Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

probleme pe benzina

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    cred ca singura varianta ar fi sa cumpar cum un cap distribuitor. nu stiti pe nimeni care sa vinda?
    Mercedes w140 300SE , Mercedes w124 250TD , Mercedes W124 230CE, Mercedes W210 220D, Mercedes W210 300D

    Comment


    • #17
      Incearca aici... http://www.clubmercedes.ro/w124-200e...ez-t24329.html
      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

      W126 280SE
      W123 280CE
      W126 500SEC
      W220 500L

      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

      Comment


      • #18
        am desfacut capul distribuitor si am constatat ca e rupta membrana si capacelul alb de sub arc. ceea ce inseamna ca neamul roman a umblat pe acolo atasez poze



        Mercedes w140 300SE , Mercedes w124 250TD , Mercedes W124 230CE, Mercedes W210 220D, Mercedes W210 300D

        Comment


        • #19
          Injectia aia nu o sa mai fie o injectie buna niciodata, nu mai are rost sa-ti bati capul cu ea,parerea mea.Singura solutie e sa-ti cumperi alta.
          CJ-20-AMN.

          Comment


          • #20
            Originally posted by pintea paul View Post
            Injectia aia nu o sa mai fie o injectie buna niciodata, nu mai are rost sa-ti bati capul cu ea,parerea mea.Singura solutie e sa-ti cumperi alta.
            Normal ca nu o sa mai fie...a avut noroc colegul...am gasit un alt distribuitor la un pret rezonabil.

            Ramane sa o montam si sa vedem daca de acolo a fost broblema.
            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

            W126 280SE
            W123 280CE
            W126 500SEC
            W220 500L

            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

            Comment


            • #21
              azi il montam pe cel nou. revin cu postari
              Mercedes w140 300SE , Mercedes w124 250TD , Mercedes W124 230CE, Mercedes W210 220D, Mercedes W210 300D

              Comment


              • #22
                Salut inca o data! No, azi ne-am f***t ziua cu schimbatul capului distribuitor drept rezultat fiind acelasi ca pana acuma, porneste dar moare dupa 2 rotatii de motor. Am desfacut si partea inferioaroara toata unde am constat inca o alta problema pe corp este atasat un senzor negru cu 2 picioare si in intermediului lui este un picior culisant care se misca odata cu talerul: desfacand am constat ca un piciorus de aluminiu este rupt drept urmare l-am cositorit si l-am montat napoi. Aceleasi simptome. Nu stiu ce sa mai fac?! Maine ma duc la dezmembrari si cumpar si partea inferioara si o montez sa vad daca porneste. Alte idei nu mai am deja.
                Last edited by Luxian; 12-10-2011, 00:39 AM.
                Mercedes w140 300SE , Mercedes w124 250TD , Mercedes W124 230CE, Mercedes W210 220D, Mercedes W210 300D

                Comment


                • #23
                  salutare salutare!!!

                  in sfarsit am rezolvat problema,dupa lungi zile de chin intenes si munca asidua. multumesc colegului feri (mer_se280)!!!


                  dar totusi am o intrebare pentru voi daca imi spuneti cum as putea sa reduc din relantin .. ca imi sta la 1000 am cumparat cap nou si partea inferioara si l-am montat si acum imi sta la 1000 ROT/min
                  Mercedes w140 300SE , Mercedes w124 250TD , Mercedes W124 230CE, Mercedes W210 220D, Mercedes W210 300D

                  Comment


                  • #24
                    Totusi care a fost problema?
                    CJ-20-AMN.

                    Comment


                    • #25
                      pai problema a fost din capul distribuitor si din senzoru de sub el pe care se monteaza. am cumparat unul nou dar imi sta la 1000 ROT pe minut . deoarece este de pe un 190 . cum pot regla relantivul?
                      Mercedes w140 300SE , Mercedes w124 250TD , Mercedes W124 230CE, Mercedes W210 220D, Mercedes W210 300D

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by rundll View Post
                        multumesc colegului feri (mer_se280)!!!

                        Pentru nimica frate
                        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                        W126 280SE
                        W123 280CE
                        W126 500SEC
                        W220 500L

                        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF