Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema la pornire

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema la pornire

    Va salut!
    Am o problema la un 124 motor 3000 injectie coupe din 90. La rece porneste la sfert dar nu sta in relanti, trebuie sa-l tin turat, si daca cumva moare porneste tot la sfert. Problema e ca atunci cand se incalzeste nu mai porneste deloc. Impinsa o ia in 2-3 metrii. Injectia e electronica, si am verificat urmatoarele:
    -discul de la debitmetru e centrat bine(trebuie sa verific acum daca sta in pozitia corecta)
    -vacuum-urile sunt in regula
    -am desfacut releul cu siguranta in cap si am refacut lipiturile(erau vreo 2-3 lipituri nesigure la pinii de la dioda zener)
    -suruburile de reglaj de la injectie sun marcate cu vopsea rosie si nu sunt urme de reglaj ulterior
    -motorul merge rotund, are putere si nu scoate fum negru
    -bujii,fise.distribuitor si luleaua sunt ok
    -am scos vacuum-ul de la regulatorul de presiune si am facut eu vacuum cu gura si parca atunci sta in relanti.
    Cel mai mult ma doare faptul ca la cald nu mai porneste deloc,numai daca las masina vreo jumatate de ora sa stea.
    Astept un sfat de la voi si va multumesc anticipat!
    Cu stima!

  • #2
    Alimentare carburant!vezi pompa de benzina(,presiune)

    Comment


    • #3
      Multumesc! Trebuie sa verific asta... Presiunea trebuie sa fie parca intre 5 bari cu motorul oprit si 2-2.5 bari cu motorul pornit, nu?

      Comment


      • #4
        Corect!Problema este ca nu are cine sa-ti masoare exact debitul pompei de benzina,eu asa am patit si am fost nevoit sa probez cu o pompa noua pe care am cumparat-o la risc,desi nu eram covins100/% ca pompa este de vina............!

        Comment


        • #5
          Salut pe toata lumea!
          Revin cu ce am mai verificat...
          Presiunea la intrarea in injectie masurata cu un manometru, indica undeva aproape de 6 bari cu contactul pus si aproape 3 bari pornita, asta dupa ce am schimbat filtrul de benzina. Am adus cablul de acceleratie la reglajul initial astfel incat la cursa moarta sa actioneze limitatorul cu doua fire. Indicatorul cu vacuum din bord a stat cam pe la jumatate dar era turata si fumul mirosea tare intepator. Mentionez ca relantiul si-a revenit oarecum inainte de reglajele de mai sus! Citind pe forum despre surubul cu imbus care regleaza amestecul prin reglarea platoului debitmetrului de aer, m-am decis sa umblu totusi la el asa ca am scos sigiliul de plastic si am rasucit aproape o jumatate de tura in sensul coborarii platoului... Acul din bord a ajuns dupa reglaj sa stea la minim relantiul linistit dar dupa mine un pic cam mare (apreciez ca e peste 1000 de ture/min). Am facut o cursa chiar ieri de vreo 250-270 de km in regim normal, adica pana in 100 de km/ora la o temperatura exterioara de 37 grade c.Am alimentat 18 litri benzina, avand deja becul de la rezerva aprins, si am ajuns acasa tot cu becul de la rezerva aprins... Una peste alta apreciez ca a consumat in jur de 25-26 de litrii de benzina. cred ca e normal consumul... Acum o intrebare... cum mai pot reduce turatia in relanti sau daca turatia e normala ptr. un motor de 3 litrii cu 6 bebelusi in linie? Si cum se regleaza avansul la motoarele astea? Multumesc anticipat ptr. raspunsuri! Cu stima!

          Comment


          • #6
            Salut!
            Problema s-a rezolvat! Relantiul a ramas asa pe la 1000 de ture si... masina s-a vandut. Incepea sa-mi placa. Pretul a fost usor sub 2000 de euro. Cu numere de bg.
            In concluzie multumesc frumos de raspunsuri!
            Se poate inchide!
            Salve!

            Comment

            Working...
            X
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF