Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme Trapa W124

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Te referi la acele 2 brate pe care caluseaza? Daca da m-am interesat eu costa in jur de 600 bucata!

    Comment


    • #77
      Culiseaza*

      Comment


      • #78
        Din cate stiu au acelasi cod si la W124 si la W126!
        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

        W126 280SE
        W123 280CE
        W126 500SEC
        W220 500L

        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

        Comment


        • #79
          Salutare!Am avut un accident cu Mercedesul meu si fata e lovita zdravan,lonjeron stanga indoit la 45 de grade.Din lovitura am constatat ca trapa nu mai lucreaza decat pe verticala,pe deschidere se aude doar releul de la motorasul din portbagaj cum clampane.Sa se fi rupt ceva la ea,bratele din zamac?Astept un raspuns si va multumesc!

          Comment


          • #80
            Salutare...in prima faza incearca sa o actionezi manual din portbagaj. Pe partea stanga se afla motorasul pentru trapa. Cauta rozeta care actioneaza trapa si vezi ce face!

            Stima
            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

            W126 280SE
            W123 280CE
            W126 500SEC
            W220 500L

            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

            Comment


            • #81
              Salut mer_se280! Rotita nu vrea sa mearga manual nici inainte,nici inapoi.O sa incerc la hexagon cu cheia de 17

              Comment


              • #82
                Salutare...

                Mare grija la care dintre cele doua suruburi umbli...mai exact sunt doua, una pentru deschidere/inchidere manuala si cealalta este pentru "reglare fina".

                Aici este o poza cu cele doua suruburi...cel cu sageata galbena este pentru deschidere/inchidere...
                Attached Files
                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                W126 280SE
                W123 280CE
                W126 500SEC
                W220 500L

                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                Comment


                • #83
                  Salut!Am invartit surubul de 17,urca trapa pe verticala si apoi nu mai pot invarti se blocheaza....

                  Comment


                  • #84
                    Daca s-a gripat din nou cablul si trebuie sa dau iarasi tapiteria jos,ma ia durerea de cap.Totusi, faptul ca lucreaza pe verticala spune ca e bun cablul,nu-i asa?

                    Comment


                    • #85
                      Originally posted by MIHAY View Post
                      Daca s-a gripat din nou cablul si trebuie sa dau iarasi tapiteria jos
                      Nu neaparat...ajunge sa dai jos tapiteria de pe trapa(sacrificata) si ai acces la capatul tevi prin care circula cablul!


                      Originally posted by MIHAY View Post
                      Totusi, faptul ca lucreaza pe verticala spune ca e bun cablul,nu-i asa?
                      Nu neaparat, verticala functioneaza cand motorasul impinge cablul "inainte"(adica spre trapa)!

                      La deschidere este nevoie ca motorasul sa "traga" de cablu...asa ca Tu tocmai aici ai problema!



                      Te rog explica mai detaliat ce se intampla cand inceri sa deschizi trapa, unde se blocheaza, se misca un pic trapa etc etc!?
                      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                      W126 280SE
                      W123 280CE
                      W126 500SEC
                      W220 500L

                      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                      Comment


                      • #86
                        Nu se misca nimic decat pe verticala,la deschidere nu face altceva decat sa clampane releul....

                        Comment


                        • #87
                          Sa presupunem ca problema este electrica din motoras sau din actionare,atunci de ce nu merge manual prin invartirea cu cheia a hexagonului? ceea ce ma face sa cred ca e cablul din nou gripat.

                          Comment


                          • #88
                            Eu as face in felul urmator: cheama un prieten, care sa te ajute cu miscarea trapei in timp ce tu din spate incerci sa "deschizi" manual!. In timp ce tu dai la cheie, prietenul va apasa pe trapa in jos(in partea din spate a trapei) si tot in acest timp va forta sa se culiseze in spate. Daca reusesti aceasta operatiune si reusesti sa deschizi trapa 40/50% poti da jos tapiteria de pe trapa si ai acces la mecanisme, atat si la cablu!
                            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                            W126 280SE
                            W123 280CE
                            W126 500SEC
                            W220 500L

                            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                            Comment


                            • #89
                              Salut! Am reusit sa o deschid si sa o inchid de cateva ori!Nu vrea sa se lase in jos decat impingand manual colturile din spate,in rest lucreaza bine,cu exceptia faptului ca la ridicarea pe pe verticala pe coltul din stanga fata trozneste ca si cum ar freca.Sa aiba probleme cremaliera motorasului?

                              Comment


                              • #90
                                Originally posted by MIHAY View Post
                                Sa aiba probleme cremaliera motorasului?
                                Nu as crede, motorasul actioneaz doar un cablu. Problema va fi undeva la mecanismele trapei! Daca trapa culiseaza pe deschidere atunci poti sa dai jos tapieteria trapei si asa o sa iti dai seama care dintre pargii nu lucreaza bine...poate e deajuns doar o buna gresare si va functiona bine din nou!


                                Stima
                                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                                W126 280SE
                                W123 280CE
                                W126 500SEC
                                W220 500L

                                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF