Let's talk numbers...
Buna seara !
Kit-ul cu trei folii custom cu plasma a fost 65 Euro. S-au mai adaugat inelele de aluminiu din jurul cadranelor vreo 25 de Euro, plus un kit de vopsea UV-reflective pentru ace si doua leduri UV tot vreo 25 Euro. Transportul a mai fost vreo 20 de Euro pentru toata marfa.
Montajul implica talent la dezmembrarea completa a bordului, inclusiv a acelor mici ale ceasurilor (apa/ulei/tanc din stanga, precum si ambele indicatoare de timp, orarul si minutarul).
Lumina generata este plasma, care se "scoala" la 120V si 600Hz, dintr-un invertor inclus in kit. Eu am mers pe sursa variabila de tensiune, direct de pe dimmer, dar merge si luat de la unul din becurile mari de sus, care oricum dispar de acolo. Ledurile UV sunt legate direct la cei 12V ai masinii.
Ceasul de temperatura ulei al cutiei nu face parte din chestiile cu bordul, el vine ca si kit complet (sonda inclusive) de la AutoMeter, seria SportComp, si are 2"1/16 in diametru, cu posibilitatea de a alege intre lumina rosie sau verde. Trebuie doar comandata extra bucsa filetata 3/8" - 24 care se va suda in baia cutiei, conform pozelor de mai sus. Si a fost vreo 70 de Euro, il am de vreo cinci ani, dar l-am montat abia acum, ca ere dedicat initial pentru alta masina, care nu este inca gata.
Stima,
Dragos
Buna seara !
Kit-ul cu trei folii custom cu plasma a fost 65 Euro. S-au mai adaugat inelele de aluminiu din jurul cadranelor vreo 25 de Euro, plus un kit de vopsea UV-reflective pentru ace si doua leduri UV tot vreo 25 Euro. Transportul a mai fost vreo 20 de Euro pentru toata marfa.
Montajul implica talent la dezmembrarea completa a bordului, inclusiv a acelor mici ale ceasurilor (apa/ulei/tanc din stanga, precum si ambele indicatoare de timp, orarul si minutarul).
Lumina generata este plasma, care se "scoala" la 120V si 600Hz, dintr-un invertor inclus in kit. Eu am mers pe sursa variabila de tensiune, direct de pe dimmer, dar merge si luat de la unul din becurile mari de sus, care oricum dispar de acolo. Ledurile UV sunt legate direct la cei 12V ai masinii.
Ceasul de temperatura ulei al cutiei nu face parte din chestiile cu bordul, el vine ca si kit complet (sonda inclusive) de la AutoMeter, seria SportComp, si are 2"1/16 in diametru, cu posibilitatea de a alege intre lumina rosie sau verde. Trebuie doar comandata extra bucsa filetata 3/8" - 24 care se va suda in baia cutiei, conform pozelor de mai sus. Si a fost vreo 70 de Euro, il am de vreo cinci ani, dar l-am montat abia acum, ca ere dedicat initial pentru alta masina, care nu este inca gata.
Stima,
Dragos
Comment