Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Rateuri pe gaz

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Rateuri pe gaz

    Salutare , am si eu o problema cu masina mea mercedes w124 , 230 benzina . De cand am cumparat'o imi mai dadea rateuri din cand in cand pe gaz , pe benzina nu aveam probleme , iar cand dadea rateu sarea furtunul de sub filtru de aer/injectie/admisie. Zilele trecute mi'a dat iarasi rateu si s'a oprit si motorul , problema de data asta este ca nu a sarit numai furtunul ci si stutul acela in care intra furtunul , asa ca nu mai pot porni deloc masina
    Aveti idee daca este cineva care dezmembreaza w124 in brasov , sau daca se gaseste de cumparat asa ceva pe undeva , va rog sa ma ajutati. S'ar putea sa am nevoie si de acel furtun fiindca cel de pe masina a crapat la un capat si cred ca deaceea imi si dadea rateuri ( se intamplau numai cand motorul era cald) , banuiesc eu , ca se inmuia furtunul si tragea aer fals . Toate cele bune !
    Costi
    Last edited by mircea600sel; 05-28-2012, 22:49 PM.

  • #2
    Furtun gasesti nou,undeva pe la 30 de ron.
    CJ-20-AMN.

    Comment


    • #3
      Nu este atat de urgent furtunul pe cat este stutul acela...si mai este o provocare sa schimb furtunul ala fiindca se afla sub adminie , filtru de aer si toate cele nu prea am incredere sa o duc in service'uri ca cine stie ce o sa ii faca si mai e problema si de $ ca nu prea sunt...

      Comment


      • #4
        Te referi la stutul care face legatura dintre furtun si partea dorsala a injectiei?Ca sa schimbi furtunul nu trebuie sa demontezi nimic,iti bagi mana sub admisie si treaba ii rezolvata.
        CJ-20-AMN.

        Comment


        • #5
          Salutam!
          Daca nu gasesti rapid un conector si ai mare nevoie poti face unul, din plastic sau metal, la strung. Acesta nu se gaseste decat pe original si are codul: 102 094 02 12(piesa 29) si costa in jur de 10 lei, dar inconvenientul este ca dureaza cateva zile transportul.
          Numai bine.
          Attached Files
          Last edited by tumar; 02-12-2012, 15:32 PM.
          Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

          Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

          Comment


          • #6
            Ala e conectorul , cel din atasament . Am facut totusi o improvizatie si am reusit sa pornesc masina dar nu merge cum trebuie , da in nas ( si pe benzina si pe gaz) nu stiu ce sa mai fac . Conectorul de mai sus de unde as putea sa il comand ?
            Cel de jos l'am pus eu momentan pe masina . niplu dublu , am gasit in bricostore .
            Attached Files

            Comment


            • #7
              Din cauza rateurilor sigur s-a dereglat injectia.Verifica platanul sa nu frece de corpul injectiei.S-ar putea "distractia " sa inceapa".Succes.
              CJ-20-AMN.

              Comment


              • #8
                Conectorul poti sa il comanzi la un magazin de piese auto. Le dai codul de piesa:
                102 094 02 12. Teoretic toate magazinele ar trebui sa aduca si pe original. Verifica cum ti-a zis si Paul, platanul. Cu o cheie de 10 si o mana sigura se rezolva. Verifica sa nu mai traga aer fals pe undeva.
                Mai verifica si carcasa filtrului de aer sa nu o fi spart si pe ea.
                Atasez si poze cu furtunele, codul lor este dat de denumirea pozei.
                Attached Files
                Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                Comment


                • #9
                  salut Kosty...am avut si eu 2 190-uri pe gaz..aceeasi problema.. din cate imi aduc bine aminte..asta pateam mai ales cand ramaneam fara gaz..stiu ca nu e potrivita combinatia intre aer/gaz...ai mare grija cu chestia asta! iti strica injectia (broscoiul)..si mai ales fundul acestuia de cauciuc..!
                  imi cand ma dau cu MB

                  Comment


                  • #10
                    Salutari si multumiri pentru ajutor si sfaturi . Nu am rezolvat mai nimic cu masina in sensul ca tot "da in nas" insa nam mai avut rateuri , oricum merg cu ea doar la servici si inapoi. Am gasit la mine in Brasov un baiat care are un w124 2.0 benzina si da piese de pe el , sper sa pot lua furtunul de care am nevoie si stutul conector . Si mai departe as vrea sa merg la un service in speranta ca stiu ei mai bine ce este de facut . Daca stie cineva un asemenea service in Brasov sau imi poate recomanda unul , as fi recunoscator . O zi frumoasa !
                    Costi

                    Comment


                    • #11
                      Buna seara , am rezolvat cu stutul cu cei de la reprezentanta mercedes iar furtunul l'am izolat bine cu banda si nu cred ca mai are pe unde sa traga aer cel putin in zona aia sub galerie . Problema este tot imi da in nas si cateodata rateuri , platanul l'am verificat si este ok , o sa incerc sa pun niste poze/video sa vedeti cum este si instalatia la mine si astept niste pareri .
                      Multumesc frumos si o seara placuta !

                      Comment


                      • #12
                        Mai dai 1/4 de tura in plus de gaz de la robinetul de pe furtun ,mai mult ca sigur ca ai pe masina mult hulitul mixer subt forma de disc fara difuzorul conic ,daca o sa schimbi mixerul o sa mergi linistit dupa aia

                        Comment


                        • #13
                          Da , este mixer in forma de disc....difuzor conic nu stiu ce este sau daca il am pe masina . Unde as putea sa gasesc piesele astea si aproximativ ce preturi au daca stiti .

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by KoStY View Post
                            Da , este mixer in forma de disc....difuzor conic nu stiu ce este sau daca il am pe masina . Unde as putea sa gasesc piesele astea si aproximativ ce preturi au daca stiti .
                            Cam asa ceva ti-ar trebuii si scapi de rateuri ,e undeva in jur la 100 ron (poate si mai mult ,depinde de cine il vinde ) ,cauta pe la cei care monteaza instalatii gaz la tine in oras e imposibil sa nu poata sa il procure

                            Gazul in loc sa iasa prin fantele alea de rahat laterale( ca la mixerul tau de pe masina ) iese pri multiple gaurele de la baza conului amestecandu-se mai bine cu aerul absorbit
                            Attached Files

                            Comment


                            • #15
                              Am facut niste poze si pe la motor , si la mixerul ce il am eu pe masina. Credeti ca de la el sunt rateurile cand merg pe gaz ?
                              Attached Files

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF