Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Lipsa putere pe benzina-W124 230E

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Lipsa putere pe benzina-W124 230E

    Salutare!Zilele trecute am facut niste drumuri mai lungi cu masina pe gaz ,si bineinteles am ramas fara gaz,nici o problema ca aveam benzina destula in rezervor.Problema mare era cand acceleram, motorul se plafona la o turatie de 3500 de ture,mai mult nu urca.Injectoarele sunt schimbate,pompa de benzina este buna pentru ca am masurat presiunea pe care o face,filtrul de benzina este nou.Acum pun si intrebarea, ce altceva mai contribuie pentru a aduce puterea motorului in parametri normali?Inca ceva,la drum intins nu prinde mai mult de 120 km\ora,pe gaz ajunge si la 170 de km\h.Astept ceva pareri daca se poate!Multumesc.Mercedes W124 230E 1989,KE-JETRONIC.
    CJ-20-AMN.

  • #2
    Sincer nu sunt sigur ce problema ai.Supapele sunt in ordine?

    Comment


    • #3
      Salut! Presiunea din distribuitorul de combustibil,ce valoare are? Din cate stiu,sistemul lucreaza la o presiune de 5,3-5,5 bari. Daca ai aceasta presiune in distribuitorul de combustibil si injectoarele sunt in ordine, ramane de vazut amestecul daca este in regula cu tot ce tine(regulator electrohidraulic,sonda temperatura motor,sonda lambda)

      Comment


      • #4
        Salutam!
        Avand in vedere ca admisia aerului este modificata datorita mixerului si a orientarii "furtunului" de aer spre inapoi cantitatea de aer este mai mica. Si asta ar putea fi o cauza.
        Numai bine!
        Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

        Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

        Comment


        • #5
          Presiunea in capul distribuitorului ii de aproximativ 5,5 bari ,de unde stiu ,mi-am facut un manometru pe care il infiletez in locul surubului pe post de dop din capul injectiei.Amestecul ii reglat dupa analizorul de gaze.Intradevar, m-am gandit ca ar fi actuatorul electrohidraulic (EHA) sau cum a spus si Marius (Tumar) in legatura cu ,cantitatea de aer.Am sa verific cum trage motorul dupa ce dau obturatorul de aer jos.Multumesc pentru interventii.
          CJ-20-AMN.

          Comment


          • #6
            Originally posted by tumar View Post
            Salutam!
            Avand in vedere ca admisia aerului este modificata datorita mixerului si a orientarii "furtunului" de aer spre inapoi cantitatea de aer este mai mica. Si asta ar putea fi o cauza.
            Numai bine!
            Am incercat si faza cu aerul dar nici o schimbare.A mai ramas cea de a doua varianta adica, sa schimb EHA.O sa mai dureze pana o schimb, pentru ca nu mi-am gasit una in stare buna.Daca mai aveti ceva idei, sunt binevenite.
            CJ-20-AMN.

            Comment


            • #7
              Salutare! Verifica daca totusi actuatorul electrohidraulic existent pe masina isi face treaba:
              - EHA ,contact pus 20 mA
              - rezistenta electrica intre pinii 1-2= 19,5±1Ω
              - mers in gol 0 ± 3 mA
              - rezistenta electrica ‘pe fir’ intre ECU si mufa EHA ,nu trebuie sa depaseasca 1Ω
              Mansoanele de la injectoare,cele din cauciuc,le-ai schimbat? Asteptam cu nerabdare noutati.

              Comment


              • #8
                Originally posted by bogdan19 View Post
                Salutare! Verifica daca totusi actuatorul electrohidraulic existent pe masina isi face treaba:
                - EHA ,contact pus 20 mA
                - rezistenta electrica intre pinii 1-2= 19,5±1Ω
                - mers in gol 0 ± 3 mA
                - rezistenta electrica ‘pe fir’ intre ECU si mufa EHA ,nu trebuie sa depaseasca 1Ω
                Mansoanele de la injectoare,cele din cauciuc,le-ai schimbat? Asteptam cu nerabdare noutati.
                Chiar aveam nevoie de aceste valori! Multumesc! Mansoanele de la injectoare le-am schimbat anul trecut.
                CJ-20-AMN.

                Comment


                • #9
                  Salut!Am facut ceva masuratori si s-ar incadra in limite.Acuma am o alta intrebare :cati volti ar trebui sa fie la mufa care intra in EHA?Eu, am masurat si am o tensiune de 4,5V!
                  CJ-20-AMN.

                  Comment


                  • #10
                    Salut! Am masurat la mine, acum cinci minute, M102.963 KE-Jetronic:
                    -contact pus 0,39V
                    -mers in gol 0,07V
                    Am masurat tensiunea de doua ori si sper ca multimetrul este in toate mintile

                    Comment


                    • #11
                      Buna seara! Scuze pentru dezinformare,rectific valorile postate anterior,acestea fiind luate cu mufa conectata la EHA. Tensiunea masurata este de 4,1V

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF