Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Schema ABS w124

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Schema ABS w124

    Am un w124 cu abs caruia i-a fost "demontata" cu totul puntea spate in stil romanesc, cu conducte taiate, cu fire taiate, etc. Am reusit si am urcat sus o punte normala, dar vreau sa ii repar inapoi partea de abs pe spate. Evident, circuitul conductelor difera decat la o punte normala cu franare simpla, si am 2 conducte de frana care stau in aer.

    Are cineva o schema cu circuitul conductelor de frana pe spate si cel electric?

    De asemenea, stie cineva ce senzori de abs sunt pe spate, citesc de pe rulment, de pe fuzeta, ce ar mai trebui sa adaug sau sa modific pe puntea mea simpla pentru a face abs-ul functional? (daca sunt senzori de abs, asa am dedus, cel putin masinile mai noi au.. daca nu, cele 2 fire duc la sensori de uzura la placute? n-am decat 2 fire, poate duc in alta parte)

    Multumesc anticipat pentru orice informatie care ma va ajuta sa repar "romanismul" creat de posesorul anterior.

    In cazul in care va ajuta, pot incerca sa fac si poze, desi mi-ar fi mult mai usor de reperat dintr-o vedere explodata, sau schema ceva.
    forumist tacut

  • #2
    Salut,
    Atasat gasesti doua documentatii despre ABS.
    Attached Files

    Comment


    • #3
      W124 are doar 3 senzori de ABS 2 pe fata si unul pe grup

      Comment


      • #4
        Un mare multumesc lui Tony, esti un mare domn cu schemele alea, asa am descoperit si eu incet incet cate ceva din masina asta. Pana sa postezi tu nu stiam ca exista un senzor de abs in grup. Acum sa dibuiesc exact conducta aia care e taiata la mine unde ducea, sunt putin cam neclare pdf-urile, dar ma descurc eu cumva, am s-o iau logic una cate una.

        Acum nu-mi ramane decat sa caut un grup de 3,9 cu senzor de abs... daca o fi existand combinatia asta de raport cu abs

        Dup-aia cine stie daca s-or potrivi planetarele de 3,6 cat am eu grupul dar stii cum se zice, un nebun arunca o piatra-n lac si 10 cuminti nu pot s-o scoata.

        Lucian, mersi mult, poate reusesc sa ne vedem candva daca tot suntem din acelasi oras
        forumist tacut

        Comment


        • #5
          Exista grup de 3,92 pe C class din 98 am gasit eu si am pus la al meu cu unele mici modificari si de 3 ,91 cu care a fost echipat W124 ,200 d, din fabrica.uite aici cu ce cutie si grup a fost echipat fiecare poate te ajuta sa stii ce si unde sa cauti http://wiki.mercedes-benz-classic.co...egorie:W124/en

          Trage tare poate ne vedem la vreo adunare cu masina asta a ta ca am vazut ca ai bagat o groaza de bani in ea!

          SUCCES!

          Comment


          • #6
            multumesc frumos de informatie, apreciez, o sa ma coste ceva grupul ala.. nu stiu daca or sa-mi vina planetarele mele dar... la momentul potrivit, voi vedea si asta

            multumesc si de link, l-am mai gasit pe forum, ca am cautat inainte, nu trag foarte tare pentru ca vreau sa-l fac in liniste, frumos si ca la carte, fara compromisuri de genu lasa ca merge si-asa.
            forumist tacut

            Comment


            • #7
              Intrebare intrebatoare:

              Cei care aveti ABS la w124, cate conducte vin din fata spre puntea spate?

              La mine exista o conducta care vine direct in T-ul ce duce la cele doua roti stg+dr spate si mai vine inca una din fata care e taiata sub nivelul banchetei spate. Ultima n-am reusit s-o identific din scheme/imagini ce am vazut mai sus.
              forumist tacut

              Comment


              • #8
                Dar in fata unde duce conducta taiata? Poate fi de la sirocou, suspensie, ASD,depinde ce dotari a avut masina! Eventual fa o poza.

                Comment


                • #9
                  Exact asta am facut aseara Lucian, m-am bagat sub masina.. respectiva conducta duce intr-o instalatie, un soi de pompa ceva,regulator, mama ei, cu o "butelie" de plastic atasata,montata sub bancheta spate, partea dreapta (a masinii), apoi din respectiva instalatie merg 2 conducte pana in fata la un rezervor in spatele farului de pe partea soferului unde e notat pe vas ulei hidraulic. Acum, recunosc, sunt mai mult decat incepator in ale w124-lui, dar ce Dumnezeu facea instalatia aia? Ca dpdv frane, constat ca treaba e ok, conform graficelor din poze.
                  forumist tacut

                  Comment


                  • #10
                    asta e magaoaia in discutie:
                    Attached Files
                    forumist tacut

                    Comment


                    • #11
                      Dubii...

                      Buna ziua !


                      Treaba pare a fi o parte din instalatia de auto-leveling a suspensiei spate, ceea ce este in mod normal prezent doar pe break-uri, din cate stiu eu.

                      Butelia de plastic ar trebui sa aiba rol de "acumulator de presiune", totul fiind gestionat de al doilea etaj al pompei de servodirectie, via unui asa-zis cantar, care stie care este pozitia de referinta a masinii. Iar vasul cu ulei din fata ar fi echivalentul vasului lichidului de servodirectie.


                      Stima,


                      Dragos

                      Comment


                      • #12
                        M-am gandit si eu la asta Dragos, si tot ca tine stiam ca numai pe break-uri erau dotate. Oricum, pana nu decodez seria de caroserie n-am cum sa verific ipoteza asta.

                        Daca stie cineva ca e sigur instalatia de self-leveling atunci bag direct cheile-n ea si o dau jos, ca nu-mi e de trebuinta, dar sa fie sigur. Bine ca nu face parte din ABS .
                        forumist tacut

                        Comment


                        • #13
                          E sigur instalatia de self-leveling si ca sa te convingi pe bara de torsiune spate nu ai (sau macar semnul)prinsa tija de la cantarul care regla suspensia?
                          Daca pompa de servo nu a fost schimbata pe acelas ax in spatele fuliei ar trebiu sa mai ai o pompa ce se ocupa de suspensie ,un furtun la pompa vine de la vasul din spatele farului si celalalt pleca in spate la ceea ce mai ai tu sub masina ,legatura de la pompa la conducta se face printrun furtun si prinderea lui de cunducta e identica cu cea de la conductele de frana numai ca are diametru mai mare .

                          Asa ai pe masina?

                          Comment


                          • #14
                            exista si berline cu self leveling.a mea are si ea acest sistem. e un w 124 din 1991 benzina

                            Comment

                            Working...
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF