Opel cu unul echivalent,avea aceleasi dimensiuni,dar nu si aceiasi rezistenta,ca dupa 3 luni de mers,a crapat si a distrus tot alternatorul.O seara buna!
                  W124 E220 din 95

                  Comment


                  • #10
                    Salut, acum nu stiu exact despre ce rulment este vorba,cel de la rola sau cel de la suportul care tine rola?Mie mi sa dus rulmentul de la suportul de rola tot unul cu 2 randuri de bile,se inclinase si scartaia cureaua si lam schimbat cu 2 rulmenti care pusi unul langa celalalt a(U) facut cat cel cu 2 randuri de bile.Cred ca sunt vreo 3 ani de cand merge,si tot mai merge. Rulmentii a(U) costat 8 ron. Este un magazin pe Fundeni de rulmenti dupa ce treci de magazinul Penny sau XXL de acolo am luat .
                    Last edited by cutaresku; 12-08-2012, 11:56 AM.

                    Comment


                    • #11
                      Salut,Marius!E vorba de rulmentul rolei.Intinzatorul si amortizorul sunt ok.Uite despre ce e vorba:
                      Attached Files
                      W124 E220 din 95

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by dan12101983 View Post
                        Salut,Marius!E vorba de rulmentul rolei.Intinzatorul si amortizorul sunt ok.Uite despre ce e vorba:
                        OK. Acolo nu am avut ocazia sa umblu, asa ca spor la treaba!

                        Comment


                        • #13
                          Multumesc,Marius!O sa cumpar una noua pentru ca nu as vrea sa fac o improvizatie,si nici macar nu am o amarata de menghina,sau presa de rulmenti.Oricum,am ajuns la concluzia ca fabrica a montat piese de calitate,se vede pe rola veche ca e facuta din materiale de calitate si prelucrata impecabil.O sa cumpar o rola Febi-Bilstein,sper sa ma tina macar 60 000 km,daca masina o mai duce atat!Am schimbat cutia de viteze la 280 000 km si nu mi-a venit sa cred cum poate sa arate volanta,placa de presiune si discul de ambreiaj dupa atatia km..
                          W124 E220 din 95

                          Comment


                          • #14
                            Rulmenti, bile, role, etc.

                            Buna seara !


                            Rulmentii rotilor fata se pot strange usor daca au joc si nu fac galagie. Am facut-o eu acum vreo juma' de an, si merg fara probleme.

                            Referitor la ansamblul intinzator/rola, la mine (E200D din 1995) intinzatorul in sine nu este cu rulment, ci cu lagar de teflon pe ax metalic. Rola in schimb am schimbat-o si eu acum vreo trei luni, dar nu mai stiu ce marca a fost cea noua. Mai retin doar ca a costat usor sub 100 RON.


                            Dragos

                            Comment


                            • #15
                              Dragos,multumesc pentru raspuns!Si eu ma gandeam ca daca rulmentii nu urla,n-are rost sa ii schimb,doar o sa-i reglez,si poate sa le mai bag niste vasilina daca n-au.
                              W124 E220 din 95

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF