Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Lipsa putere pe benzina-W124 230E

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Lipsa putere pe benzina-W124 230E

    Salutare!Zilele trecute am facut niste drumuri mai lungi cu masina pe gaz ,si bineinteles am ramas fara gaz,nici o problema ca aveam benzina destula in rezervor.Problema mare era cand acceleram, motorul se plafona la o turatie de 3500 de ture,mai mult nu urca.Injectoarele sunt schimbate,pompa de benzina este buna pentru ca am masurat presiunea pe care o face,filtrul de benzina este nou.Acum pun si intrebarea, ce altceva mai contribuie pentru a aduce puterea motorului in parametri normali?Inca ceva,la drum intins nu prinde mai mult de 120 km\ora,pe gaz ajunge si la 170 de km\h.Astept ceva pareri daca se poate!Multumesc.Mercedes W124 230E 1989,KE-JETRONIC.
    CJ-20-AMN.

  • #2
    Sincer nu sunt sigur ce problema ai.Supapele sunt in ordine?

    Comment


    • #3
      Salut! Presiunea din distribuitorul de combustibil,ce valoare are? Din cate stiu,sistemul lucreaza la o presiune de 5,3-5,5 bari. Daca ai aceasta presiune in distribuitorul de combustibil si injectoarele sunt in ordine, ramane de vazut amestecul daca este in regula cu tot ce tine(regulator electrohidraulic,sonda temperatura motor,sonda lambda)

      Comment


      • #4
        Salutam!
        Avand in vedere ca admisia aerului este modificata datorita mixerului si a orientarii "furtunului" de aer spre inapoi cantitatea de aer este mai mica. Si asta ar putea fi o cauza.
        Numai bine!
        Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

        Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

        Comment


        • #5
          Presiunea in capul distribuitorului ii de aproximativ 5,5 bari ,de unde stiu ,mi-am facut un manometru pe care il infiletez in locul surubului pe post de dop din capul injectiei.Amestecul ii reglat dupa analizorul de gaze.Intradevar, m-am gandit ca ar fi actuatorul electrohidraulic (EHA) sau cum a spus si Marius (Tumar) in legatura cu ,cantitatea de aer.Am sa verific cum trage motorul dupa ce dau obturatorul de aer jos.Multumesc pentru interventii.
          CJ-20-AMN.

          Comment


          • #6
            Originally posted by tumar View Post
            Salutam!
            Avand in vedere ca admisia aerului este modificata datorita mixerului si a orientarii "furtunului" de aer spre inapoi cantitatea de aer este mai mica. Si asta ar putea fi o cauza.
            Numai bine!
            Am incercat si faza cu aerul dar nici o schimbare.A mai ramas cea de a doua varianta adica, sa schimb EHA.O sa mai dureze pana o schimb, pentru ca nu mi-am gasit una in stare buna.Daca mai aveti ceva idei, sunt binevenite.
            CJ-20-AMN.

            Comment


            • #7
              Salutare! Verifica daca totusi actuatorul electrohidraulic existent pe masina isi face treaba:
              - EHA ,contact pus 20 mA
              - rezistenta electrica intre pinii 1-2= 19,5±1Ω
              - mers in gol 0 ± 3 mA
              - rezistenta electrica ‘pe fir’ intre ECU si mufa EHA ,nu trebuie sa depaseasca 1Ω
              Mansoanele de la injectoare,cele din cauciuc,le-ai schimbat? Asteptam cu nerabdare noutati.

              Comment


              • #8
                Originally posted by bogdan19 View Post
                Salutare! Verifica daca totusi actuatorul electrohidraulic existent pe masina isi face treaba:
                - EHA ,contact pus 20 mA
                - rezistenta electrica intre pinii 1-2= 19,5±1Ω
                - mers in gol 0 ± 3 mA
                - rezistenta electrica ‘pe fir’ intre ECU si mufa EHA ,nu trebuie sa depaseasca 1Ω
                Mansoanele de la injectoare,cele din cauciuc,le-ai schimbat? Asteptam cu nerabdare noutati.
                Chiar aveam nevoie de aceste valori! Multumesc! Mansoanele de la injectoare le-am schimbat anul trecut.
                CJ-20-AMN.

                Comment


                • #9
                  Salut!Am facut ceva masuratori si s-ar incadra in limite.Acuma am o alta intrebare :cati volti ar trebui sa fie la mufa care intra in EHA?Eu, am masurat si am o tensiune de 4,5V!
                  CJ-20-AMN.

                  Comment


                  • #10
                    Salut! Am masurat la mine, acum cinci minute, M102.963 KE-Jetronic:
                    -contact pus 0,39V
                    -mers in gol 0,07V
                    Am masurat tensiunea de doua ori si sper ca multimetrul este in toate mintile

                    Comment


                    • #11
                      Buna seara! Scuze pentru dezinformare,rectific valorile postate anterior,acestea fiind luate cu mufa conectata la EHA. Tensiunea masurata este de 4,1V

                      Comment

                      Working...
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF