Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme aer conditionat

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme aer conditionat

    Salutare dragi colegi;

    As prefera sa scriu in alta parte decat la probleme tehnice, dar am o problema: A aparut o scurgere de ulei (sau ceva asemanator) la capatul compresorului de aer conditionat, cred ca s-a spart furtunul ca nu pare ca iese de la compresor, ci mai degraba din piesa cilindrica care este atasat la compresor.
    De atunci nici aerul nu mai merge - este normal pt ca cred ca instalatia a ramas fara freon.
    Intrebari:
    1) daca v-ati intalnit la masinile voastre cu asa ceva;
    2) ce este lichidul asemanator cu uleiul?
    3) Daca pot sa folosesc masina daca compresorul a ramas fara ulei
    4)Daca se gasesc in comert garniturile de la aerul conditionat - piesa de rezerva am, dar daca demontez furtunul de la compresor si celelalte doua capete, as prefera sa schimb si garniturile cu unele noi sa fie 100 % etans.

    Multam' pentru ajutor
    '94 E 250 diesel W124
    '88 300 SE W126
    '96 Suzuki Vitara 1.6
    '01 Land Rover Discovery II

  • #2
    Da freonul se amesteca cu ulei mineral daca freonul este R12 si ulei sintetic daca freonul este R134A si se mai adauga un colorant pentru a se putea deosebi sper sa nu gresesc, colegii sa ma corecteze.

    Comment


    • #3
      poti sa folosesti lejer masina si poti sa si apesi pe AC sa faci ce vrei . . . datorita unui presostat ambreiajul compresorului nu cupleaza daca sistemul nu are o presiune minima suficienta de lucru.

      elimina scurgerea, umple cu freon si stai la racoare
      1991 R129 300SL-24
      1991 w124 300CE-24
      1993 w202 C280
      1978 w116 450SEL 6.9
      1987 w201 190E 2.0
      1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

      Comment


      • #4
        Asa e! Daca nu ai presiune in instalatie nu porneste compresorul, dar nu e nici o problema! Vezi sa nu fie vreo conducta fisurata!
        1988 300TD

        Comment


        • #5
          Este totusi neplacut sa las pe unde stau pete de ulei ca un ARO.
          Daca inlocuiesc piesa(le) defecte, unde-i bag ulei la compresor, ce fel de ulei si cat?

          Mentionez ca este R134A.
          '94 E 250 diesel W124
          '88 300 SE W126
          '96 Suzuki Vitara 1.6
          '01 Land Rover Discovery II

          Comment


          • #6
            inlocuieste piesa si mergi la orice service decent de A/C sa iti unple instalatia cu freon si lubrifiant. . . . eventual fa si un test UV inainte sa fi sigur ca e perfect etansa . . . nu are rost sa dai 200 lei si sa vezi ca il pierde iar in 3 zile . . .
            Last edited by Ford_V6; 05-14-2008, 21:41 PM.
            1991 R129 300SL-24
            1991 w124 300CE-24
            1993 w202 C280
            1978 w116 450SEL 6.9
            1987 w201 190E 2.0
            1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

            Comment


            • #7
              Am fost la un service AC, mi s-a spus ca probabil o garnitura este de vina. Maine ma duc sa se verifice unde anume curge uleiul si se da verdict in fct de verificari.

              va tin la curent
              '94 E 250 diesel W124
              '88 300 SE W126
              '96 Suzuki Vitara 1.6
              '01 Land Rover Discovery II

              Comment


              • #8
                Daca curge uleiul as zice ca e ceva mai mult decat o garnitura...mai de graba o fisura asa cum scrie si colegul B66 mai sus . Asta ar insemna ca nici macar nu poti face vacuum in instalatie ca sa nu mai vorbim de reincarcare...nu tine 3 zile ci pe o parte bagi gazul pe cealalta parte iese (asta zic din experienta si cu siguranta exista si exceptii)In rest ce scrie mai sus e foarte corect , sub 200-300 grame nu mai porneste compresorul deci nici nu ai ce strica...singura problema este cantitatea de ulei care trebuie pusa...nu stii cat a fost , nu stii cat a pierdut...iar de golit toata instalatia nu e asa usor si probabil nici asa ieftin

                Comment


                • #9
                  S-a dat verdictul:

                  O supapa este defecta, trebuie inlocuita - acolo unde se incarca sistemul: ne-am dat seama ca daca este montata instalatia, nu pierde vacuum, iar daca se demonteaza, scapa freonul.
                  Putin mai grav este ca, chiar daca se umple sistemul, compresorul nu porneste.
                  Se pare ca este o hiba la partea electrica pentru ca, daca se alimenteaza direct compresorul, porneste si merge fara probleme.
                  M-ar ajuta dac-as avea o schema a partii electrice a instalatiei de aer conditionat - daca aveti asa ceva. Masina este un E 250 diesel din '94. Clima manuala.

                  Merci
                  '94 E 250 diesel W124
                  '88 300 SE W126
                  '96 Suzuki Vitara 1.6
                  '01 Land Rover Discovery II

                  Comment


                  • #10
                    Noutati: S-a inlocuit supapa, s-a bagat freon si ulei. Este totul OK.
                    Ce mai am de inlocuit este releul aerului conditionat, ala de dupa acumulator.
                    Coduri: 003 545 51 05 (deasupra) si 05 3410 00 (dedesubt)

                    Deci daca aveti asa ceva de vanzare, pls let me know :-)
                    '94 E 250 diesel W124
                    '88 300 SE W126
                    '96 Suzuki Vitara 1.6
                    '01 Land Rover Discovery II

                    Comment


                    • #11
                      Noutati: am gasit una la dezmembrari, am inlocuit cel defect si acu' am AC functional.

                      Daca aveti nevoie de ceva piese pt orice MB, an fabr inainte de 2002, dati un mesaj pe privat ca se pare ca am dat de o mina de aur.
                      '94 E 250 diesel W124
                      '88 300 SE W126
                      '96 Suzuki Vitara 1.6
                      '01 Land Rover Discovery II

                      Comment


                      • #12
                        Cel mai bine e sa dai jos compresorul, sa il speli in interior si sa-i bagi ulei. Daca vrei suna-ma 0728934533 George
                        1988 300TD

                        Comment


                        • #13
                          Am Schimbat Compresorul
                          Am Incarcat Instalatia Cu 50ml Ulei Si 1200ml Freon
                          Si Nu Porneste Compresorul Ce Ar Putea Fi?
                          Are Careva Compresor?sau Sa-l Desfac Si Sa Incerc Sa-l Repar Folosind Piese De La Cel Inlocuit?

                          Comment


                          • #14
                            Salutare tuturor.
                            Mie mi-o pornit AC-ul intr-o zi si o mers cateva minute dupa care o inceput sa iasa un fum inecacios si alb din ambreiajul compresorului.
                            Am sarit ca ars cand am simtit mirosul de ars si am vazut ce-mi iese de sub capota.
                            Am vazut ca acolo intre fulia compresorului si partea aia din capat care se roteste cand cupleaza, erau urme negre ca de ceva ars ulei poate.
                            De atunci nu mi-o mai cuplat decat foarte greu si asta dupa ce am spalat motorul si cu un scartait puternic si zgomotos.
                            Nu mai baga aer rece deloc.
                            Pareri ... ?
                            Multumesc anticipat.
                            Mercedes-ul e o stare de spirit!

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by crystyy 300e
                              sefu ...............unde ai bagat ulei in compresor?se pare ca am si eu nevoie.ai ideie daca uleiul se baga prin aceeasi supapa pe unde se baga freonu?
                              da...se poate pune si cu gazul impreuna prin aparatele de incarcat.


                              Originally posted by caesar View Post
                              Am Schimbat Compresorul
                              Am Incarcat Instalatia Cu 50ml Ulei Si 1200ml Freon
                              Si Nu Porneste Compresorul Ce Ar Putea Fi?
                              Are Careva Compresor?sau Sa-l Desfac Si Sa Incerc Sa-l Repar Folosind Piese De La Cel Inlocuit?
                              instalatia are un senzor de presiune care poate fi defect. baga 12 volti direct la compresor si vezi daca merge sau e alta cauza

                              Originally posted by MARIUS B View Post
                              Salutare tuturor.
                              Mie mi-o pornit AC-ul intr-o zi si o mers cateva minute dupa care o inceput sa iasa un fum inecacios si alb din ambreiajul compresorului.
                              Am sarit ca ars cand am simtit mirosul de ars si am vazut ce-mi iese de sub capota.
                              Am vazut ca acolo intre fulia compresorului si partea aia din capat care se roteste cand cupleaza, erau urme negre ca de ceva ars ulei poate.
                              De atunci nu mi-o mai cuplat decat foarte greu si asta dupa ce am spalat motorul si cu un scartait puternic si zgomotos.
                              Nu mai baga aer rece deloc.
                              Pareri ... ?
                              Multumesc anticipat.
                              mda...asta e tehnica voastra...schimba gazul de la R12 la R134A fara sa ganditi ca e vorba de alte presiuni si alte compresoare . ok poate la tine nu a fost cazul insa si tie acelasi sfat ca mai sus...baga direct curent in compresor (daca e destul gaz) si vezi daca mai merge . Mai exista si alta posibilitate...releul pt compresor...cand nr de amperi care trebuie nu trece prin releu atunci ambreajul magnetic nu fuctioneaza cum trebuie De aceea probeaza direct cu compresorul la baterie (stecherul original il scoti)

                              PS: pt cei care au inca instalatia veche cu R12 , si nu mai functioneaza din lipsa de gaz , daca nu e drumul prea departe pana la constanta se rezolva fara demontat de piese sau spalat de circuit si schimb de ulei...etc...(din pacate abia din septembrie 2008) SI BINEINTELES FARA R134A !!!!! ca sa nu se duca compresorul in al noualea cer
                              Last edited by mobiles_de; 06-22-2008, 20:39 PM.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF