Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Schema ABS w124

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Schema ABS w124

    Am un w124 cu abs caruia i-a fost "demontata" cu totul puntea spate in stil romanesc, cu conducte taiate, cu fire taiate, etc. Am reusit si am urcat sus o punte normala, dar vreau sa ii repar inapoi partea de abs pe spate. Evident, circuitul conductelor difera decat la o punte normala cu franare simpla, si am 2 conducte de frana care stau in aer.

    Are cineva o schema cu circuitul conductelor de frana pe spate si cel electric?

    De asemenea, stie cineva ce senzori de abs sunt pe spate, citesc de pe rulment, de pe fuzeta, ce ar mai trebui sa adaug sau sa modific pe puntea mea simpla pentru a face abs-ul functional? (daca sunt senzori de abs, asa am dedus, cel putin masinile mai noi au.. daca nu, cele 2 fire duc la sensori de uzura la placute? n-am decat 2 fire, poate duc in alta parte)

    Multumesc anticipat pentru orice informatie care ma va ajuta sa repar "romanismul" creat de posesorul anterior.

    In cazul in care va ajuta, pot incerca sa fac si poze, desi mi-ar fi mult mai usor de reperat dintr-o vedere explodata, sau schema ceva.
    forumist tacut

  • #2
    Salut,
    Atasat gasesti doua documentatii despre ABS.
    Attached Files

    Comment


    • #3
      W124 are doar 3 senzori de ABS 2 pe fata si unul pe grup

      Comment


      • #4
        Un mare multumesc lui Tony, esti un mare domn cu schemele alea, asa am descoperit si eu incet incet cate ceva din masina asta. Pana sa postezi tu nu stiam ca exista un senzor de abs in grup. Acum sa dibuiesc exact conducta aia care e taiata la mine unde ducea, sunt putin cam neclare pdf-urile, dar ma descurc eu cumva, am s-o iau logic una cate una.

        Acum nu-mi ramane decat sa caut un grup de 3,9 cu senzor de abs... daca o fi existand combinatia asta de raport cu abs

        Dup-aia cine stie daca s-or potrivi planetarele de 3,6 cat am eu grupul dar stii cum se zice, un nebun arunca o piatra-n lac si 10 cuminti nu pot s-o scoata.

        Lucian, mersi mult, poate reusesc sa ne vedem candva daca tot suntem din acelasi oras
        forumist tacut

        Comment


        • #5
          Exista grup de 3,92 pe C class din 98 am gasit eu si am pus la al meu cu unele mici modificari si de 3 ,91 cu care a fost echipat W124 ,200 d, din fabrica.uite aici cu ce cutie si grup a fost echipat fiecare poate te ajuta sa stii ce si unde sa cauti http://wiki.mercedes-benz-classic.co...egorie:W124/en

          Trage tare poate ne vedem la vreo adunare cu masina asta a ta ca am vazut ca ai bagat o groaza de bani in ea!

          SUCCES!

          Comment


          • #6
            multumesc frumos de informatie, apreciez, o sa ma coste ceva grupul ala.. nu stiu daca or sa-mi vina planetarele mele dar... la momentul potrivit, voi vedea si asta

            multumesc si de link, l-am mai gasit pe forum, ca am cautat inainte, nu trag foarte tare pentru ca vreau sa-l fac in liniste, frumos si ca la carte, fara compromisuri de genu lasa ca merge si-asa.
            forumist tacut

            Comment


            • #7
              Intrebare intrebatoare:

              Cei care aveti ABS la w124, cate conducte vin din fata spre puntea spate?

              La mine exista o conducta care vine direct in T-ul ce duce la cele doua roti stg+dr spate si mai vine inca una din fata care e taiata sub nivelul banchetei spate. Ultima n-am reusit s-o identific din scheme/imagini ce am vazut mai sus.
              forumist tacut

              Comment


              • #8
                Dar in fata unde duce conducta taiata? Poate fi de la sirocou, suspensie, ASD,depinde ce dotari a avut masina! Eventual fa o poza.

                Comment


                • #9
                  Exact asta am facut aseara Lucian, m-am bagat sub masina.. respectiva conducta duce intr-o instalatie, un soi de pompa ceva,regulator, mama ei, cu o "butelie" de plastic atasata,montata sub bancheta spate, partea dreapta (a masinii), apoi din respectiva instalatie merg 2 conducte pana in fata la un rezervor in spatele farului de pe partea soferului unde e notat pe vas ulei hidraulic. Acum, recunosc, sunt mai mult decat incepator in ale w124-lui, dar ce Dumnezeu facea instalatia aia? Ca dpdv frane, constat ca treaba e ok, conform graficelor din poze.
                  forumist tacut

                  Comment


                  • #10
                    asta e magaoaia in discutie:
                    Attached Files
                    forumist tacut

                    Comment


                    • #11
                      Dubii...

                      Buna ziua !


                      Treaba pare a fi o parte din instalatia de auto-leveling a suspensiei spate, ceea ce este in mod normal prezent doar pe break-uri, din cate stiu eu.

                      Butelia de plastic ar trebui sa aiba rol de "acumulator de presiune", totul fiind gestionat de al doilea etaj al pompei de servodirectie, via unui asa-zis cantar, care stie care este pozitia de referinta a masinii. Iar vasul cu ulei din fata ar fi echivalentul vasului lichidului de servodirectie.


                      Stima,


                      Dragos

                      Comment


                      • #12
                        M-am gandit si eu la asta Dragos, si tot ca tine stiam ca numai pe break-uri erau dotate. Oricum, pana nu decodez seria de caroserie n-am cum sa verific ipoteza asta.

                        Daca stie cineva ca e sigur instalatia de self-leveling atunci bag direct cheile-n ea si o dau jos, ca nu-mi e de trebuinta, dar sa fie sigur. Bine ca nu face parte din ABS .
                        forumist tacut

                        Comment


                        • #13
                          E sigur instalatia de self-leveling si ca sa te convingi pe bara de torsiune spate nu ai (sau macar semnul)prinsa tija de la cantarul care regla suspensia?
                          Daca pompa de servo nu a fost schimbata pe acelas ax in spatele fuliei ar trebiu sa mai ai o pompa ce se ocupa de suspensie ,un furtun la pompa vine de la vasul din spatele farului si celalalt pleca in spate la ceea ce mai ai tu sub masina ,legatura de la pompa la conducta se face printrun furtun si prinderea lui de cunducta e identica cu cea de la conductele de frana numai ca are diametru mai mare .

                          Asa ai pe masina?

                          Comment


                          • #14
                            exista si berline cu self leveling.a mea are si ea acest sistem. e un w 124 din 1991 benzina

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF