Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Problema la pornire

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema la pornire

    Va salut!
    Am o problema la un 124 motor 3000 injectie coupe din 90. La rece porneste la sfert dar nu sta in relanti, trebuie sa-l tin turat, si daca cumva moare porneste tot la sfert. Problema e ca atunci cand se incalzeste nu mai porneste deloc. Impinsa o ia in 2-3 metrii. Injectia e electronica, si am verificat urmatoarele:
    -discul de la debitmetru e centrat bine(trebuie sa verific acum daca sta in pozitia corecta)
    -vacuum-urile sunt in regula
    -am desfacut releul cu siguranta in cap si am refacut lipiturile(erau vreo 2-3 lipituri nesigure la pinii de la dioda zener)
    -suruburile de reglaj de la injectie sun marcate cu vopsea rosie si nu sunt urme de reglaj ulterior
    -motorul merge rotund, are putere si nu scoate fum negru
    -bujii,fise.distribuitor si luleaua sunt ok
    -am scos vacuum-ul de la regulatorul de presiune si am facut eu vacuum cu gura si parca atunci sta in relanti.
    Cel mai mult ma doare faptul ca la cald nu mai porneste deloc,numai daca las masina vreo jumatate de ora sa stea.
    Astept un sfat de la voi si va multumesc anticipat!
    Cu stima!

  • #2
    Alimentare carburant!vezi pompa de benzina(,presiune)

    Comment


    • #3
      Multumesc! Trebuie sa verific asta... Presiunea trebuie sa fie parca intre 5 bari cu motorul oprit si 2-2.5 bari cu motorul pornit, nu?

      Comment


      • #4
        Corect!Problema este ca nu are cine sa-ti masoare exact debitul pompei de benzina,eu asa am patit si am fost nevoit sa probez cu o pompa noua pe care am cumparat-o la risc,desi nu eram covins100/% ca pompa este de vina............!

        Comment


        • #5
          Salut pe toata lumea!
          Revin cu ce am mai verificat...
          Presiunea la intrarea in injectie masurata cu un manometru, indica undeva aproape de 6 bari cu contactul pus si aproape 3 bari pornita, asta dupa ce am schimbat filtrul de benzina. Am adus cablul de acceleratie la reglajul initial astfel incat la cursa moarta sa actioneze limitatorul cu doua fire. Indicatorul cu vacuum din bord a stat cam pe la jumatate dar era turata si fumul mirosea tare intepator. Mentionez ca relantiul si-a revenit oarecum inainte de reglajele de mai sus! Citind pe forum despre surubul cu imbus care regleaza amestecul prin reglarea platoului debitmetrului de aer, m-am decis sa umblu totusi la el asa ca am scos sigiliul de plastic si am rasucit aproape o jumatate de tura in sensul coborarii platoului... Acul din bord a ajuns dupa reglaj sa stea la minim relantiul linistit dar dupa mine un pic cam mare (apreciez ca e peste 1000 de ture/min). Am facut o cursa chiar ieri de vreo 250-270 de km in regim normal, adica pana in 100 de km/ora la o temperatura exterioara de 37 grade c.Am alimentat 18 litri benzina, avand deja becul de la rezerva aprins, si am ajuns acasa tot cu becul de la rezerva aprins... Una peste alta apreciez ca a consumat in jur de 25-26 de litrii de benzina. cred ca e normal consumul... Acum o intrebare... cum mai pot reduce turatia in relanti sau daca turatia e normala ptr. un motor de 3 litrii cu 6 bebelusi in linie? Si cum se regleaza avansul la motoarele astea? Multumesc anticipat ptr. raspunsuri! Cu stima!

          Comment


          • #6
            Salut!
            Problema s-a rezolvat! Relantiul a ramas asa pe la 1000 de ture si... masina s-a vandut. Incepea sa-mi placa. Pretul a fost usor sub 2000 de euro. Cu numere de bg.
            In concluzie multumesc frumos de raspunsuri!
            Se poate inchide!
            Salve!

            Comment

            Working...
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF