Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Joc rulmenti fata-reglare sau inlocuire?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Salut.Rulmentii nu trebuie stransi la maxim pentru ca le scurtezi durata de viata.Este recomandat sa aiba joc, dar nu foarte mare, si astfel previi ca acestia sa se gripeze.O seara buna!

    Comment


    • #17
      Salut,Alex!Stiu ca nu se strang foarte tare.Ai mei au joc destul de mare pentru ca se simte si cand masina sta pe roti si impingi cu piciorul in roata.Iti multumesc pentru raspuns!
      W124 E220 din 95

      Comment


      • #18
        Salut.Ca sfat daca tot desfaci butucu pentru stringerea rulmentului ar fi indicat sa dai piulita si saiba jos,sa scoti rulmentu din fata afara si sa-l verifici.Poate sunt bilele uzate si de acea a aparut jocul fara sa-ti faca jgomote ciudate.Cu ocazia asta poti sa mai adaugi si vasilina sau sa constati starea celei existente in butuc.Daca constati ca bilele rulmentului mic din fata au urme de uzura(parca sunt lovite si cu bucatele mici lipsa)te sfatuiesc sa schimbi rulmentii care se gasesc dupa cod la preturi cuprinse intr 15 si 45 lei bucata dupa buget.La montarea lor se stringe piulita la maxim(pentru asezarea lor la loc) dupa care se destringe pina simti ca scapa cheia de tensiune(un clic)iar roata trebuie sase invirta usor deoarece in timpul rulari se incalzesc si daca sunt prea strinsi se distrug si iar o iei de la capat.De obicei un butuc cu rulmentii conici nu are joc din cauza destringeri piulitei de siguranta ci din cauza uzarii rulmentilor.

        Comment


        • #19
          Salut,valdo!Cu siguranta o sa desfac butucul,macar sa-i bag vasilina la rulmenti si sa-i verific.Sincer sa fiu,eu i-as schimba direct sa scap de un stres,dar daca arata bine,prefer sa nu o fac deoarece mai mult ca sigur rulmentii pe care ii cumpar nu au calitatea celor existenti.Astept sa se mai incalzeasca afara,ca nu prea ma trage inima.Iti multumesc pentru sfat!
          W124 E220 din 95

          Comment


          • #20
            Salut din nou Dan.Saitul de unde comand eu piese ofera rulmentii,setul complect(inclusiv semering) pe FEBI la 34 lei.Tu ai avantaju neplatii curierului fiind din localitate.La mine am dat 90 de lei pe SKF made in Mexico(cica SKF ORIGINALI)care m-au tinut 2 luni iar acum ma dau cu URB-uri de juma de an fara probleme(Romanesti) la 30 de lei pereche.

            Comment


            • #21
              Salut,valdo!Zi-mi si mie,te rog,site-ul de care zici!Febi la 34 ron chiar e beton!Intr-adevar caut rulmenti buni la pret scazut deoarece am bagat vreo 14 mil in 2 luni in masinuta(cutie de viteza sh,bucse timonerie,flansa cardan,ulei cutie,vascocuplaj nou,antigel,rola tensoare Ruville la 117 ron si cam atat).Mai trebuie sa-i fac schimbul de ulei la motor(Aral Blue Tronic 10-w40),filtre(aer,ulei si servodirectie) si placute frana spate.Asta in afara de rulmentii fata,dar la 34 ron/roata,e mai mult decat bine..Ma gandesc ca daca tot desfac butucul,sa-i si schimb,ca nu e mare scofala!La urma urmei,toate piesele care le-am enumerat mai sus le-am schimbat singur,asa ca sper sa nu-mi dea de cap niste amarati de rulmenti!Si daca imi dau,va am pe voi!Iti multumesc inca o data!Seara buna tuturor!
              W124 E220 din 95

              Comment


              • #23
                Salut Dan.Sper sa nu se considere ca fac reclama la cineva sau la cdeva.Saitul este AUTOKARMA.RO .La masina din semnatura ta nu am gasit la ei decit STARLAIN mai ieftini dar cauta pentru W201,190D,72CP care sunt exact la fel.I-mi cer scuze pentru intirziere dar am fost plecat la lucru.De schimbat nu este greu,nu necesita presa de rulmenti doar putina imaginatie,un ciocan,cric,cheie de roti si cheie de 19 pentru etrier care trebuie dat jos.A si chei fixa de 22 si imbus de 6.Din pozele atasate de tine cu rola intizatore se vad doi rulmenti.Batei afara si cauta-i dupa cod,si o ai de rezarva si pe aceia.
                Last edited by valdo; 12-18-2012, 18:47 PM.

                Comment

                Working...
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF