Tot ce vreau sa fac e sa pornesc motorul direct pe gaz si nu prea stiu cum sa fac.Momentan masina porneste de fiecare data pe benzina si dupa un anumit numar de ture trece pe gaz.O idee ar fi sa leg nu fir de + la cele doua valve si cand pun contactul sa se deschida si sa lase gazul spre motor.Dar problema ar fi ca ori decate ori pun contactul valvele se deschid si asta nu e prea bine.Eu am butonul cu doua pozitii.Astept cateva sugestii!Multumesc.
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
Modificare instalatie electrica Gpl.
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests)
-
Salutare, o sugestie daca nu e cu suparare: astazi stand de vb cu un mecanic l-am intrebat avantajele si dezavantajele gpl pe masina, mi-a explicat ca masina porneste la inceput pe benzina si dupa ce ajunge la o anumita temperatura trece singura pe gpl fiind ajutata de calculatorul instalatiei si este cel mai indicat sa fie asa, e doar o parere.
-
Originally posted by Allecs_lungu View PostSalut ai instalatie de gaz secventiala? indiferent de ce temperatura are motorul porneste pe benzina? dupacare trece pe gaz ?CJ-20-AMN.
Comment
-
salut, eu am instalatie un pic mai veche decat a ta, adica nu are un fel de calculator ca dupa o anumita turatie s atreaca pe gaz, un un butonas simplu care il comut pe benzina sau gpl. la mine problema e invers, nu-mi porneste pe benzina, dar imi porneste pe gaz, bine dupa o incercare doua pe benzina, o trec pe gaz si porneste, stiu ca nu prea e de bine, dar pana acum indiferent de temperatura nu mi-a facut probleme pornirea pe gaz direct, asa ca e indicat sa o pornesti pe benzina, o lasi putin sa se incalzeasca la relantiu, nu in sarcina, nu sprituri, cam 5 minute max 10, depinde de temp de afara, cat sa se dezghete un pic plamanul din interior ca daca ai apa rece pe instalatie, nu iti mai scoate vaporii de gaz ca lumea si iti merge in suturi sau risti sa o inneci, asa ca, daca o pornesti ep benzina si apoi pe gaz, e cel mai indicat.
Comment
-
Originally posted by godzy View Post... cat sa se dezghete un pic plamanul din interior ca daca ai apa rece pe instalatie, nu iti mai scoate vaporii de gaz ca lumea si iti merge in suturi sau risti sa o inneci, asa ca, daca o pornesti ep benzina si apoi pe gaz, e cel mai indicat.
Comment
-
Originally posted by Eugen Gaftoneanu View PostO pornesti si la -18 grade pe gaz direct doar ca o ajuti cu un pet de 2 L de apa fiarta turnata in prealabil pe plaman
Pai cat stam sa incalzim apa, lasam motorul sa mearga pe benzina(costurile aproximativ egale). Mai functioneaza si injectoarele, nu?Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)
Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!
Comment
-
Salutare in legatura cu ceea ce vrei sa faci ai trei posibilitati 1e comutator in functie de marca lui ai un reostat care regleaza turatia la care trebuie sa treaca pe gpl(daca o da-i la minim masina poate porni direct pe gpl);2:la fiecare punere de contact comutatorul se butoneza gaz benzina de 2-3 ori pina becul la gaz ramane constant aprins si masina va porni direct gpl acesta fiind o varianta de urgenta facuta de producator in caz de ramai fara benzina ai gaz si tr sa pleci din drum(repet aceasta este pornire de urgenta si trebuie efectuata manevra la fiecare pornire);3:inlocuirea comutatorului cu unul cu trei pozitii pt injectie care are 1pornire si mers doar benzina 0 pornire si mers doar gpl 2 pornire benzina si in turatie sarit pe gpl.Ca montator de gpl iti recomand pornirile pe benzina (daca masina mere bine si pe benzina)pentru un consum mai bun la gpl pt evitarea unor posibile rateuri care iti deregleaza si mersul pe benzina si uzura mai prematura a kitului de membrane al reductorului s.a.m.d.........Daca mai vrei si alte detalii iti stau la dispozitie cu placere!!Apropo nu-ti recomand sa legi valvele la + pt ca nu vei mai putea lasa contactul pus prea mult fara sa ineci motorul.........
Comment
-
Salutare!Am fost la un electrician sa faca el modificarea si spre surprinderea mea m-a refuzat zicandu-mi ca nu se baga la asa ceva,si sa ma duc la cei ce monteaza gpl,am fost si la ei si mi-au recomandat sa-mi schimb butonul cu unul cu trei pozitii dar trebuie sa-mi refaca toata instalatia electrica de la gaz.Pret buton 150 lei, manopera inca nu se stie.Momentan am sa o las asa cum este si o sa incerc sa fac cum a spus colegul Ioan Petrea.Va multumesc tuturor.CJ-20-AMN.
Comment
-
Originally posted by pintea paul View PostSalutare!Am fost la un electrician sa faca el modificarea si spre surprinderea mea m-a refuzat zicandu-mi ca nu se baga la asa ceva,si sa ma duc la cei ce monteaza gpl,am fost si la ei si mi-au recomandat sa-mi schimb butonul cu unul cu trei pozitii dar trebuie sa-mi refaca toata instalatia electrica de la gaz.Pret buton 150 lei, manopera inca nu se stie.Momentan am sa o las asa cum este si o sa incerc sa fac cum a spus colegul Ioan Petrea.Va multumesc tuturor.
Pret intrerupator GPL ( carburatie ) 50 ron ( l-am schimbat eu asta toamna ) in alta parte l-am gasit si cu 80 ron ,dar de la 80 pana la 150 mi se pare cale lunga ...
Comment
-
Originally posted by Eugen Gaftoneanu View PostPret intrerupator GPL ( carburatie ) 50 ron ( l-am schimbat eu asta toamna ) in alta parte l-am gasit si cu 80 ron ,dar de la 80 pana la 150 mi se pare cale lunga ...CJ-20-AMN.
Comment
-
Originally posted by pintea paul View PostAstazi am butonat de 3 ori comutatorul benzina-gaz si functioneaza asa cum a spus Ioan Petrea.Cu altele spuse nu am sa mai fac nici o modificare.Multumesc tuturor.
Functioneaza fara a mai umbla la reglajul pentru stabilirea numarului de turatii la care sa treaca pe gaz? Daca da, atunci este super.
Si inca o intrebare. Oare nu exista un magazin care sa aiba la vanzare diverse piese pentru instalatia de GPL?Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)
Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!
Comment
-
Originally posted by tumar View PostSalut!
Functioneaza fara a mai umbla la reglajul pentru stabilirea numarului de turatii la care sa treaca pe gaz? Daca da, atunci este super.
Si inca o intrebare. Oare nu exista un magazin care sa aiba la vanzare diverse piese pentru instalatia de GPL?CJ-20-AMN.
Comment
-
Salut!
Azi am incercat manevra cu butonul, GPL-Benzina-GPL. Nu a fost nevoie decat o singura data sa fac "manevra" GPL-Benzina-GPL si a functionat. Prima pornire de dimineata am facut-o totusi pe benzina, dar este important ca merge. Multe multumiri si colegului Ioan Petrea pentru informatii.
Numai bine!Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)
Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!
Comment
Comment