Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

probleme pe benzina

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • probleme pe benzina

    salutare frati !!!

    wdb1240431b621134

    am o mica mare problema. am un mercedes w124 coupe pe benzina de 2300 si nu mergea numai pe gaz. am incercat sa-l facem sa porneasca si pe benzina am schimbat origuri, garnituri la capul de distributie deoarece pierdea benzina, am strans suruburi, curatat capurile, si i-am dat o proba. a pornit motorul dar parca mergea in 3 pistoane, am incercat sa-l pornim iarasi a pornit mergea la 500 RPM timp de 10 minute din care am incercat sa reglam cu hexagonu la avans. ori ca invarteam in stanga ori ca in dreapta nu scadea si nici nu urca relantinul. spuneti si voi ce sa fac. dupa ce am montat carcasa de filtru de aer si dupa ce am incercat sa-l pornim cu carcasa pusa pornea dar murea motorul dupa ce invartea de 2 ori.

    va rog ajutati cu pareri.
    Mercedes w140 300SE , Mercedes w124 250TD , Mercedes W124 230CE, Mercedes W210 220D, Mercedes W210 300D

  • #2
    nimeni nimic?
    Mercedes w140 300SE , Mercedes w124 250TD , Mercedes W124 230CE, Mercedes W210 220D, Mercedes W210 300D

    Comment


    • #3
      Are si gpl pe el?Acesta functioneaza bine?Nu cumva pe gpl a dat vreun rateu care posibil sa fi dereglat cintarul(talerul(discul) acela din aluminiu)?Detaliaza un pic maibine si poate gasim un raspuns....

      Comment


      • #4
        salut

        deci pe gaz merge impecabil si in relantiv si in turatie. nu a dat pana acum rateuri. precizez ca baiatul care mi-a facut treburile la benzina la K-jetronic de mi-a schimbat oringuri si garnituri sa nu curga benzina a incercat si varianta cu apasarea talerului cu surubelnita sa capete aer dar la fel tot asa a mers tot in 500 rpm. deci inca odata repet masina nu a mers 1 an jumate pe benzina. am refacut toate problemele cele constate l-am pornit a pornit dar face 2 ture si moare motorul. daca cuplez benzina in timp ce mere gazu , respectiv se opreste gazu si porneste benzina apas pedala la maxim dar nu trage masina. ca si cum ar merge in frana de motor. iar daca reusesc sa il pornesc pe benzina apas acceleratia pana la 6000 ramane acolo sus dar parca merge in 3 pistoane si scoate fum alb. daca scot o mufa cu 4 picioare rotunda din fata motorului deasupra delcoului atunci porneste si pe benzina direct dar nu mere decat 2 rotatii si moare. daca din nou pornesc pe gaz si dau la 7000 de ture si comut pe benzina si las la 5000-7000 ture atunci scoate un fum pe langa capacul de la filtru de aer un fum alb. si il mentine dar nu are forta motoru sa urneasca de pe loc masina. ce pot face in aceasta solutie.? care stie va rog sa ma ajute
        Mercedes w140 300SE , Mercedes w124 250TD , Mercedes W124 230CE, Mercedes W210 220D, Mercedes W210 300D

        Comment


        • #5
          In primul rind acel fum alb de care zici ca apare indica faptul ca benzina nu are cifra octanica care trebuie(poate s-a incurcat cu motorina sau altceva)sau are apa in amestec .Demonteaza turul pune-l intr-un bidon si incearca sa scoti 1 litru sa vezi ce culoare are daca e curat.Daca totul e in regula apoi verif presiunea pompei de benzina si shocul vazut daca nu a ramas blocat deschis.Apropo cind trece pe gaz de unde se taie benzina de la nivelul pompei de benzina sau de la injectie ?Unele modele de230 in functie de anul de fabricatie au 2 pompe de benzina una cu presiune mare una cu presiune mai mica(daca le are tr verif amindoua).Cit timp a mers numai pe gaz (1an)benzina a mai fost in rezervor pompa a mers in gol?

          Comment


          • #6
            salut ioan

            uite problema care e . masina nu a mers timp de 1 an de zile pana cand am luato eu si am incercat pe la mecanici sa il faca nimeni nu s-a bagat din cauza ca avea gpl pe el. nestiind carei treaba cu injectia am chemat un expert in gaze si el mi-a facut sa mearga pe benzina. cand a facut sa mearga pe gaz a scos mufa care duce la pompa, respectiv am scos toata benzina din rezervor. si mi-a pus comutatoru direct pe gaz sa nu mai citeasca benzina prima data ci sa ieie direct gazu. porneste la sfert de cheie pe gaz direct fara benzina. de curand am incercat sa facem sa mearga pe benzina cu un amic deal meu din zalau posesor al unui 280 SE w126 si de atunci am bagat benzina in ea si am facut scurgerile si cele necesare. benzina a fost pusa noua in masina cand am mers si am desfacut si am inlocuit origingurile si toate cele.
            Last edited by rundll; 12-07-2011, 08:31 AM.
            Mercedes w140 300SE , Mercedes w124 250TD , Mercedes W124 230CE, Mercedes W210 220D, Mercedes W210 300D

            Comment


            • #7
              Salutare! Eu sunt acel amic...

              Prima problema care a fost rezolvata a fost scurgerile de benzina. Am constatat ca de sub si pe langa distribuitorul de benzina curgea benzina destul de tare.

              Am observat ca pe langa EHA (care se afla pe distribuitorul de benzina) avea confectionata o garnitura din hartie...(aici se vede ca deja si-a bagat neamul roman mana in ea...numai noi putem face asa ceva).

              Problema nu sa oprit aici...dupa ce am indepartat ''garnitura'' din hartie si am schimbat O ringurile am mai constatat ca EHA-ul era montat invers...mama iei de meseriasi...in rest NO COMENT.

              Dupa ce am montat noile O ringuri si am remontat CORECT EHA-ul o parte din scurgeri a disparut.

              De aceea spun ''o parte din scurgeri'' pentru ca inca se prelingea pe undeva benzina. Am continuat mai departe pentru a rezolva problema...am dat jos distribuitorul de benzina si am constatat ca suruburile (capace) care acopereau un alt surub cu cap imbus (un sistem de reglaj al injectiei care sunt calibrate din fabrica...habar nu am ce cautau acolo) erau desfacute (ceea ce inseamna ca si acolo si-au bagat nasul ''meseriasii'').

              Schimband si acele garnituri din cupru am rezolvat definitiv scurgerile de benzina.


              A urmat pornirea motorului...la prima cheie a pornit dar din pacate nu a mer mai mult de 10 secunde si sa oprit. (mentionez...cu filtrul de aer dat jos).

              De fiecare data cand dadea colegul la automat pretindea sa porneasca...tot balbaind dar de fiecare data fara rezultat, chiar si cantarul/talerul am apasat-o crezand ca nu are destula aer...iarasi nici o schimbare.

              Avea un furtunas care iese de la capacul de la tacheti si merge pe o parte la filtrul de aer si pe partea cealalta se baga sub admisie era fisurata/crapata pe care am remediat-o provizoriu cu o banda izolatoare.

              Intre timp tot am pornit masina pe gaz si dupa care comutam direct pe benzina la care comportamentul motorului sa schimbat radical...nu mai mergea rotund, trebuia sa tina turata deoarece murea motorul, parca dadea si cateva rateuri.

              Dupa cateva porniri pe gaz si comutat pe benzina am constatat ca nu mai murea motorul...mergea balbaind, turatia stand doar la 500 rot/min, din pacate doar 10 minute...cum spunea colegul mai sus. Dupa care am montat filtrul de aer la loc cu gandul ca sa dam o tura cu masina poate ca se desfunda si o sa isi revina.

              Eu m-am gandit si la injectoare (posibil ca sunt infundate).

              Din pacate nu am avut noroc ca dupa ce am montat filtrul de aer nu a mai vrut sa porneasca...adica pornea, invartea de doua ori si dupa care se oprea instantaneu.

              Problema mai mare era cand am dat jos iarasi filtrul de aer (ca stiind ca fara ea a pornit) am ramas uimit ca acuma nu mai pornea fara filtru de aer precum era inainte. De ce pornea inainte si acuma nu? Nu pot sa imi explic fenomenul.

              Mie imi este teama ca sa umblat la distibuitorul de injectii pe care va fi foarte greu de reglat.


              Toate cele bune!
              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

              W126 280SE
              W123 280CE
              W126 500SEC
              W220 500L

              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

              Comment


              • #8
                azi am incercat sa o pornesc iarasi pe benzina am scos mufa aceea cu 4 pini si am deconectat sonda lambda, masina a pornit instant dar nu a stat la relanti, si am constatat ca iese fum peste tot numai din toba spate nu. ori de cate ori am pornit masina tot asa fumul era .... am bagat napoi mufa si sonda lambda si tot fumul persista ori de cate ori incercam sa pornesc masina. masina porneste da de ori roata si apoi moare.
                Mercedes w140 300SE , Mercedes w124 250TD , Mercedes W124 230CE, Mercedes W210 220D, Mercedes W210 300D

                Comment


                • #9
                  Originally posted by rundll View Post
                  azi am incercat sa o pornesc iarasi pe benzina am scos mufa aceea cu 4 pini si am deconectat sonda lambda, masina a pornit instant dar nu a stat la relanti, si am constatat ca iese fum peste tot numai din toba spate nu. ori de cate ori am pornit masina tot asa fumul era .... am bagat napoi mufa si sonda lambda si tot fumul persista ori de cate ori incercam sa pornesc masina. masina porneste da de ori roata si apoi moare.
                  Salutam!

                  Incearca sa desfaci coloana de evacuare inainte de catalizator. Vezi cum merge fara .
                  Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                  Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                  Comment


                  • #10
                    Acelasi lucru zic si eu , desfa coloana de evacuare inainte de catalizator . S-a mai intamplat sa fie infundat cat-ul.
                    Mercedes . (punct)
                    Mercedes w 124 300 e (1989)
                    Mercedes w 124 300 e 24 v (1991 luna VI)
                    Mercedes w 211 220 cdi (2004)
                    Mercedes w 124 300 e 24 v (1991 luna V)
                    Mercedes w 124 E200 cabrio (1995 luna II)
                    Lexus IS 300 (1999)
                    Mercedes W210 E 280 (1998 luna I)

                    Comment


                    • #11
                      Eu ma indoiesc ca e catalizatorul ,daca era infundat nu mergea nici pe gaz ,evacuarea e aceeasi ...

                      Comment


                      • #12
                        De ce nu iti faci rost de o injectie, luata pe imprumut in prima faza,o montezi si vezi ce se intampla.Succes.
                        CJ-20-AMN.

                        Comment


                        • #13
                          Salutare! Scriu in locul colegului Rundll (ma rugat ca nu a avut acces la net).

                          A desfacut catalizatorul si a constatat ca curgea benzina pe evacuare de era sa ia foc.

                          Dar fara nici un rezultat...pornea iarasi pe benzina, o tinea turata la peste 4000 rot/min dar cand lasa sub 4000 motorul mergea tremurand...de zici ca merge doar in trei pistoane.

                          Acuma ii face figura si gazul...adica nu mai porneste cum a pornit inainte...trebuie sa dea la automat mult si bine pana porneste.

                          Injectoarele au fost verificate si sunt OK.

                          Momentan doar atat...
                          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                          W126 280SE
                          W123 280CE
                          W126 500SEC
                          W220 500L

                          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                          Comment


                          • #14
                            Daca gazul face figuri fara sa fi umblat la reglajele lui posibil sa aibe probleme cu electrovalvele de la gaz ( masina sa mearga inecata -atat cu gaz cat si cu benzina ) verificati etanseitatea electrovalvelor ...

                            Comment


                            • #15
                              am refacut toba inapoi la starea initiala porneste la sfert pe gaz. dar din pacate pe benzina nu merge
                              Mercedes w140 300SE , Mercedes w124 250TD , Mercedes W124 230CE, Mercedes W210 220D, Mercedes W210 300D

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF