Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme la turatia relanti

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme la turatia relanti

    salutare la toata lumea de pe forum! am un mercedes 230 e 87 injectie bosch ke-jetronic.motorul se mai oprea in mers ... nu stiu probabil releul pompei de benzina , dar mai recent s-a dereglat turatia de relanti ...are salturi ..creste pana la 1500 ture cade si tot asa ....Nu are reglaj de turatie, e controlata de ECU ,singurul reglaj permis e prin filtrul de aer ...la senzorul de curgere a aerului dar nu cred ca are legatura.....daca are cineva vreo idee ce tre sa fac sau unde tre sa merg sa o reglez va raman recunoscator.....multumesc mult!
    Ford Transit 2.5d ex
    Mercedes 230 E ex
    Mercedes 200 TE ex
    BMW 320d touring

  • #2
    intii fa la loc reglajul de co(adica cu inbus-3 prin filtrul de aer)avind analizor de gaze.Apoi curata broasca de injectie cu un produs-spray adecvat in timp ce merge,apoi timoneria de acceleratie sau du-te pe mina cuiva care stie ce sa faca.....

    Comment


    • #3
      multumesc mult .... o sa apelez la cineva care stie mai bine. Credeti ca oprirea motorului in timpul mersului are ceva legatura cu asta (dereglarea turatiei)..?
      Ford Transit 2.5d ex
      Mercedes 230 E ex
      Mercedes 200 TE ex
      BMW 320d touring

      Comment


      • #4
        pot fi mai multe cauze,apeleaza la careva care poate verifica ce este,nu doar sa umble cu surubelnite...

        Comment


        • #5
          ok merci mult!
          Ford Transit 2.5d ex
          Mercedes 230 E ex
          Mercedes 200 TE ex
          BMW 320d touring

          Comment


          • #6
            Buna
            Cineva scria despre o documentatie pt seria E.Vei citi acolo cum trebuie procedat pt a regla mersul in gol.Este mai complicat decit pare .Mai iti se regleaza turatia de mers in gol din surubul rotativ al sondei,se accelereaza ,se revine,se opreste si dupa aceea se regleaza cu imbusul (dupa ce ai scos capacelul de protectie si ai facut rost de un imbus lung eventual si un analizor de gaze).trebuie ca sa lasi timp calculatorului sa vada noua pozitie.

            Am uitat.
            Poate fi si de la "carameaua" de pe capul de distributie hidraulic.Daca incepe sa nu aiba putere atunci aia este.
            Am intrebat la service Bosch din Buc si Sibiu despre reglaje dar nimeni nu a spus ca ar putea regla KE jetronic.Doar un arab ,dupa multe cautari a fost in stare sa isi bage miinile in ea si sa o faca sa se miste ca lumea....mai vorbim
            Last edited by doktor4carz; 01-07-2008, 16:09 PM.

            Comment


            • #7
              sistemul e ke -jetronic si intr-adevar nu se poate face reglaj doar de ralanti. singurul reglaj posibil e la amestecul de gaze,la care nu ma bag si nu las pe nimeni sa se bage, fiindca e ok. am mai vazut reglaje facute cu surubelnite si chiar cu analizor de gaze, care au dus la un consum mai mare se vedea chiar si pe indicatorul economizor si chiar pierderea puterii.Toate astea sunt ok la mine trage foarte bine ,consuma normal aprox 12-13 l pe oras,iar afara daca am grija ,cu 90-100 kmh chiar 7-7,5. Doar din cand in cand, cand apas ambreiajul in mers, sau sta pe loc ralanti-ul are variatii constante,de la 900 la 1300 si tot asa urca-coboara ,foarte precis .Daca opresc motorul si sta 15 min , pleaca normal are ralanti normal dar uneori in mers revine la damblaua lui. Exista un servomotor electric "rotary idle actuator" care de fapt e o supapa controlata de ECU si face o miscare intre 0-90 grade max ajutand la stabilizarea ralanti-ului prin ajustarea debitului de aer.practic acesta ar trebui sa controleze ralanti-ul.E posibil acesta sa fie defect.Sunt totusi mai multe cauze care ar putea provoca dereglarea asta... si o sa fac o diagnosticare electronica ...vad eu...
              Ford Transit 2.5d ex
              Mercedes 230 E ex
              Mercedes 200 TE ex
              BMW 320d touring

              Comment


              • #8
                cit timp totul functioneaza nu este bine sa le modifici.Consumul este normal,asa ca drum bun.

                Comment


                • #9
                  Ai putea sa ma ajuti ???
                  al meu 230E ke jetronic nu prea mai pot sa-l pornesc daca porneste merge bine si nici nu cosuma mult emil sau naghis2006

                  Comment


                  • #10
                    pt NAGHIS

                    Originally posted by naghis View Post
                    Ai putea sa ma ajuti ???
                    al meu 230E ke jetronic nu prea mai pot sa-l pornesc daca porneste merge bine si nici nu cosuma mult emil sau naghis2006
                    Am citit tot ce ai zis ca ai facut pana acum , ti-ai refacut cumva amestecul ca sa nu mai ai fum negru? daca ai amestec imbogatit sigur o sa consume mai mult ... daca tot ce zici e rezolvat, adica fise, injectorul pt pornire la rece, bujii, eventual contacte la unitatea EZL deasupra rotii de pe partea soferului si si pe distribuitor si tot porneste greu e destul de aiurea. Auzi pompa de benzina cand pui contactul? Ar trebui sa stii daca trage dupa cat are (136 cp)... daca tine frana de motor (pt compresie), poate fi si de la distributie desi imi vine greu sa cred. Electromotorul invarte mai repede sau mai greu?

                    Te intreb de lucrurile astea fiindca eu sunt in BV si aici e mai frig si pe langa faptul ca am o problema cu ralanti-ul porneste intotdeauna din prima. nu chiar la sfert de cheie dar in 2-3 secunde o ia... si am acelasi motor ca al tau.
                    Last edited by doktor4carz; 01-07-2008, 16:10 PM.
                    Ford Transit 2.5d ex
                    Mercedes 230 E ex
                    Mercedes 200 TE ex
                    BMW 320d touring

                    Comment


                    • #11
                      cum as putea sa cresc turatia pt relanti la un w123 , 200 benzina. mai exact, de unde? ma puteti ajuta?

                      Comment


                      • #12
                        Eu am un Ford Sierra cu carburator si are un furtun de vacuum care vine din filtrul de aer in carburator. Daca scot furtunul si il las sa traga aer liber motorul intr-adevar fluctueaza la ralanti cum ai spus tu. Poate ai si tu un furtun de vacuum infundat sau desfacut ...

                        Pentru martynG: exista un surub la carburator pe ansamblul de unde pleaca tija care trage de acceleratie. Daca il strangi creste turatia la ralanti.

                        Comment


                        • #13
                          @ - shadow - Am rezolvat mai demult problema...din pacate am deschis alt topic...in care am scris si cum...trebuia sa postez tot aici ...asadar scuzele de rigoare din partea mea! Eu am injectie ...verificasem toate vacuumurile toate furtunele ...a fost un pic mai complicat decat zici tu ...dar s-a rezolvat oricum iar la alimentarea cu carburator nu cunosc mare lucru....toate bune!
                          Ford Transit 2.5d ex
                          Mercedes 230 E ex
                          Mercedes 200 TE ex
                          BMW 320d touring

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF