Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Inchiderea centralizata nu mai vrea...

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Inchiderea centralizata nu mai vrea...

    Buna seara !


    Astazi am schimbat bateria de pe al meu 200D din 1995, si, din nebagare de seama ca bateria cea noua are polii inversati fata de cea veche, am atins bornele in acesta configuratie.

    Binenteles ca a dat sa scanteieze usor, moment in care m-am prins ca ceva nu e OK. Am vazut treaba cu bornele, si am intors bateria, sperand sa-mi ajunga lungimea la cabluri. A ajuns la limita, cat sa le montez corect.

    Efectul polarizarii inverse s-a restrans exclusiv la inchiderea centralizata, care nu mai merge. Am cascat ochii la sigurante, toate sunt OK. Pe unde este ascunsa centrala care comanda inchiderea asta, pe sub bord, pe sub scaune, bancheta spate ? Ca banuiesc ca s-a dus, si va trebui alta, poate are careva de pe-aici...


    Stima,


    Dragos

  • #2
    Gasesti pompa de vacuum subt bancheta spate ,inainte sa te apuci sa cumperi alta verific-o pe cea pe care o ai la un electronist ( are un montaj electronic in ea )

    Comment


    • #3
      Buna seara !


      Montajul ala electronic de care vorbeai este chiar centrala de comanda sau aceasta este un element separat de pompa ? Mentionez ca masina are inchidere centralizata din telecomanda IR a cheii originale.

      Inchiderea mecanica din cheie nu pot sa fac, ca nu potriveste nici la usa pasagerului si nici la portbagaj, doar la acestea doua am broaste.


      Stima,


      Dragos

      Comment


      • #4
        Eu ma refeream la pompa de vacuum (inchiderea originala centralizata din cheie a masinii).Daca ai inchidere prin telecomanda (alarma ) ar trebuii sa ai undeva subt volan dupa ce dai panoul jos unul ( sau mai multe ) montaj/e ale alarmei ,vezi sa nu ai sigurantele de pe fir arse

        Comment


        • #5
          Buna ziua !


          O sa ma uit sub bord, sa vad ce e pe-acolo. Si daca se va putea remedia, binenteles. Inchiderea este versiunea cu telecomanda infrarosu a cheii. Mecanic, cheia de contact nu potriveste in broasca usii pasagerului, si nici la portbagaj. Banuiesc ca cineva a schimbat ori contactul, ori cele doua incuietori de pe masina.

          Alarma nu stiu sa aiba masina, doar inchidere din telecomanda cheii. Nu am vazut nici sirena pe sub capota. Dar, in momentul actionarii, la vremea cand functiona inchiderea, pozitiile clipeau o data sau de doua ori la apasarea butoanelor de inchidere/deschidere, dar nu facea nici un zgomot.


          Stima,


          Dragos

          Comment


          • #6
            sal

            Dupa cum explici tu mie mi se para ca tu ai si imobilizator pe ea, dar pompa de vacuum care comanda inchiderea centralizata este sub bancheta de spate in partea dreapta. Oricum eu te pot ajuta cu o pompa de vacuum buna, nu stiu ce pret sa cer pe ea pentru ca nu vreau bani vreau doar piese de 124. Daca gresesc cu ceva cer sa fiu corectat. Dar prima data merci cu ea la un elctronist pentru ca are o placa cu circuite si nu cred sa fie dusa. Cred ca problema este in alta parte.

            Comment


            • #7
              Vesti noi...

              Buna ziua !


              Ieri seara, pe intuneric, dar cu o lanterna desteapta cu leduri, am aruncat o privire sub bord, pe partea pasegerului. In afara de un mic panou cu patru sigurante, toate dedicate pe partea de taxi, nu am gasit nimic altceva. In partea dreapta, sub bord, nu am mai apucat sa ma uit.

              In schimb, daca tot era intuneric si frig, fiind in forma, am demontat bancheta spate, si am gasit acolo, in partea dreapta, pompa de vacuum si centrala inchiderii centralizate, si in partea stanga, centrala de comanda a trapei electrice.

              Referitor la partea de inchidere centralizata, centrala de comanda a ei nu miroase a ars, dar poate a murit brusc si discret, fara efecte exterioare, ca urmare a polarizarii inverse a bateriei.

              Cum trapa oricum nu functiona nici inainte de socul electric, am prelevat codurile OEM de pe carcasele ambelor centrale, si apoi am organizat altele. Astept sa apara, si apoi, in functie de timp, poate apuc si sa le montez...

              In caz ca ajuta pe cineva, iata codurile in cauza:

              Centrala inchidere centralizata cu telecomanda IR a cheii originale: 202 820 44 26
              Centrala trapa, fara geamuri actionate electric: 202 820 11 26


              Stima,


              Dragos
              Last edited by Heavy D.; 01-14-2012, 16:30 PM.

              Comment


              • #8
                Centrala inchidere centralizata

                Buna seara !


                Am reusit sa montez noua centrala a inchiderii centralizate, cu rezultat zero. Adica tot nu vrea. Urmeaza sa vad ce-i cu pompa de vacuum de sub bancheta, daca e arsa sau nu.

                Si in caz ca nu, sa vad mai departe...


                Stima,


                Dragos

                Comment


                • #9
                  Eu am patit un lucru asemanator la un W124 250d.De fapt pe gerul ala mare nu mi-a pornit si am scos bateria si am pus-o la un releu sa o dreaga putin.Dupa ce am montat-o corect..toate bune si frumoase..mi-a pornit masina, merge totul ok...singurul lucru care nu-mi mai merge este inchiderea centralizata.Mentionez ca am inchidere centralizata din cheie.Sper sa ma ajute informatiile voastre de mai sus.

                  Comment


                  • #10
                    Am uitat sa mentionez un amanunt;se incuie si se descuie doar usa de la sofer..toate celelalte usi si portbagajul si capacul de la rezervor raman pe pozitia deschis.Un sfat in plus este intotdeauna bine primit

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Bugg View Post
                      Am uitat sa mentionez un amanunt;se incuie si se descuie doar usa de la sofer..toate celelalte usi si portbagajul si capacul de la rezervor raman pe pozitia deschis.Un sfat in plus este intotdeauna bine primit
                      Incuiat descuiat doar use sofer = actuatori pneumatici defecti,posibil ca comenzile electrice a actuatorilor sa nu mai lucreze din diferite motive
                      Last edited by Eugen Gaftoneanu; 02-20-2012, 01:00 AM.

                      Comment


                      • #12
                        Am si eu o intrebare: am primit o cheie de rezerva cu infrarosu care nu se potriveste nici in contact nici la inchiderea centralizata. Aveti careva idee daca se poate programa de cineva pentru masina mea?

                        Comment


                        • #13
                          Noutati pe tema.

                          Buna seara !


                          Astazi am avut putin timp alocat pentru masina, si am sapat in continuarea pe problema cu inchiderea. Primul lucru a fost sa demontez sezutul banchetei spate, ca sa aud daca pompa de vacuum misca ceva.

                          Am observat un lucru interesant. Actionand butonul asa-zis de panica de pe consola centrala (langa cel de orientare oglinzi), pompa isi face treaba fara probleme, inchiderea centralizata functionand perfect in ambele sensuri. Adica inchide si deschide toate cele patru usi si capota portbagajului.

                          In schimb, din telecomanda cheii (tip briceag) tot nu vrea. Am pe cheie un led martor albastru, care se aprinde cand actionez oricare din cele patru butoane ale telecomenzii. Am presupus deci ca bateriile din ea ar fi OK. Sau sa nu aiba totusi destula putere pentru treaba cu infrarosu sau ce-o fi acolo ?

                          Daca totusi bateriile din telecomanda sunt OK, care ar fi urmatorul pas ?

                          Si apropo, cum se deschide telecomanda aia fara s-o crap ? Ca la un moment dat tot va trebui sa schimb bateriile...


                          Stima,


                          Dragos

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Heavy D. View Post
                            Si apropo, cum se deschide telecomanda aia fara s-o crap ? Ca la un moment dat tot va trebui sa schimb bateriile...

                            Dragos
                            Salutare!

                            Pe o parte a cheiei se trage catre in jos ( ca la tel mobil sau vreo telecomanda tv ) capacul bateriilor. E foarte simplu.
                            Apoi o poti desface in doua bucati pe lungime pt a putea tensiona sau detensiona arcul cheiei briceag. Daca ceva nu mere ma suni, ai nr doar.

                            Viorel

                            Comment


                            • #15
                              Buna seara !


                              Multumesc, Viorel, intre timp am avut timp sa caut procedura pe net, si am gasit-o.

                              In ceea ce priveste inchiderea, estimez ca modulul receptor de semnal al telecomenzii nu mai este alimentat (siguranta) sau e dus de tot.


                              Stima,


                              Dragos

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF